VIDEO Regizoarea Yang Yonghi: De 10 ani nu mi-am mai vazut familia din Coreea de Nord. E dureros, e trist, dar nu pot sa ma supun unui regim atat de prostesc

Regizoarea filmului documentar "Phenianul meu iubit", Yang Yonghi, a discutat in cadrul unui interviu acordat Hotnews.ro despre familia sa care este separata din cauza regimului comunist din Coreea de Nord, dar si despre situatia coreenilor din Japonia anilor '60-'70. Yang Yonghi: "Fratii mei au emigrat in Coreea de Nord la inceputul anilor '70. Aveam sase ani cand am fost separata de fratii mei. De atunci am o trauma puternica din cauza faptului ca mi-am pierdut fratii, dar la fel, am o curiozitate legata de Coreea de Nord. Dar niciodata nu am considerat Coreea de Nord ca fiind tara natala. In nici un caz."
Citeste articolul original aici

Niciun comentariu: