INTERVIU Caspar Schlickum, Xaxis/WPP, despre piata de programmatic: Ce inseamna automatizarea in publicitate pentru grupul de comunicare care a investit 1 miliard de dolari in tehnologie

Achizitiile automatizate, in timp real, de spatiu publicitar online ("programmatic buying") sunt doar o parte a ceea ce inseamna automatizarea in domeniu, care nu se limiteaza nici pe departe la a "cumpara spatiu media ieftin", ci "schimba modul in care facem totul in domeniu", spune intr-un interviu acordat HotNews.ro Caspar Schlickum, seful pentru EMEA al Xaxis, platforma de programmatic a conglomeratului global de comunicare WPP. El spune ca, fiind mai putin viciata decat pietele dezvoltate, Europa Centrala si de est se va misca foarte repede spre "programmatic".
  • Caspar Schlickum a discutat cu HotNews.ro despre relevanta automatizarii in publicitatea online pentru grupul care a investit, in ultimii ani, 1 miliard de dolari in tehnologie.

Citeste articolul original aici

Niciun comentariu:

Stiri romanesti ~ stirile din Romania