Stiri Noi - PeScurt.ro

Stiri Noi - PeScurt.ro


Copiii cerşetori din Bulgaria câştigă 1.000 de euro pe lună

Posted: 11 Aug 2010 11:15 AM PDT

Cerşitul este teoretic interzis în Sofia, dar străzile sunt pline de copii sau familii întregi care cerşesc, adesea din cadrul comunităţii rome. Citește mai departe...


VIDEO O furtună cumplită s-a abătut asupra oraşului Helsinki.

Posted: 11 Aug 2010 11:14 AM PDT

În mai puţin de un minut şi jumătate cerul a fost acoperit de nori şi natura s-a dezlănţuit. Mai mulţi copaci şi stâlpi de înaltă tensiune au fost rupţi, acoperişurile caselor au fost smulse şi zeci de mii de case au rămas fără curent. Furtuna a dat peste cap şi festivalul de muzică rock "Sonisphere". 40 de spectatori la acest festival au fost răniţi.


Nouă spitale din ţară nu au fost preluate de primării

Posted: 11 Aug 2010 11:01 AM PDT

Sute de angajaţi îşi vor primi cu întârziere banii pe luna iulie, iar unele spitale ar putea să fie închise. Ministerul Sănătăţii nu a reuşit încă să convingă autorităţile locale din 6 judeţe să preia 9 spitale. Citește mai departe...


Copiii cerşetori din Bulgaria câştigă lunar, în medie, câte 1.000 de euro

Posted: 11 Aug 2010 11:01 AM PDT

Cerşitul este teoretic interzis în Sofia, dar străzile sunt pline de copii sau familii întregi care cerşesc, adesea din cadrul comunităţii rome. Citește mai departe...


Fenomenele meteorologice extreme de pe glob ar putea fi legate între ele

Posted: 11 Aug 2010 11:01 AM PDT

Milioane de oameni din Pakistan suferă de pe urma unor inundaţii catastrofale, Rusia se luptă cu cea mai severă caniculă din istorie, America de Sud are parte de o iarnă foarte grea, iar un uriaş iceberg, mare cât Manhattanul, s-a desprins de Groenlanda. Citește mai departe...


Pretinsul agresor al lui Ciutacu: Îi provoc la duel, pe el şi pe Badea. Instigă la ură

Posted: 11 Aug 2010 11:00 AM PDT

Într-un interviu pentru REALITATEA.NET, unul din cei doi tineri care l-au agresat verbal luni seară în Băneasa Mall pe jurnalistul Antenei 3 Victor Ciutacu explică motivele furiei sale, spune că este susţinător al lui Traian Băsescu şi că l-ar vrea mai mult pe Dan Puric la Citește mai departe...


O furtună teribilă s-a abătut asupra Finlandei VEZI VIDEO

Posted: 11 Aug 2010 10:57 AM PDT

Imagini spectaculoase surprinse în timpul unei furtuni în Finlanda. În mai puţin de un minut şi jumătate, cerul a fost acoperit de nori ameninţători şi natura s-a dezlănţuit. Citește mai departe...


FOTO stelisti.ro / Ilie Dumitrescu a condus primul antrenament după prezentarea oficială

Posted: 11 Aug 2010 10:55 AM PDT

Cu incepere de la ora 19:20, Ilie Dumitrescu a condus prima sedinta de pregatire dupa prezentarea oficiala care a avut loc astazi.


Un virus troian goleşte conturile a mii de britanici.

Posted: 11 Aug 2010 10:53 AM PDT

Aproximativ 3.000 de oameni au fost despăgubiţi în ultima lună, pagubele estimându-se la 675.000 de lire sterline. Virusul troian responsabil pentru golirea conturilor nu poate fi detectat de programele tradiţionale ale companiei de securitate. Acesta se numeşte Zeus v3, copiază datele de identificare ale clienţilor care îşi accesează conturile pe internet şi apoi transferă banii către alte conturi. Din datele obţine până acum serverul care coordonează ...


Rapid II a făcut instrucţie cu Dinamo II :D

Posted: 11 Aug 2010 10:45 AM PDT

Rapid II - Dinamo II s-au întîlnit în faza a III-a a Cupei României, iar elevii lui Marian Rada au făcut instrucţie cu echipa a II-a a roş-albilor.


Poliţiştii bucureşteni au dat 100 de amenzi pe oră! 15 radare îi urmăresc pe vitezomanii ...

Posted: 11 Aug 2010 10:45 AM PDT

După numai două ore de la instalarea acestora, oamenii legii împărţiseră deja 200 de amenzi. Cea mai mare viteză înregistrată a fost 95 de kilometri la oră şi doi şoferi au rămas fără permis auto în urma cumulului de puncte de penalizare.


Scandal cu bate si sabii la Mogosoaia! S-a lasat cu trei arestari

Posted: 11 Aug 2010 10:30 AM PDT

Scandal cu bate si sabii la Mogosoaia! S-a lasat cu trei arestariUPDATE: Trei persoane, implicate in scandalul cu bate si sabii din Mogosoaia, au fost arestate preventiv pentru ultraj contra bunelor moravuri, dupa ce Judecatoria Buftea a admis, miercuri seara, cererea procurorilor Parchetului Judecatoriei Buftea.


Primul IPO al anului a fost suprasubscris. Miza pe FP a atras banii investitorilor

Posted: 11 Aug 2010 10:30 AM PDT

Investitia in Fondul Proprietatea a celui mai nou fond lansat de Intercapital Investment Management a suscitat atentia investitorilor. In conditiile unui lichiditati apatice pe Bursa, in ultimele saptamani, oferta de vanzare a unitatilor iFond...


Cristian Sabbagh şi-a sărbătorit fetiţa în caravană.

Posted: 11 Aug 2010 10:29 AM PDT

Cristian Sabbagh a sărbătorit, recent, ziua de naştere a fetiţei lui, Yasmine, care tocmai a împlinit 2 anişori. Ştiristul a crezut, iniţial, că nu va putea fi alături de micuţă, pentru că, în prezent, se află prin ţară cu Caravana Kanal D. Nu mică i-a fost bucuria însă când s-a trezit cu soţia şi fiica lui la Iaşi, acolo unde se afla în momentul respectiv.


Piti a fost la un de revenire! Cu ce antrenori a mai negociat Becali:

Posted: 11 Aug 2010 10:29 AM PDT

Surpriza. Piturca a vrut sa se intoarca la Steaua. Dupa ce l-a vizitat acasa si l-a batut la cap o ora sa revina, Becali nu l-a mai sunat.


S-a sinucis de teama şomajului.

Posted: 11 Aug 2010 10:25 AM PDT

Bărbatul era disperat în ultima perioadă pentru că urma să rămână fără servici, iar rudele sale povestesc cum acesta se trezea noaptea şi plângea. În urma restructurărilor, superiorii bărbatului au decis să desfiinţeze arhiva depozitului şi, implicit, postul pe care era angajat acesta. Agentul fusese însărcinat să mute toate documentele la Bucureşti.


Inundațiile au produs pagube de 867 mil. euro; România ar putea primi de la UE doar 24,5 mil. euro

Posted: 11 Aug 2010 10:19 AM PDT

Inundațiile din lunile iunie-iulie au produs pagube de 867 de milioane de euro, iar România ar putea primi de la Fondul de Solidaritate al UE doar 24,5 din ajutorul de 75 de milioane de euro la care spera Guvernul, potrivit ministrului Internelor.


Baschet masculin | Romania s-a impus in fata Suediei

Posted: 11 Aug 2010 10:15 AM PDT

Romania a invins Suedia, cu 70-54, la Cluj-Napoca, in preliminariile Campionatului European de baschet din 2011 - Divizia B.


Nationala de tineret a Romaniei a invins Moldova

Posted: 11 Aug 2010 10:15 AM PDT

Nationala de tineret a Romaniei a dispus la limita de selectionata similara a Republicii Moldova, scor 1-0, intr-o partida din preliminariile Campionatului European din 2011.


Victor Piturca: "Trebuia sa pun lucrurile la punct de la inceput"

Posted: 11 Aug 2010 10:15 AM PDT

Victor Piturca, fostul antrenor al Stelei, regreta ca nu a semnat o intelegere cu patronul Gigi Becali in momentul in care a inceput sa lucreze la reconstruirea echipei din Ghencea.


Atletism: Asafa Powell îşi va revizui ''zilnic'' programul din cauza unor probleme cu spatele

Posted: 11 Aug 2010 10:15 AM PDT

Atletul jamaican Asafa Powell, marele rival în proba de 100 m a compatriotului său Usain Bolt (care şi-a încheiat sezonul marţi), a indicat miercuri că şi el va trebui să-şi revizuiască ''zilnic'' programul din cauza unor probleme cu spatele.


Giovanni Trapattoni va fi operat

Posted: 11 Aug 2010 10:15 AM PDT

Selecţionerul Irlandei, Giovanni Trapattoni, va fi supus unei intervenţii chirurgicale, după ce a fost diagnosticat cu probleme abdominale, a anunţat Federaţia Irlandeză de Fotbal (FAI).


Mihai Stoica (Astra): CFR Cluj nu e cel mai puternic adversar

Posted: 11 Aug 2010 10:15 AM PDT

Echipa ploieşteană FC Astra se pregăteşte pentru deplasarea la Cluj, antrenorul secund al acesteia, Mihai Stoica, anunţând, miercuri, la conferinţa de presă săptămânală a clubului, că îşi doreşte ca, la acest meci, să vadă o creştere în joc.


Masters Toronto: Hanescu elimina din nou un canadian

Posted: 11 Aug 2010 10:15 AM PDT

Victor Hanescu s-a calificat in optimile de finala ale Masters-ului de la Toronto, Canada, dotat cu premii totale in valoare de 2.430.000 de dolari.


Ionuţ Lupescu: "Piţurcă este o soluţie pentru orice echipă naţională"

Posted: 11 Aug 2010 10:15 AM PDT

Ionuţ Lupescu: Piţi a plecat de la Steaua, dar este binevenit la naţională. Lupescu îl avertizează pe Răzvan că Federaţia are oricînd înlocuitor pentru el.


Vezi imagini cu primul antrenament al lui Ilie Dumitrescu în Ghencea în calitate de antrenor!

Posted: 11 Aug 2010 10:15 AM PDT

Vezi imagini cu primul antrenament al lui Ilie Dumitrescu în Ghencea în calitate de antrenor!Primul meci al Stelei sub comanda lui Ilie Dumitrescu va fi luni, pe teren propriu, de la ora 20:30, contra Victoriei Brăneşti.


ACUM LIVE VIDEO Academia Hagi 0–0 Galatasaray!

Posted: 11 Aug 2010 10:15 AM PDT

CLICK AICI PENTRU LIVE


Primul troian pe telefoanele Android trimite sms-uri către numere cu suprataxă

Posted: 11 Aug 2010 10:10 AM PDT

Troianul este deghizat într-o aplicaţie media player de 13kb, cu extensia standard cu extensia .APK, specifică aplicaţiilor Android. Citește mai departe...


Un gardian din SUA a bătut cu sălbăticie un deţinut VEZI VIDEO

Posted: 11 Aug 2010 10:10 AM PDT

Un gardian din Statele Unite a bătut un deţinut până i-a rupt piciorul. Incidentul s-a petrecut în statul Carolina de Sud şi a fost surprins de camerele de supraveghere. Citește mai departe...


Ce nu a putut Steaua: CFR Cluj vrea sa-l aduca pe Hagi! Cum au vrut sa-l convinga!

Posted: 11 Aug 2010 10:10 AM PDT

Campioana CFR incearca ce n-a putut Steaua: sa-l aduca antrenor pe Hagi. Clujenii il atrag pe Hagi cu mirajul Champions League.


Ilie Dumitrescu a condus primul antrenament la Steaua! Vezi ce a facut!

Posted: 11 Aug 2010 10:08 AM PDT

Noul tehnician al Stealei, Ilie Dumitrescu, a condus, miercuri seara, primul antrenament in calitate de antrenor principal al echipei din Ghencea.


Mircea Radu ar putea reveni pe sticlă! A câştigat un concurs de realizator la TVR.

Posted: 11 Aug 2010 10:07 AM PDT

Competiţia a avut loc astăzi la postul public de televiziune. Mircea Radu a debutat la TVR în anii '90 ca prezentator al jurnalului . Ulterior acesta a realizat emisiunea "Din Dragoste" pentru postul Antena1.


APDRP a primit in iulie 590 cereri de finantare pentru investitii in turism

Posted: 11 Aug 2010 10:00 AM PDT

Oficiile Judetene de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit au primit in luna iulie 590 de cereri de finantare pentru masura 313, "Incurajarea activitatilor turistice", cu o valoare totala, care insumeaza finantarea publica si privata, de...


Primul troian pe telefoanele Android trimite sms-uri către numere cu suprataxă

Posted: 11 Aug 2010 10:00 AM PDT

Troianul este deghizat într-o aplicaţie media player de 13kb, cu extensia standard cu extensia .APK, specifică aplicaţiilor Android. Citește mai departe...


Cel mai puternic virus troian de până acum le-a golit conturile britanicilor

Posted: 11 Aug 2010 10:00 AM PDT

Mii de clienţi ai unei bănci din Marea Britanie, care au utilizat servicii de banking online, au fost lăsaţi fără bani în conturi de un virus. Citește mai departe...


Arobs vrea afaceri de 7 mil. euro in 2010

Posted: 11 Aug 2010 10:00 AM PDT

Arobs, companie specializata in dezvoltarea de solutii software de nisa in domeniul GPS, estimeaza pentru 2010 o crestere cu 10% a cifrei de afaceri fata de anul trecut, pana la 7 milioane euro.


Majorarea TVA si concediile au redus cu 15-20% vanzarile de electronice in iulie

Posted: 11 Aug 2010 10:00 AM PDT

Vanzarile de electronice si IT au scazut in medie cu 15-20% in luna iulie fata de luna anterioara, ca urmare atat a majorarii TVA, dar si pentru ca in general lunile iulie si august sunt printre cele mai slabe perioade pentru achizitii de astfel de...


Google a dublat numarul de achizitii pentru acest an

Posted: 11 Aug 2010 10:00 AM PDT

Directorul executiv al Google, Eric Schmidt, a dublat numarul de achizitii programate pentru acest an, in conditiile in care anumite proiecte interne au dat gres, informeaza Bloomberg.


Marii producatori de ecrane LCD, dati in judecata pentru ca au conspirat majorarea preturilor

Posted: 11 Aug 2010 10:00 AM PDT

Procuratura din Florida a dat in judecata mari producatori de ecrane cu cristale lichide (LCD), intre care Samsung Electronics si LG Display, sub acuzatia ca ar fi conspirat pentru majorarea preturilor, scrie Mediafax.


Aplicatie Orange film pentru iPhone

Posted: 11 Aug 2010 10:00 AM PDT

Orange, cel mai mare operator de telefonie mobila de pe plan local, cu afaceri de 484 milioane euro in primul semestru, anunta lansarea aplicatiei Orange film pentru iPhone, disponibila acum in App Store.


Dell lanseaza Streak, posibil primul mare competitor al iPad

Posted: 11 Aug 2010 10:00 AM PDT

Dell, al doilea producator de computere la nivel mondial, va incepe sa comercialize din 12 august tableta Streak pe piata din SUA, acesta fiind primul mare competitor pentru iPad, produsul lansat de Apple la inceputul lui aprilie, scrie cotidianul...


Primul troian detectat pe telefoanele cu sistem de operare Android

Posted: 11 Aug 2010 10:00 AM PDT

Kaspersky Lab, unul dintre principalii dezvoltatori mondiali de solutii de securitate anunta ca un prim program periculos, clasificat in categoria Trojan-SMS, a fost detectat pe telefoanele mobile care ruleaza sistemul de operare Android de la Google.


Wii, consola cu cele mai rapide vanzari in istorie

Posted: 11 Aug 2010 10:00 AM PDT

Nintendo, cel mai mare producator mondial de console de jocuri video, a vandut aproximativ 70,9 milioane de console Wii in toata lumea in cele 45 de luni de la lansarea acesteia in noiembrie 2006, compania japoneza avand sanse sa intreaca vanzarile de...


Unda verde pentru integrarea serviciilor de e-guvernare in sistemul electronic national

Posted: 11 Aug 2010 10:00 AM PDT

Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale (MCSI) deruleaza proiectul Platforma pentru integrarea serviciilor de e-guvernare in Sistemul Electronic National (SEN), co-finantat prin Fondul European de Dezvoltare Regionala, valoarea totala...


Ionut Dumitru: Economia subterana a crescut din cauza contributiilor sociale mari

Posted: 11 Aug 2010 10:00 AM PDT

Ionut Dumitru, presedintele Consiliului Fiscal, a declarat astazi ca economia subterana este mai sensibila la nivelul contributiilor sociale decat la impozitarea veniturilor. Reducerea acestor obligatii ar putea fi o solutie pentru diminuarea...


Locurile de parcare din Bucuresti s-au ieftinit cu 40% in ultimul an

Posted: 11 Aug 2010 10:00 AM PDT

Tariful lunar platit pentru un loc de parcare in Bucuresti s-a redus in perioada iunie 2009-iunie 2010 cu 40%, la 123 dolari, ceea ce plaseaza Capitala intre cele mai ieftine orase din Europa, Orientul Mijlociu si Africa (EMEA), potrivit unui studiu...


Proprietarii au continuat sa scada chiriile apartamentelor si in luna iulie

Posted: 11 Aug 2010 10:00 AM PDT

Chiriile locuintelor din Bucuresti au continua sa scada si in luna iulie, cele mai afectate fiind apartamentele cu trei camere pentru care proprietarii au solicitat chirii mai mici cu 5% fata de luna precedenta, arata o analiza a portalului imobiliar...


Imobil de birouri din zona Foisorul de Foc, scos la vanzare cu 5,5 mil. euro

Posted: 11 Aug 2010 10:00 AM PDT

Firma Line And Art Design a scos la vanzare o cladire de birouri din zona Foisorul de Foc din Bucuresti, a carei constructie va fi terminata in luna august, pentru suma de 5,5 milioane de euro plus TVA, a declarat Adriana Stamatogiannis, proprietarul...


Real Madrid l-a gasit pe noul Hagi: vezi golul de la 40 de metri cu care Realul a umilit-o pe Barcelona!

Posted: 11 Aug 2010 10:00 AM PDT

Real  Madrid a castigat cu 3-1 meciul cu Barcelona din turneul de la Constanta! Barcelona si-a dat un super autugol iar Miguel, un pusti de la Real, le-a adus aminte madrilenilor de executiile lui Hagi cu un gol de la 40 de metri!  window.onload = function(){window.parent.CKEDITOR._["contentDomReadyarticle_headline"]( window );}


Moda influentata de Pop Art

Posted: 11 Aug 2010 09:59 AM PDT

Miscarea Pop Art, sau "Popular Art", este una dintre cele mai colorate, jucause si aparent frivole miscari artistice ale secolului trecut. Inspirata de bogatia imagistica a societatii consumeriste, ea a intrat rapid in domeniul modei, ramanand pana in zilele noastre un reper stilistic constant.


Niciun comentariu: