Stiri Noi - PeScurt.ro

Stiri Noi - PeScurt.ro


Rabla se reia din 20 februarie

Posted: 07 Feb 2010 11:00 AM PST

Programul Rabla se reia incepand cu 20 februarie pentru autoturisme, in vreme ce din 20 martie pot fi achizitionate tractoare, a declarat Laszlo Borbely, ministrul Mediului.


Skoda Yeti primeste o noua motorizare de 125 CP

Posted: 07 Feb 2010 11:00 AM PST

Skoda va fabrica crossover-ul Yeti la sfarsitul lunii februarie in Ucraina la uzina Eurocar si va adauga gamei de 5 propulsoare o noua motorizare pe benzina de 1,4 litri 125 CP, potrivit autoblog.it


Seful Toyota: Regret neplacerile create clientilor nostri

Posted: 07 Feb 2010 11:00 AM PST

Akio Toyoda, presedintele producatorului auto Toyota Motor, si-a prezentat public scuze pentru defectiunile tehnice semnalate in cazul a peste opt milioane de autovehicule din portofoliu, subliniind faptul ca toate eforturile sale se vor concentra pe...


VW vrea sa devina cel mai mare constructor auto din lume pana in 2018

Posted: 07 Feb 2010 11:00 AM PST

Volkswagen (VW), al doilea mare producator de masini din lume, vrea sa isi mareasca vanzarile grupului cu 60% pana in 2018, pentru a detrona Toyota si a deveni cel mai mare constructor de automobile de pe glob, potrivit Automotive News.


Renault Megane Coupe-Cabriolet, la vanzare din martie 2010

Posted: 07 Feb 2010 11:00 AM PST

Renault prezinta la Geneva noul Megane Coupe-Cabriolet si in acelasi timp va expune modelul in showroom-ul Renault de pe Champs-Elysees, in Paris.


ALD Automotive tinteste o flota de masini mai mare cu 25% in 2010

Posted: 07 Feb 2010 11:00 AM PST

ALD Automotive, divizia de leasing operational si administrare de flote auto a grupului Societe Generale, administra 5.147 de autovehicule la sfarsitul anului trecut, cu aproape 7% mai mult decat in 2008, a declarat directorul general al companiei,...


BET-FI poate testa usor pragul de 25.000 de puncte

Posted: 07 Feb 2010 11:00 AM PST

Evolutia de saptamana trecuta a Bursei de Valori Bucuresti a fost influentata de avizul pozitiv primit de catre proiectul de ridicare a pragului de detinere a SIF-urilor din partea Comisiei juridice din Camera Deputatilor, precum si a semnalelor...


Restart pentru industria romaneasca de asset management

Posted: 07 Feb 2010 11:00 AM PST

Dupa un 2009 cu crestere a activelor, industria locala de asset management se afla in fata unui nou inceput: adoptarea si implementarea noului standard EFAMA (Asociatia Europeana a Administratorilor de Fonduri) de clasificare a fondurilor deschise de...


Rompetrol a depus amendamentul de pret la oferta RRC

Posted: 07 Feb 2010 11:00 AM PST

Grupul Rompetrol a transmis Comisiei Nationale a Valorilor Mobiliare (CNVM) amendamentul la pretul din oferta de preluare a Rompetrol Rafinare (RRC), Comisia urmand sa hotarasca, intr-o sedinta care va avea loc luni, daca aproba documentele ofertei, a...


Bursa, in fata unui an istoric: Interviu WS - Anca Dumitru, BVB

Posted: 07 Feb 2010 11:00 AM PST

Dupa un 2008 dramatic si un 2009 peste asteptari, anul acesta se anunta interesant si provocator pentru Bursa de Valori Bucuresti. Tot mai aproape de listare si de inceperea unei noi etape a business-ului, directorul general al BVB, Anca Dumitru, a...


Broker Cluj l-a mandatat pe Ciprian Zah sa candideze pentru un loc in consiliul BVB

Posted: 07 Feb 2010 11:00 AM PST

Consiliul de administratie al Broker Cluj (BRK) a decis ca Ciprian Zah sa candideze pentru un loc in consiliul de administratie al Bursei de Valori Bucuresti (BVB), a declarat Anton Ionescu, presedintele Broker Cluj, pentru postul de televiune The...


Modelul de clasificare al EFAMA schimba tipologia fondurilor mutuale din Romania

Posted: 07 Feb 2010 11:00 AM PST

Adoptarea de catre Asociatia Administratorilor de Fonduri (AAF) a noului standard de clasificare a fondurilor deschise de investitii al European Fund and Asset Management Association (EFAMA) va duce la schimbarea categoriilor din care fac parte...


Socep, profit brut preliminar de 2,6 mil. lei in 2009

Posted: 07 Feb 2010 11:00 AM PST

Operatorul portuar Socep Constanta (SOCP) a afisat un profit brut preliminar de 2,64 milioane lei (0,62 mil. euro), in scadere cu 71% fata de rezultatul din 2008, potrivit datelor financiare remise Bursei de Valori Bucuresti.


SIF1 a mai vandut o serie de actiuni Teraplast pentru 73.700 euro

Posted: 07 Feb 2010 11:00 AM PST

SIF Banat-Crisana a mai realizat o tranzactie de vanzare cu actiunile producatorului de PVC Teraplast Bistrita (TRP) in cadrul sedintei de tranzactionare de joi a Bursei de Valori Bucuresti pentru suma de 303.750 lei (73.700 euro).


CNVM va adopta o directiva de reglementare a ETF-urilor

Posted: 07 Feb 2010 11:00 AM PST

Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare va adopta in scurt timp o directiva care va reglementa vehiculele de investitii de tip ETF, care vor fi tranzactionate la Bursa, a spus Radu Toia, director in cadrul CNVM.


Bursa de Valori – Profit preliminar de 8 milioane lei in 2009

Posted: 07 Feb 2010 11:00 AM PST

Bursa de Valori Bucuresti a incheiat anul 2009 cu un profit preliminat de 8 milioane de lei, pe fondul unui control strans asupra costurilor, conform datelor financiare preliminate.


Piata de management al cladirilor se apropie usor de 200 mil. euro in 2010

Posted: 07 Feb 2010 11:00 AM PST

Valoarea pietei de property si facility management (administrarea cladirilor) a ajuns anul trecut la circa 180 milioane de euro, iar pentru 2010 reprezentantii companiei specializate pe acest segment, Building Suport Services (BSS), estimeaza o...


Blue Air se extinde in zona Moldovei: Curse din Suceava catre Viena, Venetia si Roma

Posted: 07 Feb 2010 11:00 AM PST

Linia locala low-cost Blue Air va introduce, incepand cu 28 martie, curse din Suceava spre Viena, Venetia si Roma.


British Airways zboara pe profit, dupa un an de pierderi

Posted: 07 Feb 2010 11:00 AM PST

Compania aeriana britanica British Airways a revenit pe profit operational in al treilea trimestru fiscal, dupa un an de pierderi, in conditiile in care a redus costurile cu forta de munca si a beneficiat de ieftinirea...


Elena Udrea catre tineri: Faceti cate cereri aveti nevoie pentru locuinte ANL

Posted: 07 Feb 2010 11:00 AM PST

Ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Elena Udrea, i-a indemnat pe tinerii de pana la 35 de ani sa depuna cereri pentru locuinte contruite prin Agentia Nationala pentru Locuinte (ANL), deoarece va demara un amplu program pentru constructia de...


Proiect de reabilitare a Cetatii de Scaun a Sucevei de peste 12 mil. euro

Posted: 07 Feb 2010 11:00 AM PST

Ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Elena Udrea, a semnat doua contracte finantate prin Programul Operational Regional prin care va fi reabilitata Cetatea de Scaun a Sucevei si va fi modernizat si echipat ambulatoriul de specialitate al...


Peste 65.000 de titluri din colecţia Bibiliotecii Naţionale Britanice vor fi disponibile online

Posted: 07 Feb 2010 10:53 AM PST

Biblioteca Naţională Britanică va pune la dispoziţia utilizatorilor de internet peste 65.000 de titluri din colecţia sa din secolul al XIX-lea în cadrul unui proiect demarat în parteneriat cu Microsoft, potrivit Sunday Times.


Retrospectiva zilei pe FilmBlog.ro – 7 februarie

Posted: 07 Feb 2010 10:46 AM PST

(20:26) Trailer – Why Did I Get Married Too (2010)


Grey’s Anatomy – 6×14 “Valentine’s Day Massacre” Sneak Peek

Posted: 07 Feb 2010 10:46 AM PST

Legend of the Seeker – 2×11 “Torn” Promo

Posted: 07 Feb 2010 10:46 AM PST

Este prea devreme să se desemneze câştigătorul, spune echipa Timoşenko

Posted: 07 Feb 2010 10:37 AM PST

Echipa Iuliei Timoşenko spune că este prea devreme să fie desemnat învingătorul în alegeri şi denunţă "fraude masive" în beneficiul taberei adverse relatează AFP.


Viktor Ianukovici câştigă alegerile prezidenţiale din Ucraina - exit-poll

Posted: 07 Feb 2010 10:37 AM PST

Liderul opoziţiei proruse din Ucraina, Viktor Ianukovici, a câştigat duminică alegerile prezidenţiale din Ucraina, cu un avans de trei până la cinci puncte procentuale în faţa rivalei sale, Iulia Timoşenko, potrivit a trei sondaje realizate la ieşirea de la urne.


Rezultate preliminare în Ucraina: Ianukovici e în faţă

Posted: 07 Feb 2010 10:34 AM PST

Potrivit exit-pollurilor, noul preşedinte al Ucrainei este Viktor Ianukovici. Acesta conduce cu 48,7% din voturi în faţa contracandidatei Iulia Timoşenko, ultima întrunind 45,5% din sufragii. 5,5% dintre votanţi nu au susţinut pe nici unul dintre candidaţi. Citește mai departe...


Echipa Timoşenko denunţă fraude masive în beneficiul lui Ianukovici

Posted: 07 Feb 2010 10:25 AM PST

Echipa Iuliei Timoşenko spune că este prea devreme să fie desemnat învingătorul în alegeri şi denunţă "fraude masive" în beneficiul taberei adverse relatează AFP.


Biserica istorica din Montreal, mistuita de un incendiu devastator

Posted: 07 Feb 2010 10:23 AM PST

Biserica istorica din Montreal, mistuita de un incendiu devastatorCladirea veche de 117 ani a ars cu flacari pana la cer, din cauze ramase deocamdata necunoscute.


Sondaje: Viktor Ianukovici a castigat alegerile prezidentiale din Ucraina!

Posted: 07 Feb 2010 10:22 AM PST

Sondaje: Viktor Ianukovici a castigat alegerile prezidentiale din Ucraina!UPDATE: Liderul opozitiei proruse din Ucraina, Viktor Ianukovici, a castigat duminica alegerile prezidentiale din Ucraina, cu un avans de trei pana la cinci puncte procentuale in fata rivalei sale, Iulia Timosenko, potrivit a trei sondaje!


BIOGRAFIE-Viktor Ianukovici, un politician care părea uitat, devine preşedintele Ucrainei

Posted: 07 Feb 2010 10:21 AM PST

Criticat în timpul Revoluţiei Portocalii pentru că era "candidatul Moscovei", Viktor Ianukovici, care părea condamnat la uitare, a avut o spectaculoasă revenire în forţă, câştigând duminică alegerile prezidenţiale din Ucraina, relatează AFP.


Derivatele pe Fondul Proprietatea au crescut cu 20% pe Bursa din Viena de la listare

Posted: 07 Feb 2010 10:19 AM PST

Instrumentele derivate (warrant) avand ca activ suport actiunile Fondului Proprietatea, listate la Bursa din Viena, au urcat vineri cu 6,6%, la cotatia de 42.000 de euro, care echivaleaza cu un pret de 0,347 lei pentru o actiune. Un warrant are ca activ suport un pachet de 500.000 de actiuni ale Fondului Proprietatea.


Circulaţia ambulanţelor, îngreunată: În Capitală, peste o mie de oameni au avut nevoie de ajutor (VIDEO)

Posted: 07 Feb 2010 10:16 AM PST

Peste o mie de oameni au avut nevoie de ajutorul ambulanţei, în ultimele 24 de ore, în Capitală. La unii...


Rodrigo García monteaza in Romania

Posted: 07 Feb 2010 10:15 AM PST

Unul dintre cei mai radicali regizori din lume, Rodrigo García, va concepe un performance la Teatrul National "Mihai Eminescu" din Timisoara. Teatrul lui García chestioneaza corporal obsesii contemporane acute, infiltrate in porii unei societati care traieste in nevroza informatiilor nedigerate, in ecranele invadate de liposuctii si vieti perfecte. ...


Un istoric de arta de origine romana a spart "codurile" lui Picasso

Posted: 07 Feb 2010 10:15 AM PST

» Lydia Csato Gasman, istoric de arta de origine romana, unul dintre cercetatorii care au deschis orizonturi noi asupra operei lui Picasso, a murit, la inceputul acestui an, in America, la varsta de 84 de ani. » Studiile sale merg dincolo de relatia directa intre viata si opera lui Picasso. "Ceea ce am facut eu a fost sa sparg sistemul sau privat de simboluri", spunea Lydia Csato Gasman. ...


Cu schiurile prin Washington! Capitala SUA ingropata in nameti!

Posted: 07 Feb 2010 10:14 AM PST

Cu schiurile prin Washington! Capitala SUA ingropata in nameti!Sa luam partea frumoasa a vietii, par sa-si fi spus in cor americanii desi o iarna mai grea ca aceasta n-a mai fost de 90 de ani.


Ianukovici a obţinut 49,8% din voturi, Timoşenko a primit 45,2%

Posted: 07 Feb 2010 10:12 AM PST

Fostul premier prorus Viktor Ianukovici a devansat-o pe Iulia Timoşenko la turul doi al alegerilor prezidenţiale, potrivit exit poll-urilor, relatează AFP.


FC Timişoara – Buducnost Podgorica: 1-0 (1-0)

Posted: 07 Feb 2010 10:07 AM PST

Poli a învins campioana din Muntenegru... Echipa lui Ovidiu Ioan Sabău a învins într-un meci amical, susţinut în Antalya, pe campioana din Muntengeru, Buducnost Podgorica, cu 1-0. Singurul gol al partidei a fost marcat în minutul 13, de Claudiu Ionescu. Timişorenii au avut, duminică, cea mai încărcată zi a lor din 2010. După ce i-au învins pe muntenegreni, de la ora 17.30, bănăţenii au jucat un nou amical împotriva bulgarilor de la Litex Loveci.


Tadici a făcut circ la Reşiţa

Posted: 07 Feb 2010 10:06 AM PST

Fostul selecţioner al României, în prezent tehnician al lui HC Zalău, Gheorghe Tadici (foto), a fost protagonistul unui nou circ ieftin la meciul pe care echipa sa l-a susţinut, sâmbătă, la Reşiţa. După ce s-a comportat ca un bădăran, etapa trecută, la jocul de la Baia Mare, Tadici a recidivat şi în Banat, unde a fost huiduit la scenă deschisă, ca urmare a ieşirilor sale, care au depăşit orice limită a bunului-simţ. În ciuda faptului că cei doi cavaleri ai fluierului,...


Bilanțul lui Oprescu: În sectorul 5 sunt cele mai multe probleme legate de deszăpezire

Posted: 07 Feb 2010 10:06 AM PST

Oprescu: Cele mai multe probleme cu deszapezirea sunt in sectorul 5 HDD 250 GB 16MB Cache NOI SIGILATE !!! - 150 RON HDD 250 GB 16MB Cache NOI SIGILATE !!!150 RON Primarul Capitalei, Sorin Oprescu, a făcut un bilanț al situației în București în urma fenomenelor meteorologice, și a constatat că există câteva probleme.


Viktor Ianukovici a câştigat alegerile prezidenţiale din Ucraina, potrivit exit poll-urilor

Posted: 07 Feb 2010 10:04 AM PST

Fostul premier prorus Viktor Ianukovici a devansat-o pe Iulia Timoşenko la turul doi al alegerilor prezidenţiale, potrivit exit poll-urilor, relatează AFP.


Timişoreanul Robin Dragomirescu a uimit lumea şahului

Posted: 07 Feb 2010 10:04 AM PST

Performanţă remarcabilă pentru şahistul timişorean Robin Dragomirescu. La doar 17 ani, elevul antrenorului Cornel Paşcalău a terminat pe locul 3, la Campionatul Naţional de Seniori la şah. Aflat încă la vârsta junioratului, Robin a pierdut primul loc, deşi a terminat competiţia de la Olăneşti cu 7 puncte, la fel ca primii doi clasaţi. Criteriul Bucholtz a fost cel care l-a oprit pe Dragomirescu să devină campion naţional de seniori. Înaintea competiţiei, timişoreanul era...


Mărgăritescu laudă noua ţintă a Stelei: "Lopes ştie jocul!"

Posted: 07 Feb 2010 10:04 AM PST

Diego Lopes a prins la Terek Groznîi tripleta românească Petre-Pancu-Mărgăritescu şi primeşte complimente din partea ultimului.


Silviu Ionescu sugereaza ca autoritatile din Singapore i-au inscenat accidentul

Posted: 07 Feb 2010 10:00 AM PST

Fostul insarcinat cu afaceri al Romaniei la Singapore, Silviu Ionescu, urmarit penal in Romania pentru ca ar fi produs un accident soldat cu un mort in timp ce se afla la post, sugereaza ca ar fi cazut in dizgratia autoritatilor singaporeze si ca totul ar fi o inscenare, scrie NewsIn. ...


Codul portocaliu, extins pana luni seara: Se inchide Autostrada Bucuresti-Pitesti

Posted: 07 Feb 2010 10:00 AM PST

Codul portocaliu de ninsori abundente si viscol se extinde pana luni la ora 20.00 in noua judete din sudul tarii si in Capitala, a anuntat duminica Administratia Nationala de Meteorologie (ANM), citata de NewsIn.Autostrada Bucuresti-Pitesti va fi inchisa duminica seara, incepand cu ora 20. ...


FC Arges, 3-0 cu FC Akzhayc, la primul amical din Antalya

Posted: 07 Feb 2010 10:00 AM PST

Ieri, de la orele 15,00 FC Arges a disputat primul meci amical de la sosirea în Antalya, informeaza violafans.net.


Sanse de calificare! SPR Lublin - Stiinta HCM Baia Mare 23-19 (12-9)

Posted: 07 Feb 2010 10:00 AM PST

HCM Baia Mare a pierdut cu 23-19 in prima mansa a turului 4 al Cupei EHF la handbal feminin, dar poate intoarce rezultatul peste o saptamana pe teren propriu.


Razvan Lucescu: "Franta este favorita!"

Posted: 07 Feb 2010 10:00 AM PST

Selecţionerul României, Răzvan Lucescu, aprecia că se aşteaptă la 2 bătălii cu Franţa în grupa D preliminară a EURO 2012, dar Franţa rămâne favorită, relatează AFP.


Pandurii a încheiat cu înfrângere stagiul din Turcia!

Posted: 07 Feb 2010 10:00 AM PST

Pandurii Târgu Jiu a pierdut, scor 2-0, ultimul amical al stagiului din Antalya disputat în compania grupării Piast Gliwice, locul 11 în prima ligă din Polonia. Gorjenii au început jocul în formula: Mingote – Popete, Tătaru, Rada, Grecu – Hidişan, Murgan, Orac, Tremonti – Tilincă,...


Niciun comentariu: