In linistea iubirii noastre

Parca Peguy spunea: saracia innobileaza, mizeria injoseste. Pana in 1989 am fost, intr-un fel, cu totii saraci. Ne-am obisnuit cu acea saracie, am poleit-o cu paiete si astazi, cand ne amitim de ea, devenim nostalgici. Dupa 1989 am descoperit o alta lume, cu alte ritmuri si alte exigente; am crezut ca putem sari - printr-un miracol sau printr-o incordare a vointei - direct in ea si, astfel, putem accede la bogatia pe care doar ne-o imaginam in vremea saraciei. Dupa 25 de ani tot ceea ce putem constata este ca n-a fost sa fie. Nu ne-a fost data bogatia, ci doar mizeria. Am descoperit falsitatea cuvintelor, impostura oamenilor, artificialitatea lumii, simulacrele realului, indulcitorii, colorantii si conservantii cu care sunt saturate toate artefactele "minunatei lumi noi".
Citeste articolul original aici

Niciun comentariu: