VIDEO Traian Basescu despre posibilitatea demisiei: Am avut si aceasta varianta in analiza si nu va ascund ca am discutat-o si cu unele institutii ale statului. / Nu promulg legea privind reducerea CAS, romanii trebuie sa stie daca vor fi taxe suplimentare. / Fuziunea PDL - PNL nu este posibila

"Am avut si aceasta varianta in analiza si nu va ascund ca am discutat-o si cu unele institutii ale statului", a declarat joi presedintele Traian Basescu la emisiunea Adevarul Live, intrebat daca s-a gandit la demisie in urma scandalului Bercea Mondial-Mircea Basescu. "Probabil as fi fost blamat de toata dreapta, era cea mai usoara varianta, cu certitudine unul din reprosurile puternice ar fi fost ca am sacrificat dreapta", a adaugat seful statului. Traian Basescu a mai anuntat ca nu va promulga legea privind reducerea CAS la angajator cu 5%, adoptata de Parlament, motivand ca "romanii trebuie sa stie daca vor fi taxe suplimentare", dar si ca "o asemenea masura poate atrage riscul de incetare a acordului cu FMI".
Citeste articolul original aici

Niciun comentariu: