DW-WORLD.DE Romanian

DW-WORLD.DE Romanian


Ziare.com: Cercetator roman: Avem resurse inepuizabile de a ne bate joc de propriul viitor

Posted: 07 Jul 2011 08:32 AM PDT

Am intrebat un tanar cercetator, stabilit in canada, de ce nu si-a pus problema sa se intoarca in tara lui natala, iar raspunsul sau a fost pentru mine ca un dus rece.


Ziare.com: Sever Voinescu, despre confiscarea averilor: Proiectul PSD, pacaleala - infractorii pot scapa

Posted: 07 Jul 2011 08:25 AM PDT

Purtatorul de cuvant al PDL, Sever Voinescu, a declarat pentru Ziare.com ca proiectul de lege al PSD, prin care se pot confisca averile ilicite, e unul mincinos.


Prof. Dr. George Guţu- distins cu “Meritul cultural în rang de cavaler”

Posted: 07 Jul 2011 07:38 AM PDT

Prof. Dr.George Guţu, şeful catedrei de Limbi Germanice a Universităţii Bucureşti, a fost distins de preşedinţia României cu ordinul "Meritul cultural în rang de cavaler", pentru cariera ştiinţifică şi didactică.


Germania permite diagnosticul pre-implant

Posted: 07 Jul 2011 07:23 AM PDT

Testele genetice asupra embrionilor implantabili sunt legale în anumite limite, a decis, astăzi, la a treia lectură şi în urma unui vot nominal, Parlamentul federal de la Berlin.


Acord fără precedent între Guvern şi Opoziţie

Posted: 07 Jul 2011 07:11 AM PDT

Opoziţia a anunţat că va vota legea propusă de guvern privind implementarea completă a Directivei europene din 2005, referitoare la confiscarea extinsă a averilor.


EVZ.ro: Cum să nu fiţi păcăliţi după dispariţia cărţilor de muncă

Posted: 07 Jul 2011 07:08 AM PDT

După desfiinţarea cărţilor de muncă, poate părea mai dificil pentru angajaţi să verifice cum stau cu vechimea. Cei care au dubii, pot apela însă la registrul electronic al angajaţilor.


Germanilor le place să lucreze pentru ONU

Posted: 07 Jul 2011 06:39 AM PDT

În iulie, Preşedinţia Consiliului de Securitate al ONU este deţinută de Germania. Funcţiile de bază pentru activitatea Naţiunilor Unite sunt administrate de Secretariatul General şi 23 de organisme subordonate acestuia.


Institutul Goethe, invitat să se alăture importului de creiere

Posted: 07 Jul 2011 06:30 AM PDT

Ministrul de externe Guido Westerwelle pledează pentru o Germanie deschisă cât mai multor culturi - şi când vorbeşte despre deschidere se referă la imigraţie. Pentru sensul invers, responsabil este Institutul Goethe.


Atomul francez s-ar putea încinge înaintea alegerilor prezidenţiale

Posted: 07 Jul 2011 06:08 AM PDT

Cât de prietenoasă este energia nucleară folosită în scopuri paşnice? Catastrofa de la Fukushima a demonstrat că atomul e, totuşi, greu de stăpânit. Germania pare să fi înţeles riscurile acestei tehnologii. Dar Franţa?


Aspecte ale barbariei

Posted: 07 Jul 2011 04:02 AM PDT

Ziarele se mai ocupă de Grecia, de agenţiile de rating, de lumea arabă, de victoria unei localităţi sud-coreene în cursa pentru organizarea Jocurilor Olimpice de Iarnă din 2018 precum şi de corupţia românească.


Niciun comentariu: