MAGAZIN Economia statului la coada. Copiii expusi la religie disting mai greu realitatea de fictiune. Ce s-a ales de personajul tau favorit din desenele animate? De ce unele stele sunt mai mari decat altele? Idei pentru baia de acasa

Fiind o persoana mai matinala, in fiecare dimineata de pe la 4 stau si hoinaresc pe net. Am vreo 40 de site-uri pe care le verific iar apoi din link in link te miri pe unde ajung. Majoritatea paginilor sunt de stiinte (neurostiintele ma atrag indeosebi, apoi tot ce tine de comportamentul uman, de istorie, fizica si/sau biologie), altele de economie sau pur si simplu generaliste. Mai nou, mi-am adaugat in lista zilnica de urmarit pe net si cateva site-uri romanesti. De cele mai multe ori, ceea ce mi s-a parut demn de retinut sau haios, va livrez si voua. Sunt insa si zile in care sunt prea putine lucruri de semnalat si renunt sa recomand daca dau doar de un link sau doua. Dar intotdeauna o lectura din afara incrancenarii cu care ne-a obisnuit presa e cel putin un bun argument in favoarea unei igiene media. Pentru sambata, am retinut articolele de mai jos. Lista lor completa o gasiti pe blog, aici aveti o selectie sper suficient de consistenta. Lectura placuta!
Citeste articolul original aici

Niciun comentariu: