DW-WORLD.DE Romanian

DW-WORLD.DE Romanian


Şcoala şi fără bani şi fără reformă

Posted: 12 Jan 2010 07:17 AM PST

Contractul „bani contra reformă" încheiat în toamna anului 2008 între preşedintele Traian Băsescu şi liderii sindicali a fost denunţat şi părţile se regăsesc astăzi din nou pe poziţii de adversitate.


Impunitatea securiştilor

Posted: 12 Jan 2010 06:40 AM PST

Oare chiar nu putem trăi noi şi copiii noştri într-un aer respirabil? Chiar nu putem acţiona deloc pentru a îndrepta măcar simbolic răul irevocabil generat de instituţia atroce a turnătoriei la Securitate?


'Informatorul şi laureata Premiului Nobel'

Posted: 12 Jan 2010 05:53 AM PST

Seria dezvăluirilor despre acţiunile Securităţii a continuat luni seara (11.01.2010) în cadrul emisiunii „Report Mainz" al televiziunii publice germane, ARD.


Germania, "rezervaţie comfortabilă pentru agenţii Securităţii"

Posted: 12 Jan 2010 05:28 AM PST

Sub titlul "Herta Müller solicită urmărirea în Germania a agenţilor Securităţii", cotidianul berlinez Tagesspiegel se referă la emisiunea difuzată ieri seara la postul de televiziune german ARD.


AUDIO: Audierea comisarilor europeni

Posted: 12 Jan 2010 05:14 AM PST

Care sunt candidaţii cu probleme şi cât de necesare sunt audierile, având în vedere că viitoarea Comisie Europeană va fi votată în bloc?


AUDIO: Bucureşti punkt Bonn

Posted: 12 Jan 2010 05:02 AM PST

Preconizatele taxe pe alimentele fast-food, pentru susţinerea programelor naţionale de sănătate - aceasta este tema coproducţiei Deutsche Welle - Hotnews.ro.


Chişinăul a demarat negocierile privind Acordul de asociere la UE

Posted: 12 Jan 2010 03:45 AM PST

Au început primele negocieri pentru un nou Acord de asociere între Republica Moldova şi UE. Autorităţile de la Chişinău vor să profite de creditul de simpatie după înlăturarea de la putere a regimului comunist.


Angela Merkel şi problemele cu propriul partid

Posted: 12 Jan 2010 02:45 AM PST

Cancelarul german are o problemă serioasă în propriul partid. Unii membri ai CDU îi reproşează de mai mult timp că neglijează aripa conservatoare a formaţiunii. Aceştia au trimis o scrisoare publică şefei executivului.


Noii comisari europeni, la audieri în PE

Posted: 12 Jan 2010 02:39 AM PST

Săptămână cu emoţii, în Parlamentul European. Prima echipă executivă comunitară propusă după adoptarea Tratatului de la Lisabona, trebuie să convingă euro-legislatorii că îşi merită portofoliile.


La Berlin, fructelor le cresc urechi de porc

Posted: 12 Jan 2010 02:33 AM PST

La sfarsitul acestei saptamani va incepe la Berlin a 75-a editie a targului international "Saptamana Verde"- cea mai mare expozitie de industrie alimentara, agricultura si horticultura din Europa.


Salonul auto de la Detroit: primele semne pentru 2010

Posted: 12 Jan 2010 02:27 AM PST

Salonul auto de la Detroit, care şi-a deschis porţile luni, este primul eveniment de amploare care indică tendinţele anului 2010 în această ramură economică.


Niciun comentariu: