Misu Negritoiu suparat pe nivelul de digitalizare din ASF: Eu primesc mailuri care se printeaza, se duc la registratura, se pun pe ele doua stampile si dupa aia mi le aduc mie/ Va puteti imagina ce a insemnat sa inregistram peste 23.000 de petitii din partea consumatorilor in 2013?

V-ar suprinde daca v-as zice ca am vrea sa devenim o autoritate digitala? Sa nu mai veniti cu scrisorile la registratura? Eu primesc mailuri care se printeaza, se duc la registratura se pun pe ele doua stampile si dupa aia mi le aduc mie. Si cand intreb de ce este asa, mi se raspunde ca asa este la noi. Nivelul de automatizare si comunicare mi se pare extrem de invechit pentru aceasta industrie unde se vand polite online dar in schimb reclamatiile le inregistram, le stampilam si incepem sa le circulam, a declarat vineri Misu Negritoiu, presedintele ASF.
Citeste articolul original aici

Niciun comentariu: