Dosarul Dan Voiculescu - ICA: Noul complet de la Curtea de Apel judeca marti un nou termen/ Voiculescu: Am vazut ca d-na judecator este specializata in spalare de bani

Curtea de Apel Bucuresti va judeca marti un nou termen in dosarul privind privatizarea Institutului de Cercetari Alimentare (ICA), in care inculpat este si Dan Voiculescu. Potrivit B1 TV, Voiculescu asteapta intr-o cafenea sa intre in sala de judecata. Procesul este programat la ora 12.30.UPDATE 10.00 Dan Voiculescu, jurnalistilor: "M-am uitat pe CV-ul dnei judecator si am vazut ca este preocupata, studiaza, si este specializata in spalare de bani. Am mare incredere ca va fi in masura sa stabileasca cum mi-am spalat eu banii cu propriii bani. Comparatia cu Vantu nu are nicio legatura."
Citeste articolul original aici

Niciun comentariu: