Rezervele valutare ale Romaniei: 31,06 miliarde euro. Isarescu: Am tinut rezerva lichida in perioada crizei. N-am plasat-o pe Bursa sau in active mai putin lichide pentru ca ne-ar fi scazut din credibilitate

La 30 septembrie 2014, rezervele valutare la Banca Nationala a Romaniei se situau la nivelul de 31,06 miliarde de euro, in crestere fata de nivelul de la finalul lunii august (30,87 miliarde de euro), a transmis miercuri BNR. . "Am pastrat nivelul rezervelor valutare mai ridicat decat cel optim. Rezerva internationala- incluzand banii bancilor, banii atrasi de la Fond, banii ministerului Finantelor (bufferul de valuta) din conturile noastre- i-am tinut in perioada post criza la un nivel inalt. As spune peste nivelul optim, daca consideram optimul ca fiind 4-6 luni de importuri. Noi am avut si 9 luni de importuri acoperite", a explicat marti Guvernatorul Isarescu.
Citeste articolul original aici

Niciun comentariu: