Stiri Noi - PeScurt.ro

Stiri Noi - PeScurt.ro


Bosnia, obligată să îşi modifice constituţia din cauza unor prevederi discriminatorii

Posted: 22 Jan 2010 11:03 AM PST

Înaltul reprezentant al Uniunii Europene pentru Bosnia a declarat vineri că ţara ar putea fi sancţionată,...


Retrospectiva zilei pe FilmBlog.ro – 22 ianuarie

Posted: 22 Jan 2010 11:02 AM PST

(15:38) Cele mai frumoase mamici de la Hollywood (15:36) International Trailer – The Back-up Plan (2010)


Bremen - Bayern, derbyul cu scantei al etapei din Bundesliga

Posted: 22 Jan 2010 10:48 AM PST

Pe langa meciul lui Werder cu marea Bayern, etapa a 19-a din Germania mai prilejuieste si alte intalniri de foc, cum ar fi Dortmund - Hamburg, sau Hoffenheim - Leverkusen.


Meciuri test foarte tari pentru Anglia in 2010

Posted: 22 Jan 2010 10:48 AM PST

Anglia va întâlni echipele din Turneul celor Trei Naţiuni la sfârşitul acestui an


Farul a anulat amicalul de duminica cu Unirea Slobozia

Posted: 22 Jan 2010 10:48 AM PST

Oficialii constănţeni au anunţat că meciul amical cu Unirea Slobozia, de duminică, nu se va mai juca, din cauza condiţiilor meteo nefavorabile.


Viorel Duru: "Steaua nu va avea probleme cu licentierea din cauza datoriei catre FC Arges!"

Posted: 22 Jan 2010 10:48 AM PST

Directorul sistemului national de licentiere din cadrul Federatiei Romane de Fotbal, Viorel Duru, a asigurat ca Steaua Bucuresti nu va avea probleme in ceea ce priveste dosarul de licentiere din cauza datoriei neplatite catre FC Arges, intrucat, in regulamentul privind licentierea, un litigiu privind o suma de bani nu este considerata drept datorie neachitata, informeaza Sport Total FM.


"Derby della Madonnina", un nou episod

Posted: 22 Jan 2010 10:48 AM PST

Meciul Inter - AC Milan este capul de afis al etapei a 21-a din Serie A


Ioan Rus: Adrian Nastase e mai bun decat Miron Mitrea

Posted: 22 Jan 2010 10:48 AM PST

Fostul vicepresedinte PSD Ioan Rus a declarat vineri ca Adrian Nastase este mai bun din punct de vedere politic decat Adrian Nastase,refuzand insa sa spuna pe cine vor sustine fostii membri ai grupului de la Cluj pentru sefia PSD, precizand ca in curand vor avea o pozitie publica pe acest subiect. ...


D.Gheorghe: "Dacă ar fi fost mai profesionist, Mutu s-ar fi apropiat de Hagi"

Posted: 22 Jan 2010 10:48 AM PST

Preşedintele Braşovului, Dinu Gheorghe, crede că Mutu ar fi putut să egaleze performanţele lui Gică Hagi dacă ar fi fost mai disciplinat.


Becali vrea 4 achiziţii. Vezi aici pe ce posturi

Posted: 22 Jan 2010 10:48 AM PST

Patronul Stelei a declarat că Steaua are nevoie de 4 jucători, pe 4 posturi diferite. "E nevoie de un fundaş central, dar şi de alţi doi pe cele două benzi. Plus un atacant foarte puternic. Eu cam ştiu care sînt jucătorii pe


Credeţi că Serena Williams ar trebui să-şi micşoreze sînii?

Posted: 22 Jan 2010 10:48 AM PST

Jelena Dokici şi Simona Halep sînt jucătoarele de tenis care s-au operat pentru a se descurca mai uşor pe teren. Uneori, şi numărul 1 mondial e deranjată de mărimea sînilor!


Dică a debutat la CFR cu pasă de gol

Posted: 22 Jan 2010 10:48 AM PST

Românii au fugit în Turcia din cauza zăpezii şi au dat acolo de ploi torenţiale. CFR Cluj abia a terminat un amical cu Wiener Neustadt, scor 3-2. Golurile au fost marcate de Cadu, două, şi Deac. Dică a debutat cu o pasă


Victorii categorice pentru Andone în amicale! Petre şi Pancu au marcat!

Posted: 22 Jan 2010 10:48 AM PST

Echipa lui Ioan Andone ŢSKA Sofia, la care evoluează Florentin Petre şi Daniel Pancu, a învins, vineri, echipele de liga a treia bulgară Slivnishki, scor 6-0, şi Minyor Bobov Dol, scor 9-0, informează site-ul oficial al


Grzelak: "Dacă Gigi Becali mă trimite la circ, el unde ar trebui să meargă?" :)

Posted: 22 Jan 2010 10:48 AM PST

Aflat în dizgraţia patronului Gigi Becali, polonezul Rafal Grzekal îl atacă dur pe acesta, despre care spune că "Becali spune mereu "rahaturi" despre jucători. Dacă eu ar trebui să mă duc la circ, atunci el unde ar


Negocieri în direct pentru Rui Duarte!

Posted: 22 Jan 2010 10:48 AM PST

Steaua are nevoie de un fundaş dreapta şi Gigi Becali a insistat, în direct la GSP TV, pentru Rui Duarte. Dinu Gheorghe a cerut însă 700.000 de euro, cu 100.000 peste propunerea care i-a fost făcută. Portughezul de 29 de


Becali: "Ce să fac cu Goian sau Ghionea? S-ar putea să fie unele surprize mari la ...

Posted: 22 Jan 2010 10:48 AM PST

Criticat de fani pentru ratarea transferurilor lui Iovov şi Ouon, Gigi Becali spune că ar putea să le facă unele surprize suporterilor în ceea ce priveşte achiziţiile în perioada următoare."Mai mult de 500.000 nu dau


La Mondialul de fusbal, fiecare concurent joacă pe ce tip de masă doreşte!

Posted: 22 Jan 2010 10:48 AM PST

După fiecare set, masa se schimbă, iar dacă se intră în setul decisiv, meciul se dispută pe altă masă de fiecare dată cînd se înscriu două goluri!


Becali: "500.000 de euro e ultima ofertă pentru Ouon!"

Posted: 22 Jan 2010 10:48 AM PST

Steaua creşte oferta pentru Edwin Ouon, de la AEL Limassol. Aşa cum Gazeta a anunţat azi, Becali plusează pînă la 500.000 de euro pentru stoperul rwandez în vîrstă de 29 de ani.


M.Stoica: "Levy face antrenamente deosebite, nu s-au mai întîlnit în România"

Posted: 22 Jan 2010 10:48 AM PST

Managerul Unirii Urziceni, Mihai Stoica, a dezvăluit la Contraatac modul în care antrenorul israelian Ronny Levy îi pregăteşte pe ialomiţeni, fiind însă destul de secretos în legătură cu detallile.


Gigi Becali: "Dayro mi-a zis că Once Caldas mi-l plătesc într-un an, să mă lase cu ...

Posted: 22 Jan 2010 10:48 AM PST

Patronul Stelei, Gigi Becali, i-a făcut lui Dinu Gheorghe o ofertă pentru Rui Duarte în direct la GSP TV şi a lămurit situaţia lui Dayro Moreno, despre care spune că nu a ajuns la un acord cu Poli Timişoara."Chiar mă


Absenţe de marcă la JO

Posted: 22 Jan 2010 10:48 AM PST

Trei nume importante din cadrul disciplinelor de iarnă vor absenta de la Jocurile Olimpice de iarnă, de la Vancouver, din cauza problemelor de sănătate sau din motive personale. Tripul campion mondial la combinata nordică,


Dinu Gheorghe: "Dacă eram la Steaua, mă opuneam vehement plecării lui Dayro! Mă ...

Posted: 22 Jan 2010 10:48 AM PST

Preşedintele lui FC Braşov, Dinu Gheorghe, consideră că Dayro Moreno este un jucător pentru care Steaua ar fi trebuit să insiste şi spune că este în continuare interesat de serviciile columbianului."Prin impresarul lui,


Ialomiţenii revin mîine în ţară

Posted: 22 Jan 2010 10:48 AM PST

Galamaz şi compania vor reveni în ţară sîmbătă seară, la ora 18:30. În Antalya, Unirea a disputat două partide de pregătire, cu ruşii de la Tom Tomsk (1-0) şi cu sud-coreeni de la Seongnam (0-1). Partida cu


Roberto Carlos şi Cannavaro s-au fotografiat cu un şef mafiot

Posted: 22 Jan 2010 10:48 AM PST

Cotidianul Il Messagero a publicat fotografii cu Roberto Carlos si cu Fabio Cannavaro în compania unui naş din temuta Camorra napoletană! Pozele, de o calitate îndoielnică, au fost realizate pe vremea cînd cei


MM Stoica: "Petrescu îi vrea pe Bilaşco şi Galamaz, dar nu are cu ce să-i ia"

Posted: 22 Jan 2010 10:48 AM PST

Managerul general al Unirii, Mihai Stoica, a confirmat interesul lui Dan Petrescu pentru foştii săi elevi, Marius Bilaşco şi George Galamaz, însă nu crede că oficialii lui Kuban au resursele financiare necesare. "Dan îi


Bitză - Goana după fericire

Posted: 22 Jan 2010 10:48 AM PST

Pe 4 februarie, Gazeta Sporturilor aduce cel mai nou album al lui Bitză, "Goana după fericire". Bitză aduce cele mai tari colaborări pe albumul nou: Holograf, B-Real de la Cypress Hill sau Artan. Primul single de pe album este chiar


FC Farul se întăreşte din Liga I: i-a luat pe Doicaru şi Prodan de la Ceahlăul!

Posted: 22 Jan 2010 10:48 AM PST

Formaţia de pe litoral i-a transferat pe Radu Doicaru şi Dan Prodan, de la Ceahlăul Piatra Neamţ, dar şi pe portarul Dragoş Mihai Măcelaru de la FC SnagovConducerea grupării de pe litoral s-a înţeles cu Ceahlăul


MM Stoica: "Dan Petrescu vrea jucători de la Unirea, dar n-are bani să-i ia" ;)

Posted: 22 Jan 2010 10:48 AM PST

Managerul general al Unirii Urziceni, Mihai Stoica, a refuzat să facă vreun comentariu pe marginea diferenţelor existente între Dan Petrescu şi noul antrenor al campioanei, israelianul Roni Levy, şi spune că ruşii de la


Saxo Bank şi Caisse d'Epargne, fără sponsor din 2011

Posted: 22 Jan 2010 10:48 AM PST

Două dintre cele mai bune echipe din plutonul mondial au rămas fără sponsor din 2011Saxo Bank şi Caisse d'Epargne au decis să nu mai continue colaborarea cu echipele omonime, lăsîndu-i pe directorii sportivi Bjarne Riis şi


Agonie şi extaz în Traian-Pantelimon şi Onicescu-Saligny!

Posted: 22 Jan 2010 10:48 AM PST

Nebunie de zile mari în Sala Polivalentă la ultima zi a grupelor Cupei Liceelor. Patru echipe din şaisprezece trebuiau să se califice în semifinale. Pantelimonul a cîştigat cu emoţii în faţa celor de la


Marian Iancu: "Am semnat cu Steaua, aşteptăm pînă mîine răspunsul lui Dayro!". ...

Posted: 22 Jan 2010 10:48 AM PST

Patronul Politehnicii Timişoara, Marian Iancu, îi dă un termen limită lui Dayro Moreno pentru a da un răspuns ofertei pe care bănăţenii i-au făcut-o şi spune că jucătorul se pliază perfect pe concepţia sa despre


Wotte: "Dacă cineva vrea să îmi facă echipa plec"

Posted: 22 Jan 2010 10:48 AM PST

"Dacă Mititelu se bagă peste mine la echipă plec", este avertismentul olandezului Mark Wotte. Antrenorul Craiovei spune că a fost fanul României în '94 la Mondialul din America, şi ştie Craiova, pentru că de acolo au


Refuzat de Neftchi şi Aris, Bibişkov a ajuns în liga secundă bulgară!

Posted: 22 Jan 2010 10:48 AM PST

O nouă zi, o nouă destinaţie pentru Bibişkov! Chiar dacă a sperat mult timp că-şi va găsi o echipă în Cipru sau Azerbaidjan, fostul atacant al Stelei are probleme în a se transfera după ce a părăsit


Partide ce par dezechilibrate în această săptămână

Posted: 22 Jan 2010 10:48 AM PST

Pariori.ro va prezinta partidele din acest week-end ce par dezechilibrate prin prisma clasamentului.


Emeghara a sărit la gîtul lui Bicfalvi

Posted: 22 Jan 2010 10:48 AM PST

S-a terminat cu distracţia în cantonamentul steliştilor. Pe o ploaie torenţială, jucătorii lui Stoichiţă s-au încins la ultimul antrenament. Nervii steliştilor au cedat şi Emeghara a sărit la gîtul lui Bicfalvi.


Gloria Bistriţa a cîştigat al 4-lea amical din Antalya, 4-2 cu Terek Groznîi

Posted: 22 Jan 2010 10:48 AM PST

Gloria Bistriţa a învins în cel de-al patrulea joc disputat în turneul din Antalya, 4-2 cu Terek Groznîi, informează site-ul oficial al ardelenilor. Toate golurile bistriţenilor au fost marcate în repriza


Ghionea debutează într-un amical cu Bistriţa la noua sa echipă!

Posted: 22 Jan 2010 10:48 AM PST

Fundaşul Sorin Ghionea, transferat de la Steaua Bucureşti la FC Rostov, va debuta pentru noua sa echipă în meciul amical de sâmbătă cu Gloria Bistriţa, care va avea loc în Antalya, informează site-ul grupării


Directorul sportiv al lui Rostov, încîntat de transferul lui Ghionea: "E un plus ...

Posted: 22 Jan 2010 10:48 AM PST

Directorul sportiv al FC Rostov, Aleksander Şikunov, a afirmat că gruparea rusă a realizat un transfer foarte bun, informează Mediafax. "Oleg Protasov şi l-a dorit foarte mult pe Ghionea, pe care îl ştia de la Steaua. De


Pierde Nets a zecea partidă consecutivă?

Posted: 22 Jan 2010 10:48 AM PST

New Jersey Nets joacă în această seară pe terenul celor de la Golden State Warriors și încearcă să evite a zecea înfrîngere la rînd. Nets nu au mai cîștigat un meci din 30 decembrie 2009 atunci


Contra: "Preşedintele de la Getafe mă împiedică să ajung la Timişoara"

Posted: 22 Jan 2010 10:48 AM PST

Fundaşul Cosmin Contra a vorbit despre posibila sa revenire la Poli Timişoara din această iarnă."Preşedintele de la Getafe mă împiedică să ajung la Timişoara. Ianuarie a fost o lună de foc pentru Getafe, jucăm şi în


Eva Tofalvi, speranţa României

Posted: 22 Jan 2010 10:48 AM PST

Vancouver 2010. Mai puţin de o lună până la începerea Jocurilor Olimpice de iarnă. Munca, orele de antrenament şi toate speranţele se vor elibera în cele 2 săptămâni petrecute în nordul continentului


Emil Boc a jucat bowling la inaugurarea Salinei de la Turda (VIDEO)

Posted: 22 Jan 2010 10:41 AM PST

"Este superb, este o salină fără egal, este o bijuterie de turism balnear care trebuie să fie cunoscută...


Năstase despre reuniunea PSD de la Braşov: Nu sunt de acord cu întâlnirile în hoteluri şi cârciumi

Posted: 22 Jan 2010 10:39 AM PST

Intensitatea virusului A/H1N1 în România este rezultatul refuzului vaccinării

Posted: 22 Jan 2010 10:28 AM PST

Intensitatea crescută a virsului A/H1N1 în România, comparativ cu alte ţări din Europa, este rezultatul refuzului oamenilor de a se vaccina din 26 noiembrie 2009, când a început campania de imunizare, autorităţile estimând scăderea numărului de îmbolnăviri spre sfârşitul lunii ianuarie.


Subofiţerul Gabriel Atodiresei s-a împuşcat în cap cu două pistoale

Posted: 22 Jan 2010 10:25 AM PST

Necropsia făcută în cazul subofiţerului Robert Gabriel Atodiresei, suspectat că l-a omorât, joi dimineaţă, pe comandantul pazei Detaşamentului de Pompieri din Dorohoi, relevă faptul că tânărul s-a împuşcat în cap cu două pistoale, care au fost găsite lângă cadavru.


Rezultatele lui Ion ILIESCU la CLUJ

Posted: 22 Jan 2010 10:24 AM PST

Mult iubite tovarase Presedinte, Ion IliescuVa informam, cu deosebit respect, ca rezultatele Dumneavoastra, mult iubite si stimate Presedinte de Onoare, in judetul Cluj sunt mult mai slabe decat rezultatele noastre, ale carcotasilor de marginime.Astfel in 1996 Ion Iliescu Judetul Cluj 67.149 voturi 15,29%Ion Iliescu in anul 2000 71.129 voturi 18,30%Cu modestie, Domnule Presedinte, eu, cel despre care spuneti ca nu ma pricep la munca politica, singura a dată când am candidat pentru o funcţie...


Lady Gaga, plină de vânătăi la un eveniment din New York (VIDEO)

Posted: 22 Jan 2010 10:21 AM PST

Lady GaGa le-a stârnit îngrijorarea fanilor după ce a apărut joi la un eveniment din New York. Pe încheietura...


Fitch: Băncile elene pot avea probleme, în urma retragerii treptate a măsurilor excepţionale ale BCE

Posted: 22 Jan 2010 10:21 AM PST

Băncile elene vor avea dificultăţi în reechilibrarea mixului de finanţare şi s-ar putea confrunta cu presiuni asupra ratingurilor, ca urmare a retragerii treptate de către Banca Centrală Europeană (BCE) a măsurilor excepţionale de suplimentare a lichidităţilor din piaţă, potrivit Fitch.


Distractia de weekend

Posted: 22 Jan 2010 10:17 AM PST

Chiar daca temperaturile din acest sfarsit de saptamana se anunta cu mult sub 0 grade, trebuie sa ne...


Deserturi de lux

Posted: 22 Jan 2010 10:17 AM PST

Sunt delicioase deserturile traditionale, dar poti incerca, pentru variatie, si preparate speciale,...


Niciun comentariu: