CineMagia

CineMagia


Avatar, revoluţionar şi în ceea ce priveşte sexul!

Posted: 13 Jan 2010 03:02 AM PST

Des-menţionata scenă de sex de pe DVD-ul filmului e... pentru copii


Hugh Jackman va bea mult Lipton Ice Tea

Posted: 13 Jan 2010 02:16 AM PST

Acesta este primul brand internaţional care se asociază cu această vedetă de cinema.


Vera Farmiga şi Michelle Monaghan în Source Code

Posted: 13 Jan 2010 01:45 AM PST

Cele două actriţe vor orbita în jurul lui Jake Gyllenhaal în acest thriller SF


Advertorial: "online user experience", subiect-vedetă la Orange Online MeetUp

Posted: 13 Jan 2010 01:32 AM PST

Invitatul special: Paul Schwartfeger, Director of user experience strategy al Etre, agentie de comunicare digitala


Peter Sarsgaard negociază pentru eroul negativ din Green Lantern

Posted: 13 Jan 2010 12:10 AM PST

Actorul din Orphan îl va interpreta pe nemilosul doctor Hector Hammond


Von Donnersmarck o regizează pe Jolie. Din nou!

Posted: 12 Jan 2010 11:33 PM PST

Regizorul oscarizat pentru Vieţile altora se întoarce la action-ul cu Angelina Jolie şi Johnny Depp


Niciun comentariu: