Stiri Noi - PeScurt.ro

Stiri Noi - PeScurt.ro


Ultimul supraviețuitor al exploziilor de la Hiroshima și Nagasaki a murit la 93 de ani

Posted: 06 Jan 2010 11:00 AM PST

Puțini oameni se pot lăuda că au supraviețuit unei explozii nucleare. Tsutomu Yamaguchi a fost unul dintre foarte puținii care au scăpat cu viață ambelor bombe nucleare lansate asupra populației civile în istoria omenirii. Citește mai departe...


Petrom îşi consolidează poziţia în Kazahstan

Posted: 06 Jan 2010 10:55 AM PST

Petrom a anunţat că a cumpărat Korned LLP Kazahstan, firmă care deţine o licenţă de explorare ce include zăcământul nedezvoltat Kultuk, situat la numai 34 km distanţă de zăcământul Komsomolskoe, deţinut de Petrom. Extinderea selectivă a portofoliului este esenţială pentru atingerea obiectivului de creştere a producţiei la nivel internaţional Petrom, cel mai mare producător de ţiţei şi gaze din Europa de Sud Est.


Randament de 734,8% pentru Immoeast AG

Posted: 06 Jan 2010 10:55 AM PST

În plină criză imobiliară, o companie din sector a reuşit să aducă investitorilor curajoşi de la Bursa din Viena un randament impresionant. Acţiunile Immoeast AG - dezvoltator imobiliar austriac prezent şi în România - au înregistrat în 2009 cea mai bună evoluţie dintre cele 1.656 companii ale indicelui mondial MSCI World Index.


INTERVIU / Curcă: "Vreau să demonstrez că merit să rămîn la Dinamo"

Posted: 06 Jan 2010 10:55 AM PST

Portarul dinamovist George Curcă a revenit la antrenamente mai devreme, alături de cîţiva dintre colegii săi, cu care a făcut cîteva alergări uşoare şi a jucat tenis de picior în sală, a informat site-ul


Kamara: "Transferul la Pandurii este un pas înainte pentru mine"

Posted: 06 Jan 2010 10:55 AM PST

Atacantul ivorian Youssouf Kamara, care a semnat un contract până în 2012 cu Pandurii, a declarat că acest transfer este un pas înainte pentru el, fiind mulţumit de condiţiile găsite la gruparea din Târgu


Cohn: "Dinamo are şanse bune la titlu"

Posted: 06 Jan 2010 10:55 AM PST

Fostul acţionar al lui Dinamo, Vladimir Cohn, crede că oficialii din "Ştefan cel Mare" ar trebui să păstreze actuala conducere tehnică deoarece "cîinii" au şanse reale la titlu.


Didy: "Am nevoie să joc pentru a reveni"

Posted: 06 Jan 2010 10:55 AM PST

Brazilianul Didy a semnat cu Leixoes actele pentru împrumutul său pînă la vară. Dacă portughezii vor dori să-l transfere definitiv la finalul campionatului vor achita 1 milion de euro"La Cluj era o concurenţă foarte mare


Gigi Becali: "Cred că vom lua titlul şi Ghionea va fi cel mai bun fundaş al Stelei"

Posted: 06 Jan 2010 10:55 AM PST

Patronul Stelei, Gigi Becali, a vorbit despre următoarele ţinte ale roş-albaştrilor după ce echipa din Ghencea l-a acontat pe fundaşul Jivko Jelev de la Oţelul Galaţi."Pe Ouon ciprioţii vor şi 1 milion de euro, dar nu pot să dau


Tehnologiile anului 2010

Posted: 06 Jan 2010 10:54 AM PST

» Evenimentul anului in materie de electronice de consum, Consumer Electronics Show (CES) 2010, se desfasoara in aceste zile la Las Vegas, in SUA. Ca de obicei, numeroase gadgeturi si tehnologii de varf care sunt lansate aici vor lua drumul rafturilor in magazinele din toata lumea in urmatoarele trei-sase luni. ...


Mariah Carey, un pic cam... beata la Festivalul de la Palm Springs!

Posted: 06 Jan 2010 10:50 AM PST

Mariah Carey, un pic cam... beata la Festivalul de la Palm Springs!Cantareata isi sarbatorea, probabil in avans, succesul de actrita. Asa ca, atunci cand a venit vremea sa primeasca un premiu, s-a urcat cam euforica pe scena.


Lui George Michael nu-i vine sa creada ce haine purta in anii '80

Posted: 06 Jan 2010 10:47 AM PST

Lui George Michael nu-i vine sa creada ce haine purta in anii '80Cantaretul se inchina cand se vede in costumatiile de scena pe care le purta pe vremea in care activa in trupa Wham!


Ratinguri US – Marti 5.01.2010

Posted: 06 Jan 2010 10:43 AM PST

8 p.m. CBS: “NCIS” (21.3 milioane, 12.9/20 rating) NBC: “The Biggest Loser: Couples” premiera (11 milioane, 6.6/10) FOX: Orange Bowl – Iowa-Georgia Tech (8.9 milioane, 5.6/9) ABC: “Scrubs” (3.9 milioane, 2.6/4)/”Better Off Ted” (3 milioane, 1.9/3) The CW: “90210″ – reluare (948,000, 0.6/1) 9 p.m. CBS: “NCIS: Los Angeles” (18 milioane, 10.9/17) NBC: “The Biggest Loser: Couples” – premiera (12.4...


Retrospectiva zilei pe FilmBlog.ro – 6 ianuarie

Posted: 06 Jan 2010 10:43 AM PST

(10:37) Dorian Gray (2009) (19:37) International Trailer – Robin Hood (2010)


Condescu: "Gică Popescu n-ar fi putut face nimic singur"

Posted: 06 Jan 2010 10:41 AM PST

Condescu: Preşedintele clubului Pandurii Tîrgu Jiu, Marin Condescu, a comentat la Contraatac decizia lui Gică Popescu de a nu candida la şefia FRF.


Cohn: "Dinamo are şanse bune la titlu"

Posted: 06 Jan 2010 10:41 AM PST

Cohn: "Dinamo are şanse bune la titlu"Fostul acţionar al lui Dinamo, Vladimir Cohn, crede că oficialii din "Ştefan cel Mare" ar trebui să păstreze actuala conducere tehnică deoarece "cîinii" au şanse reale la titlu.


I.Becali: "Operaţia lui Chivu a fost un succes"

Posted: 06 Jan 2010 10:41 AM PST

I.Becali: Impresarul Ioan Becali a vorbit la Contraatac despre starea de sănătate a fundaşului naţionalei, Cristi Chivu, care s-a accidentat la cap în partida Chievo - Inter, fiind dus imediat la spital pentru a fi operat.


Iancu vrea să-l aducă pe Contra la Timişoara

Posted: 06 Jan 2010 10:41 AM PST

Iancu vrea să-l aducă pe Contra la TimişoaraMarian Iancu vrea să-l vîndă pe golgeterul Bucur pentru a-l readuce la Timişoara pe Cosmin Contra. Fundaşul n-a mai prins echipa la Getafe iar patronul bănăţenilor încearcă să refacă spiritul de luptă timişorean.


Iencsi: "Am început pregătirea puţin mai devreme faţă de ceilalţi colegi"

Posted: 06 Jan 2010 10:41 AM PST

Iencsi: Rapidiştii trag din greu şi în vacanţă. Veteranul Iencsi nu îşi începe ziua pînă cînd nu face exerciţii la sala de forţă. Fundaşul aleargă şi prin zăpada de la Pro Rapid şi spune că a avut cele mai frumoase sărbători de iarnă. "Am ales să nu plec din ţară şi am stat de Crăciun şi de Revelion alături de familie", a spus Iencsi.


Italia - Chivu a necesitat refacerea unor fragmente osoase şi îndepărtarea unui hematom

Posted: 06 Jan 2010 10:37 AM PST

Intervenţia chirurgicală la cap la care a fost supus, miercuri, timp de două ore, Cristian Chivu a decurs cu succes şi constat în refacerea unei fracturi craniene din zona parietală dreaptă şi îndepărtărea unui hematom apărut în urma contactului, informează Gazzetta dello Sport.


Stolojan: La Congres vor fi schimbări şi în conducerea PDL

Posted: 06 Jan 2010 10:35 AM PST

Prim-vicepreşedintele PDL Theodor Stolojan a declarat, miercuri, pentru MEDIAFAX, că la Congresul partidului vor fi schimbări şi la nivelul conducerii partidului, existând un sistem de moţiuni, dar a arătat că Emil Boc a demonstrat în această perioadă calităţi ca preşedinte al formaţiunii.


Certificatele de eficienta energetica, obligatorii din 2011!

Posted: 06 Jan 2010 10:33 AM PST

Certificatele de eficienta energetica, obligatorii din 2011!Ceea ce in 2009 era o certitudine, in 2010 a devenit o problema. Este vorba despre certificatele de eficienta energetica ale apartamentelor, acte fara de care, din prima zi a anului, romanii nu ar mai fi putut sa-si vanda casele.


Dacia lanseaza in Franta o serie speciala Black Line

Posted: 06 Jan 2010 10:31 AM PST

Constructorul roman de automobile Dacia va lansa in Franta o serie speciala Black Line disponibila pentru modelele Sandero, Logan MCV si Logan, potrivit dacia.fr


Logan are in 2010 un concurent de la Toyota

Posted: 06 Jan 2010 10:31 AM PST

Constructorul auto japonez Toyota a prezentat la Salonul Auto din India un concept low-cost numit Etios, model care va deveni concurent cu Logan pe pietele emergente.


Top 10 cele mai vandute SUV-uri in Romania

Posted: 06 Jan 2010 10:31 AM PST

Anul 2009 a adus un declin al vanzarilor pentru toate clasele de masini, iar segmentul SUV-urilor a raportat cea mai mica rata de scadere: 44% in primele 11 luni, la 9.274 de unitati, potrivit Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile...


Fiat vrea sa lanseze o masina de mici dimensiuni in India in 2012

Posted: 06 Jan 2010 10:31 AM PST

Grupul auto italian Fiat si-a propus sa lanseze pe piata Indiei o masina de mici dimensiuni in 2012, a anuntat un oficial al constructorului italian, citat de cotidianul francez Les Echos.


Nemtii au cumparat cu 23% mai multe masini noi in 2009

Posted: 06 Jan 2010 10:31 AM PST

Vanzarile de masini noi din Germania au crescut in 2009 cu 23% fata de 2008, la 3,8 milioane de automobile, dar au scazut in decembrie, sub efectul incetarii programului de prime de casare, potrivit datelor federatiei din sector, VDA, relateaza NewsIn,...


Evolutii nehotarate la Bursa, dupa doua zile de cresteri. Ce urmeaza?

Posted: 06 Jan 2010 10:29 AM PST

Lichiditatea Bursei de Valori Bucuresi ramane in continuare extrem de scazuta si in a treia sedinta de tranzactionare iar iar optimismul manifestat de investitori in primele doua sedinte de tranzactionare nu a continuat si ieri.


Intercapital Invest: Valoarea reala a unei actiuni la Fondul Proprietatea este de 0,7217 lei

Posted: 06 Jan 2010 10:29 AM PST

Fondul Proprietatea (FP) este unul dintre cele mai importante fonduri de investitii din Europa Centrala si de Est, infiintat de statul roman pentru compensarea persoanelor ale caror proprietati au fost confiscate in mod abuziv de regimul comunist....


Industria prelucratoare si energia – Favoritele la Bursa in 2010

Posted: 06 Jan 2010 10:29 AM PST

Andrei Radulescu, analist la Target Capital, crede ca sectorul energetic si industria prelucratoare, cu pondere ridicata a exporturilor in cifra de afaceri, prezinta premise favorabile pentru o evolutie buna in acest an.


Vladescu: Ca sa fim cetateni europeni trebuie sa platim taxe ca europenii!

Posted: 06 Jan 2010 10:26 AM PST

Vladescu: Ca sa fim cetateni europeni trebuie sa platim taxe ca europenii!Ministrul finantelor publice, Sebastian Vladescu, a venit in studioul Stirilor ProTVpentru a raspunde intrebarilor despre majorarea pensiilor, programul Prima Casa si noile taxe si impozite pe care Guvernul le-ar putea impune.


Surasul Giocondei, simptom de colesterol crescut

Posted: 06 Jan 2010 10:25 AM PST

In celebra pictura "Mona Lisa" exista cateva dovezi clare care atesta faptul ca modelul care a pozat pentru Leonardo Da Vinci prezenta in zona mainilor si a ochiului stang cateva acumulari de acizi grasi sub piele, sugerand faptul ca avea nivelul de colesterolul crescut, potrivit timesonline.co.uk, citat de Mediafax. ...


Cel mai performant director de firma din lume

Posted: 06 Jan 2010 10:24 AM PST

Presedintele grupului informatic american Apple, Steve Jobs, a fost declarat cel mai performant conducator de companie din lume de catre "Harvard Business Review", intr-un clasament care cuprinde cei mai buni 200 de sefi de companii pe plan...


Sarkozy: Va trebui sa cheltuim mai putin. Nu exista alta cale

Posted: 06 Jan 2010 10:24 AM PST

Presedintele francez Nicolas Sarkozy a avertizat ca reducerea cheltuielilor publice constituie singura solutie pentru reducerea deficitelor si a respins din nou orice posibilitate de crestere a impozitelor.


Cel mai inalt ritm de crestere din ultimii 2 ani pentru serviciile din zona euro

Posted: 06 Jan 2010 10:24 AM PST

Sectorul serviciilor din zona euro a inregistrat in decembrie cel mai inalt ritm de crestere din ultimii doi ani, potrivit unui sondaj Markit.


Statele UE, avertizate: Aplicati cresterea salariilor pentru functionarii Uniunii

Posted: 06 Jan 2010 10:24 AM PST

Comisia Europeana a decis sa dea in judecata tarile UE care au respins in decembrie cresterea automata a salariilor brute cu 3,7% prevazuta pentru acest an in cazul a 50.000 functionari ai institutiilor europene, motivand contextul economic dificil ce...


BCE nu are motive sa renunte la politica monetara relaxata

Posted: 06 Jan 2010 10:24 AM PST

Banca Centrala Europeana (BCE) nu are motive sa renunte la politica monetara relaxata in lipsa tensiunilor inflationiste si in contextul in care revenirea economica este fragila, a declarat Christian Noyer, membru al consiliului guvernatorilor BCE.


Deficitul bugetar al Ungariei a fost sub 4% din PIB in 2009

Posted: 06 Jan 2010 10:24 AM PST

Ungaria si-a mentinut probabil deficitul bugetului consolidat sub 4% din produsul intern brut (PIB) in 2009, datorita unui excedent mai mare decat fusese estimat inregistrat in luna decembrie, potrivit datelor ministerului ungar al Finantelo.


Grecia nu are nevoie de ajutor extern pentru a-si reduce deficitul

Posted: 06 Jan 2010 10:24 AM PST

Ministrul grec de finante, George Papaconstantinou, a declarat ca statul nu are nevoie de ajutoare externe pentru a-si reduce deficitul bugetar, dupa ce un oficial al Bancii Centrale Europene (BCE) a avertizat ca UE nu va ajuta Grecia.


Ucraina si-a achitat factura pentru gaz catre Gazprom

Posted: 06 Jan 2010 10:24 AM PST

Compania ucraineana Naftogaz a achitat factura pentru gazul livrat in luna decembrie 2009 de Gazprom, a declarat pentru RIA Novosti purtatorul de cuvant al companiei ucrainene, Valentin Zemleanski.


Iranul si Turkmenistanul au deschis un nou gazoduct

Posted: 06 Jan 2010 10:24 AM PST

Presedintele Turkemenistanului, Gurbanguli Berdimuhamedov, si omologul sau iranian, Mahmoud Ahmadinejad, au inaugurat astazi un al doilea gazoduct catre Iran.


Mai putin turisti straini au intrat in Romania in 2009

Posted: 06 Jan 2010 10:24 AM PST

Sosirile vizitatorilor straini in Romania, inregistrate la punctele de frontiera, au fost in perioada 1 ianuarie-30 noiembrie 2009 de 7006,7 mii, in scadere cu 15,1% fata de aceeasi perioada a anului anterior, potrivit datelor Institutului National de...


FMI vine la Bucuresti dupa mijlocul lui ianuarie, dar nu pentru renegocierea Acordului

Posted: 06 Jan 2010 10:24 AM PST

Premierul Emil Boc a precizat ca vizita delegatiei FMI va avea loc la mijlocul lunii ianuarie si ca vor fi discutate aspecte ale Acordului, fara ca acest lucru sa presupuna renegocierea lui.


Comisiile de munca au votat si reducerea contributiilor sociale cu aproape 10%

Posted: 06 Jan 2010 10:24 AM PST

Proiectul Legii bugetului asigurarilor sociale de stat a primit aviz favorabil din partea parlamentarilor din comisiile reunite pentru munca si protectie sociala, cu 17 amendamente sustinute de opozitie, intre care si reducerea nivelului contributiilor...


Gherghina, Finante: Economia a scazut in 2009 cu 7%

Posted: 06 Jan 2010 10:24 AM PST

Economia a scazut in 2009 cu 7%, iar Romania s-a incadrat in tinta de deficit de 7,3% din produsul intern brut (PIB) la finalul lui 2009, arata datele preliminare ale Ministerului Finantelor Publice (MFP), a declarat secretarul de stat din MFP,...


Cea mai mare crestere a preturilor la producator din UE. Vezi cum stau alte tari europene

Posted: 06 Jan 2010 10:24 AM PST

Romania a inregistrat in noiembrie cea mai mare crestere a preturilor productiei industriale din Uniunea Europeana, de 1,9% fata de luna similara din 2008, in timp ce pe ansamblul blocului comunitar a fost raportata o scadere de 3,2%, potrivit datelor...


Un nou ordin al MS scumpeste medicamentele cu 5% din aprilie

Posted: 06 Jan 2010 10:24 AM PST

Potrivit ordinului publicat de Ministerul Sanatatii in Monitorul Oficial la inceputul saptamanii acesteia, pretul la medicamente de uz uman nu se va mai calcula in functie de media celor mai mici preturi din 12 tari europene, ci va fi mai mic sau cel...


Berceanu vrea sa cheltuiesca 2 mld. euro in 3 ani din bani de la UE, BEI si BERD

Posted: 06 Jan 2010 10:24 AM PST

Ministrul transporturilor si infrastructurii, Radu Berceanu, a declarat, la audierile pentru aprobarea bugetului pe 2010 ca ar vrea sa cheltuiasca in urmatorii trei ani suma de 2 miliarde de euro, bani de la UE, BEI si BERD, pentru finalizarea unor...


Rata somajului a urcat la 6,8%, dupa standardele BIM

Posted: 06 Jan 2010 10:24 AM PST

Rata somajului, calculata pentru persoanele cu varsta intre 15 si 74 de ani care nu au loc de munca, dar sunt disponibile sa lucreze si au cautat un loc de munca in ultima luna, a urcat in trimestrul III din 2009 cu 0,5 puncte procentuale fata de...


Primaria Capitalei a marit primele pentru angajati

Posted: 06 Jan 2010 10:24 AM PST

CGMB a votat, in decembrie, rectificarea bugetului pe 2009, care prevede posibilitatea ca angajatii municipalitatii si institutiilor subordonate sa primeasca opt tichete cadou, fiecare in valoare de 600 lei net, in timp ce in bugetul initial dadea...


A scazut numarul locurilor de munca pentru bucuresteni

Posted: 06 Jan 2010 10:24 AM PST

Firmele din Bucuresti ofera numai 303 locuri de munca in perioada 6-13 ianuarie, cele mai multe slujbe disponibile fiind pentru soferii de autoturisme, camionete si camioane, a anuntat Agentia Municipala pentru Ocuparea Fortei de Munca (AMOFM), intr-un...


Niciun comentariu: