DW-WORLD.DE Romanian

DW-WORLD.DE Romanian


Mă revolt, deci exist!

Posted: 06 Jan 2010 06:38 AM PST

Prin rigorismul moral, prin respingerea oricărei forme de totalitarism,prin calităţile operei lăsate posterităţii,Albert Camus rămîne un model într-o lume lipsită de modele,şi la cei 50 de ani de la moartea sa prematură.


Reîncepe războiul cu bacteria

Posted: 06 Jan 2010 06:34 AM PST

Cei mai redutabili duşmani ai rasei umane nu sunt întotdeauna şi cei mai vizibili, iar microbiologii ştiu asta mai bine decât oricine.


Eurodeputatul Cristian Preda şi oligarhia PDL

Posted: 06 Jan 2010 06:16 AM PST

Alegerile parţiale din Bucureşti, pentru un loc în Camera Deputaţilor, au prilejuit o vie polemică în cadrul PD-L pe tema politicii de cadre şi a gradului de democraţie internă a partidului.


Antiterorism eficient şi nedumeririle Apusului

Posted: 06 Jan 2010 06:02 AM PST

Frăţiile musulmane au apărut în anii 20 ai veacului trecut. Totuşi se mai găsesc destui diplomaţi occidentali care, în răspăr faţă de realităţi, să repete în neştire bizare aserţiuni.


Ineficienţa - piatra care atârnă de gâtul României

Posted: 06 Jan 2010 05:23 AM PST

România ar avea toate şansele să aibă o economie de succes, dacă nu şi-ar pune singură beţe în roate - e de părere Neue Zürcher Zeitung.


Bazinul Ruhr - Capitala Culturală Europeană 2010

Posted: 06 Jan 2010 04:04 AM PST

Bazinul Ruhr este regiunea cu cea mai mare densitate a populaţiei din Germania, deoarece a fost, timp de decenii, cea mai mare zonă industrială a ţării.


Pana cipului

Posted: 06 Jan 2010 03:10 AM PST

Clienţii germani ai băncilor au fost prinşi, la început de an, într-un blocaj financiar generat de o pană la sistemul de livrare a banilor către clienţi prin intermediul bancomatelor.


Obama şi urecheala trasă serviciilor

Posted: 06 Jan 2010 02:31 AM PST

Preşedintele american Barack Obama s-a întîlnit cu responsabilii serviciilor de securitate ale Statelor Unite, pentru a pune cap la cap concluziile trase în urma incidentului din preajma Crăciunului.


Îşi iubesc nemţii mai mult fotbaliştii decât nevestele?

Posted: 06 Jan 2010 02:19 AM PST

Tineri nu mai sunt, au meserii serioase şi copii acasă. Cu toate acestea, la fiecare doi ani, pleacă vara împreună cu prietenii. Familia nu are ce căuta în această călătorie.


Al doilea val de gripa noua in Berlin

Posted: 06 Jan 2010 02:17 AM PST

Autoritatile medicale se asteapta la un al doilea val de gripa noua in Berlin si Brandenburg. Cu toate acestea, numarul persoanelor care apeleaza la vaccinul de imunizare impotriva AH1N1 este in scadere.


Gazele naturale ruseşti şi demnitatea basarabenilor

Posted: 06 Jan 2010 02:10 AM PST

„Gazprom" a majorat, de la 1 ianuarie, cu 20%, preţul gazelor naturale pentru Republica Moldova. Unii analişti cred că această scumpire are legătură cu venirea la putere a liberal-democraţilor neagreaţi de Moscova.


Niciun comentariu: