Gheorghe Mencinicopschi, condamnat la 8 ani de inchisoare cu executare: Nu am ce sa imi reprosez, sunt nevinovat. Privatizarea ICA a fost una dintre privatizarile cele mai de succes

Gheorghe Mencinicopschi, care a fost condamnat, vineri, la 8 ani de inchisoare cu executare in dosarul privind privatizarea frauduloasa a Institutului de Cercetari Alimentare, a declarat, imediat dupa aflarea sentintei, la Antena 3, ca "Eu am avut mare incredere in acest tanar complet de judecata dar acum sunt dezamagit. Sunt convins ca adevarul va iesi la suprafata mai devreme sau mai tarziu, dar cu siguranta va iesi. Este o sentinta nedreapta. Nu am ce sa imi reprosez. Va spun cu toata demnitatea, onestitatea, in continuare, sunt nevinovat." Mencinicopschi a mai sustinut ca "Privatizarea ICA a fost una dintre privatizarile cele mai de succes, ICA nu numai ca exista, dar este un institut performant, de talie europeana."
Citeste articolul original aici

Niciun comentariu: