Stiri Noi - PeScurt.ro

Stiri Noi - PeScurt.ro


Trei jucători trimiși la Dinamo II pentru derbyul din B cu Steaua

Posted: 24 Sep 2010 11:15 AM PDT

Dinamo a trimis trei jucători la echipa secundă, pe care nu îi va folosi luni, la Urziceni. Portarul George Curcă, fundașul Dragoș Grigore și mijlocașul Laurențiu Rus se vor alătura lotului lui Dinamo II.Echipa antrenată de Ion


Pană: "Mă declar mulţumit şi cu acest egal"

Posted: 24 Sep 2010 11:15 AM PDT

Antrenorul echipei Universitatea Cluj, Marian Pană, a considerat drept echitabil rezultatul de egalitate, scor 1-1, din partida cu CFR Cluj, apreciind că formaţia sa este una nou-promovată, în timp ce adversara este campioana en-titre


Trimite clipul tău şi câştigă un buy-in de 10.000 $ la PartyPoker

Posted: 24 Sep 2010 11:15 AM PDT

PartyPoker.com vă oferă şansa de a câştiga unul din trei pachete VIP exclusive pentru a juca la WPT Foxwoods în Mashantucket între 28 octombrie şi 2 noiembrie.Tot ce trebuie să faceţi este să înregistraţi un clip scurt amator


Culio: "Mergem la Roma să repetăm istoria!"

Posted: 24 Sep 2010 11:15 AM PDT

Jucătorul argentinian al CFR-ului, Juan Emmanuel Culio, a precizat că echipa sa va demonstra că este valoroasă în întîlnirea cu AS Roma, din Liga Campionilor. "Mergem la Roma să reperăm istoria, să demonstrăm că avem o echipă


ATENŢIE! Un jucător de la STEAUA anunţă pe FACEBOOK că e titular înaintea meciurilor! :D ...

Posted: 24 Sep 2010 11:15 AM PDT

Cum află de la antrenor că va fi în prima echipă peste cîteva ore, stelistul pune mîna pe laptop! Iar ştirea face imediat ocolul lumii. Una dintre imagini şi filmuleţul te vor ajuta să-i descoperi identitatea.


Ioan Andone: "Trebuie să facem orice pentru a aduce suporterii înapoi la stadion"

Posted: 24 Sep 2010 11:15 AM PDT

Antrenorul lui Dinamo, Ioan Andone, a vorbit la Premium Liga, de la GSP TV, despre lipsa suporterilor de la stadion şi spune că va încerca să îi aducă înapoi în tribune. "Nu am nici o divergenţă cu domnul Borcea sau


Vezi un pariu special pentru etapa 6-a din Premier League

Posted: 24 Sep 2010 11:15 AM PDT

Premier League este cu siguranţă cel mai urmărit campionat de fotbal din lume şi bookmakerii nu ratează nici o ocazie de a introduce în ofertă diverse pariuri legate de meciurile din prima divizie. Sîmbătă şi duminică se


Ioan Andone: "Vreau să iau titlul cu Dinamo, nu plec nicăieri"

Posted: 24 Sep 2010 11:15 AM PDT

Ioan Andone a declarat pentru gsp.ro că este hotărît să-şi ducă pînă la capăt mandatul în dorinţa de a mai cîştiga un campionat cu roş-albii: "Am contract pe 2 ani, este un proiect îndrăzneţ în Ştefan cel Mare şi vreau


VACANTA DE TOAMNA IN GRECIA

Posted: 24 Sep 2010 11:15 AM PDT

VACANTA DE TOAMNA IN GRECIA Din traseu: Salonic * Meteora * Thermopile * Atena Peloponez * Cap Sounion Plecari: 08 octombrie si 20 octombrie – Procesiunea Sf. Dimitrie Izvoratorul de Mir Ziua 1 BUCURESTI – SALONIC – HALKIDIKI Plecare din Bucuresti la ora 05h00 din Piata Victoriei pe traseul: Bucuresti-Giurgiu – Ruse – Sofia – Promachonas – Salonic. Sosire in cursul serii in functie de formalitatile vamale. Cina si cazare Hotel 3***


Un ministru elveţian râde mai rău ca Gigi Becali VEZI VIDEO

Posted: 24 Sep 2010 11:15 AM PDT

Ce amuzantă şi frumoasă este politica uneori, am putea spune, după felul cum se prăpădeşte de râs ministrul finanţelor elveţian în timpul unui discurs în Parlament, scrie libertatea.ro. Citește mai departe...


HOROSCOP - Ce spun astrele pentru ziua de 25 septembrie

Posted: 24 Sep 2010 11:15 AM PDT

Tendinta zilei - Exista riscul de a face exagerari in privinta alimentatiei. Senzualitatea si poftele alimentare sunt dominante in alegerile din aceasta zi. <a href='http://www.emaramures. Citește mai departe...


AMPLASARE RADARE - Locurile in care vor actiona aparatele radar din Maramures in 25 septembrie

Posted: 24 Sep 2010 11:15 AM PDT

Aparatele radar vor actiona sambata, 25 septembrie, atat in Baia Mare, cat si in restul judetului. eMaramures va prezinta locul in care vor fi puse in functiune radarele pentru a veni in sprijinul soferilor care obisnuiesc sa depaseasca viteza legala. Citește mai departe...


Stolojan: Emil Boc este criticat pe nedrept

Posted: 24 Sep 2010 11:15 AM PDT

Premierul Emil Boc este criticat pe nedrept, iar PDL ar trebui să sprijine Guvernul, aceasta fiind singura şansă pentru partid. Aceasta este opinia europarlamentarului Theodor Stolojan în legătură cu viitorul Guvernului şi al partidului din care face parte. Citește mai departe...


Aşa se subordonează adversarul Rezervele lui Manchester au făcut instrucţie cu Bolton! VIDEO

Posted: 24 Sep 2010 11:10 AM PDT

Echipe rezervelor lui Manchester United au oferit o veritabilă mostră de cum se subordonează cu adevărat un adversar. În confruntarea cu formaţia similară a celor de la Bolton, trupa condusă exemplar de francezul Gabriel Obertan a învins cu un categoric 4-0. Ceea ce este cu adevărat...


Cum a ajuns Victor Hanescu sa fie comparat cu Zinedine Zidane!

Posted: 24 Sep 2010 11:05 AM PDT

Un fost lider mondial din tenis il compara pe Hanescu cu ... Zidane ! Celebrul Mats Wilander a vazut gestul urat facut de Hanescu la Wimbledon si si-a amintit imediat cum a iesit Zidane din fotbal, la finala mondiala cu scandal din 2006.


VIDEO: Rey Mysterio, copia identica a lui Anders Iniesta! Vezi cine e Cristiano Ronaldo de WWE!

Posted: 24 Sep 2010 11:05 AM PDT

Spaniolii au comparat vedetele din Primera Division cu Superstarurile din WWE. Cel care a marcat golul din finala cu Olanda si a adus primul titlu Mondial din istoria Spaniei, Anders Iniesta, are o copie in WWE - Rey Mysterio! CLICK AICI CA SA TE UITI LA WRESTLING RAW!


Cele mai puternice alimente anticancer

Posted: 24 Sep 2010 11:00 AM PDT

Recomandate de medicul neurolog David Servan Schreiber care a învins cancerul la creier


Tu cum îi vorbeşti "murdar"?

Posted: 24 Sep 2010 11:00 AM PDT

Bine ai venit la cursul de "dirty talk" pentru avansaţi!


Dieta cu trei mese pe zi, cea mai eficientă pentru slăbit

Posted: 24 Sep 2010 11:00 AM PDT

Vrei să slăbeşti? Mănâncă de trei ori pe zi. Cercetătorii americani susţin că această...


Program de training în dermato-cosmetologie pentru medicii români

Posted: 24 Sep 2010 11:00 AM PDT

Spitalul Clinic Colentina alături de Spitalul de boli dermato-venerice "Andreas Sygros" din Atena...


Testări gratuite de monoxid de carbon la Festivalul "Sinaia Forever"

Posted: 24 Sep 2010 11:00 AM PDT

În perioada 24-26 septembrie, campania "HELP-Pentru o viaţă fără tutun" se alătură...


Beckham o înşală pe Victoria?

Posted: 24 Sep 2010 11:00 AM PDT

Irma Nici a mai declarat că Beckham nu este extraordinar în pat, acordându-i un 7,5, că pe David...


Mamografia, nu foarte eficientă în prevenirea cancerului

Posted: 24 Sep 2010 11:00 AM PDT

Mamografiile efectuate cu scopul de a preveni cancerul la sân nu sunt atât de eficiente pe cât se...


Un weekend plin de distracţie

Posted: 24 Sep 2010 11:00 AM PDT

Mergem la cros, la spectacole, la Bucharest Food Festival... avem destule oferte. Tu ce alegi? Iată...


Săptămâna modei de la Londra, în imagini

Posted: 24 Sep 2010 11:00 AM PDT

Desfăşurată în perioada 17 - 22 septembrie 2010, Săptămâna modei de la Londra, la fel ca şi...


Ministerul Sănătăţii continuă dezvoltarea sistemului de urgenţă

Posted: 24 Sep 2010 11:00 AM PDT

Ministerul Sănătăţii se va implica, în continuare, în dezvoltarea sistemului integrat de...


Jennifer Aniston primeşte scrisori de la Jolie

Posted: 24 Sep 2010 11:00 AM PDT

Aniston a fost şocată când a descoperit că poştaşul i-a adus o scrisoare de la "marea ei...


Lenny Kravitz poarta cizme cu tocuri inalte

Posted: 24 Sep 2010 11:00 AM PDT

Cântăreţul american Lenny Kravitz a fost surprins, purtând o pereche de cizme cu tocuri înalte,...


Sorin Cârţu: Am fi meritat victoria, am dominat clar

Posted: 24 Sep 2010 11:00 AM PDT

Sorin Cârţu spune că echipa sa ar fi meritat victoria în meciul cu Universitatea şi doar execuţia de mare calitate a lui Niculescu a făcut ca meciul să se termine la egalitate. Citește mai departe...


300 de pisici de rasă vă aşteaptă la Expoziţia Felină de toamnă

Posted: 24 Sep 2010 11:00 AM PDT

Asociatia Felina SofistiCAT vă învită în zilele de 25-26 septembrie 2010, Expoziţia Internaţională Felină de toamnă 2010. Citește mai departe...


Poarta Bayernului, inexpugnabilă!?Bavarezii au pregătit 20 de milioane de euro pentru Reina!

Posted: 24 Sep 2010 10:58 AM PDT

Pepe Reina este foarte aproape de Bayern, mutarea urmând a se concretiza în perioada de transferuri din iarnă. Gruparea bavareză este pregătită să facă o ofertă colosală pentru goalkeeper-ul lui Liverpool; intrat în dizgraţie pe Anfield din cauza gafelor tot mai dese, portarul...


Poarta Bayernului, inexpugnabilă!? Bavarezii dau 20 de milioane € pe Reina!

Posted: 24 Sep 2010 10:58 AM PDT

Pepe Reina este foarte aproape de Bayern, mutarea urmând a se concretiza în perioada de transferuri din iarnă. Gruparea bavareză este pregătită să facă o ofertă colosală pentru goalkeeper-ul lui Liverpool; intrat în dizgraţie pe Anfield din cauza gafelor tot mai dese, portarul...


VIDEO! Cele mai tari GAFE de la Steaua - CFR Craiova! :))

Posted: 24 Sep 2010 10:57 AM PDT

7 mii de olteni i-au injurat pe stelisti la Craiova. Singurul nume scandat a fost cel al lui Piturca, omul care a lasat Steaua pentru Craiova!


Divizia Crime Culturale a campaniei Salvati Rosia Montana aresteaza membrii Comisiei Nationale ...

Posted: 24 Sep 2010 10:45 AM PDT

24 septembrie 2010, Bucuresti - Divizia Crime Culturale a campaniei Salvati Rosia Montana s-a prezentat astazi in fata Ministerului Culturii si Patrimoniului National pentru a-i aresta pe membrii Comisiei Nationale de Arheologie, aflati intr-o sedinta in cadrul careia se preconiza votul pentru Citește mai departe...


SMURD a sărbătorit, la Târgu-Mureş, 20 de ani de existenţă

Posted: 24 Sep 2010 10:45 AM PDT

Serviciul Mobil de Urgenţă, Reanimare şi Descarcerare (SMURD) a sărbătorit vineri 20 de ani de existenţă. Este unul dintre puţinele sisteme care funcţionează ca la carte în România. De-a lungul timpului, SMURD-ul a salvat mii şi mii de vieţi. Citește mai departe...


"Let`s Do It, Romania!": "Curatenie in toata tara, intr-o singura zi!"

Posted: 24 Sep 2010 10:45 AM PDT

In data de 25 septembrie 2010, in intervalul orar 08.00 - 18.00, se desfasoara actiunea de curatenie a Romaniei organizata in cardul proiectului „Let's Do It, Romania! . Pentru mai multe detalii va rog sa accesati site-ul oficial al proiectului la adresa www.letsdoitromania. Citește mai departe...


ULTIMA ORA - ACCIDENT - O masina s-a izbit de un stalp de la iluminatul public din zona Muzeului de Mineralogie Baia Mare

Posted: 24 Sep 2010 10:45 AM PDT

Un accident de circulatie s-a produs in urma cu putin timp in intersectia bulevardului Traian cu strada Moldovei, dupa ce doua masini au intrat in coliziune. Citește mai departe...


Adrian Mutu, dorit de gruparea SSC Napoli

Posted: 24 Sep 2010 10:45 AM PDT

Preşedintele clubului SSC Napoli, Aurelio De Laurentiis, s-a interesat de posibilitatea unui transfer al atacantului Adrian Mutu, contactându-l în acest sens pe omologul său de la Fiorentina, Diego Della Valle, a anunţat, vineri, cotidianul Roma, citat de site-ul calciomercatonews.com. Citește mai departe...


Sabin Cutas "Trebuie sa existe reciprocitate intre SUA și UE in problematica acordarii ...

Posted: 24 Sep 2010 10:45 AM PDT

Bruxelles, 24 septembrie 2010 Europarlamentarul PSD+PC Sabin Cutas a depus, miercuri, o declarație scrisa privind respectarea principiului reciprocitații depline intre Uniunea Europeana și Statele Unite ale Americii in ceea ce privește acordarea de vize. Citește mai departe...


Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca - 24 septembrie 2010

Posted: 24 Sep 2010 10:45 AM PDT

Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Constanta a organizat in data de 24.09.2010, incepand cu ora 1000, „Bursa Locurilor de Munca pentru Absolventi , in Campusul Universitatii „Ovidius . Citește mai departe...


Incident la Alba Iulia, după ce fanii CFR-ului au dat foc la un banner

Posted: 24 Sep 2010 10:45 AM PDT

Fanii echipei CFR Cluj au dat foc la un banner la finalul partidei cu Universitatea Cluj, scor 1-1, din etapa a IX-a a Ligii I, în sectorul rezervat lor pe stadionul "Cetate" din Alba Iulia, fiind nevoie de intervenţia pompierilor pentru a stinge focul, care a cuprins Citește mai departe...


„Centrul multifunctional, o sansa pentru viitorul copiilor si tinerilor cu dizabilitati ...

Posted: 24 Sep 2010 10:45 AM PDT

Comunicat de presa Peste 700 de copii si tineri cu dizabilitati fizice, psihice si sociale, beneficiarii unui nou proiect: „Centrul multifunctional, o sansa pentru viitorul copiilor si tinerilor cu dizabilitati fizice, psihice si sociale din regiunea Nord-Vest, Sud - Est Citește mai departe...


Informatie de presa - 24 septembrie 2010

Posted: 24 Sep 2010 10:45 AM PDT

Referitor la statisticile legate de circulatia turistica pe litoral in sezonul estival 2010, conform rapoartelor oficiale ale Inspectoratului Judetean al Politiei Constanta, in perioada iulie - august 2010 s-a inregistrat o crestere a numarului de turisti cu 5% fata de perioada similara a Citește mai departe...


O saptamana pana la Festivalul de muzica usoara ,,Dan Spataru"

Posted: 24 Sep 2010 10:45 AM PDT

In perioada 1-3 octombrie, se desfasoara la Medgidia cea de-a cincea editie a festivalului International de Muzica Usoara Romaneasca ,,Dan Spataru . Evenimentul este organizat de Primaria Medgidia impreuna cu Asociatia Nationala a Caselor de Cultura a Sindicatelor din Romania. Citește mai departe...


Săli de clase fără table, într-o şcoală din Capitală

Posted: 24 Sep 2010 10:45 AM PDT

Elevii din clasele I-VIII de la o şcoală din Capitală pot răsufla uşuraţi pentru că nu pot fi scoşi la tablă, din cauză că nu au tablă. Şcoala este încă în reabilitare, deşi ar fi trebuit să fie deja finalizate două etaje din trei înainte să înceapă şcoala. Citește mai departe...


Intreruperi programate - (27.09.2010 - 01.10.2010)

Posted: 24 Sep 2010 10:45 AM PDT

Pentru lucrarile anuale de reparatii si intretinere instalatii si retele electrice, precum si posturi de transformare, Enel Distributie Dobrogea, Zona MTJT Constanta, anunta intreruperea furnizarii energiei electrice in timpul lucrarilor dupa Citește mai departe...


CONTROALE INOPINATE – Comercianti evacuati din zona standurilor de la Sarbatoarea Castanelor 2010

Posted: 24 Sep 2010 10:45 AM PDT

Zeci de comercianti de chinezarii au fost evacuati in seara zilei de azi, 24 septembrie, din perimetrul de desfasurare a Sarbatorii Castanelor si au fost somati de jandarmi sa nu se mai intoarca daca doresc sa isi pastreze marfa. Citește mai departe...


Jandarmii aplica legea la Palatul de Justitie

Posted: 24 Sep 2010 10:45 AM PDT

Vineri, 24 septembrie a.c., ora 08.30, jandarmii care asigura paza si protectia institutionala in cladirea Palatului de Justitie au detensionat situatia creata de mai multi justitiabili adunati in fata cladirii. O parte dintre cele 12 persoane urma sa compara in Instanta. Citește mai departe...


SPORT - Gloria II a pierdut la FC Zalau, scor 1-0

Posted: 24 Sep 2010 10:45 AM PDT

Gloria Bistrita II a jucat vineri in deplasare, cu formatia FC Zalau, in etapa a 5-a a Seriei a VI-a din Liga a III-a. Salajenii s-au impus cu scorul de 1-0 (0-0), printr-un gol marcat in minutul 87 de Balan.   Pentru Gloria Gloria II au evoluat:... <a href='http://www. Citește mai departe...


Şova: CCR se poate pronunţa doar asupra procedurii suspendării preşedintelui

Posted: 24 Sep 2010 10:45 AM PDT

Senatorul PSD Dan Şova contrazice informaţiile apărute în presă vineri potrivit cărora planul suspendării preşedintelui Traian Băsescu ar fi zădărnicit de de un amendament propus de el la Legea de organizare şi funcţionare a Curţii Constituţionale. Citește mai departe...


Niciun comentariu: