DW-WORLD.DE Romanian

DW-WORLD.DE Romanian


Primele 100 de zile de guvernare creştin-liberală

Posted: 04 Feb 2010 06:49 AM PST

Primele 100 de zile de guvernare a coaliţiei formate din Uniunea Creştin-Democrată/Creştin-Socială şi Partidul Liber-Democrat au fost un eşec absolut.


Reuniune NATO la Istanbul

Posted: 04 Feb 2010 05:23 AM PST

De câţi soldaţi şi instructori mai este nevoie pentru a stabiliza situaţia în Afganistan? Care este strategia potrivită în relaţiile cu talibanii?


Jadranka Kosor la Berlin: Croaţia va fi al 28-lea membru al UE

Posted: 04 Feb 2010 05:07 AM PST

Premierul Croaţiei, Jandranka Kosor, a efectuat o vizită oficială la Berlin. Kosor a participat şi la o conferinţă organizată de Fundaţia Konrad Adenauer, unde s-a discutat despre integrarea Croaţiei în UE.


Ce se va discuta la Conferinţa de Securitate de la München

Posted: 04 Feb 2010 03:34 AM PST

Viitorul Afganistanului, dezarmarea nucleară, nesiguranţa resurselor şi situaţia generală din Orientul Apropiat vor fi principalele teme care vor fi discutate la Conferinţa de Securitate de la München.


Detalii noi în dosarul "7 aprilie 2009"

Posted: 04 Feb 2010 03:18 AM PST

Detalii noi în dosarul protestelor violente post-electorale din aprilie 2009 de la Chişinău. Fostul şef al Securităţii, Artur Reşetnikov, a declarat că în timpul protestelor urma să fie asasinat Vladimir Voronin.


Iranul adoptă o nouă tactică

Posted: 04 Feb 2010 02:17 AM PST

Preşedintele iranian, Mahmud Ahmadinejad, s-a arătat, mai nou, dispus să negocieze. El a declarat că Iranul este pregătit să accepte propunerea Naţiunilor Unite de a îmbogăţi uraniul în străinătate.


Curtea Constituţională, cetăţeanul şi sistemul

Posted: 04 Feb 2010 01:34 AM PST

Înainte de carnavalul din Köln, administraţia locală a încercat să impună o interdicţie a sticlelor pe străzi în anumite intervale de timp şi în anumite zone din oraş. A sticlelor, nu a consumului de alcool.


Excesul de reglementare

Posted: 04 Feb 2010 12:51 AM PST

Organizaţii de presă din România solicită Parlamentului să respingă amendamentul propus de Senatorul PD-L, Iulian Urban, prin care ziariştii sînt puşi sub controlul Agenţiei Naţionale de Integritate.


Vancouver pregătit de start

Posted: 04 Feb 2010 12:47 AM PST

Între 12 şi 28 februarie metropola canadiană Vancouver găzduieşte cea de a 21-a ediţie a Jocurilor Olimpice de iarnă.


Niciun comentariu: