Turneul Campioanelor Simona Halep: A fost o perioada dificila pentru mine, dar am dat-o uitarii dupa seara asta. Mi-am regasit increderea si jocul!

Mai stiti faimosul "Fresh as a daisy", expresia lansata ca sa-l descrie pe Federer-cel-care-nu-e-niciodata-marcat-de-efort? Exact asa a aparut Simona, la mai putin de o ora de ultimul punct al primei victorii pentru ea la WTA Finals: ca si cum n-ar fi facut absolut niciun efort: proaspata, relaxata, evident multumita, cu o mina luminoasa. Ar fi putut sa intre fara emotii direct intr-unul dintre evenimentele promotionale care i-au incarcat programul in ultimele zile. "Gata, am scapat de ele! Acum pot si eu sa ma concentrez numai pe tenis!", a spus ea, potrivit blogului treizeci.ro
  • Din secretele marilor campioni ai tenisului

Citeste articolul original aici

Niciun comentariu: