Stiri Noi - PeScurt.ro

Stiri Noi - PeScurt.ro


DINAMO - STEAUA, DERBY-UL UNEI NAŢIUNI!.

Posted: 17 Mar 2010 10:43 AM PDT

Înainte de cea de a 22-a etapă, diferenţa de patru puncte dintre Steaua şi Dinamo i-ar face pe "roş-albaştrii" să se mulţumească cu un rezultat de egalitate, însă orgoliile sunt mult prea mari, în timp ce "câinii" nu concep ideea de a nu lua toate punctele puse în joc. Cel mai aşteptat derby din Liga I îi pun faţă în faţă pe: Dinamo: Dolha - Scarlatache, Goian, Moţi, Pulhac - Torje, N'Doye, Boştină, Aexe - Niculae, Andrei ...


Preţurile la producător în SUA au scăzut cu 0,6% în februarie

Posted: 17 Mar 2010 10:32 AM PDT

Preţurile la producător în Statele Unite au scăzut în februarie peste estimările analiştilor, în contextul ieftinirii carburanţilor.


Centrofarm prezinta in Romania crema Caudalie Premier Cru

Posted: 17 Mar 2010 10:31 AM PDT

Crema Caudalie Premier Cru a fost creata pentru a aniversa primii zece ani de descoperiri uimitoare...


Programe erotice difuzate de două televiziuni pentru copii!.

Posted: 17 Mar 2010 10:31 AM PDT

"Ne pare foarte rău pentru ceea ce s-a întâmplat. Ştim că părinţii sunt îngrijoraţi. Eu am un copil de 9 ani. Sunt tată. Şi eu aş fi îngrijorat. A fost o defecţiune tehnică ce a cauzat această eroare." a declarat purtătorul de cuvânt al companiei, după ce timp de 2 ore posturile destinate şcolarilor şi preşcolarilor au difuzat emisiuni destinate adulţilor.


A murit pe masa de operatie dupa ce a incercat sa avorteze in luna a 4-a

Posted: 17 Mar 2010 10:28 AM PDT

A murit pe masa de operatie dupa ce a incercat sa avorteze in luna a 4-aAcuzatii extrem de grave i se aduc unui medic ginecolog din Mangalia care, pe 8 martie, a facut o intrerupere ilegala de sarcina, iar pacienta, in varsta de 41 de ani, i-a murit pe masa.


Legea facilităţilor pentru tinerii care înfiinţează firme, amânată

Posted: 17 Mar 2010 10:27 AM PDT

Proiectul de lege prin care tinerii în vârstă de până la 35 ani care înfiinţează o microîntreprindere vor beneficia de anumite facilităţi a fost discutat de Guvern, în şedinţa de astăzi, urmând însă să fie reanalizat după ce va fi îmbunătăţit faţă de forma actuală, a declarat premierul Emil Boc.


FOTO Şi-au îngropat mâinile în ciment!.

Posted: 17 Mar 2010 10:25 AM PDT

Protest inedit la Bristol, în Marea Britanie, unde mai mulţi localnici au încercat să se opună construirii celui de-al 18-lea magazin Tesco din oraş. Pentru a-i convinge pe afaceriştii din spatele proiectului să renunţe, oamenii şi-au îngropat mâinile în ciment ori s-au lipt de clădire. Ca să îi elibereze, poliţiştii au fost nevoiţi să intervină în forţă şi astfel s-a iscat o bătălie în toată legea.


John Terry a lovit cu maşina un salariat al clubului Chelsea

Posted: 17 Mar 2010 10:24 AM PDT

Căpitanul echipei Chelsea, John Terry, a lovit cu maşina un salariat al clubului londonez, în momentul în care părăsea stadionul Stamford Bridge, după meciul pierdut de englezi, miercuri, în faţa formaţiei Internazionale Milano, scor 0-1, în manşa retur a optimilor Ligii Campionilor.


FBI redeschide ancheta în cel mai mare furt de artă din istorie: 500 milioane de dolari

Posted: 17 Mar 2010 10:24 AM PDT

La douăzeci de ani după ce doi hoţi au intrat într-un muzeu din Boston şi au realizat cel mai mare jaf...


Exclus din PNL din cauza ca a facut striptease pentru colege de 8 Martie

Posted: 17 Mar 2010 10:23 AM PDT

Exclus din PNL din cauza ca a facut striptease pentru colege de 8 MartieCine face striptease, nu face politica. Este si cazul liderului de sindicat de la mina Vulcan, printre altele consilier local al PNL. Omul a fost exclus din partid pentru ca s-a dezbracat in chiloti pentru colegele lui la o petrecere de 8 Martie.


Producţia creşte, muncitorii intră în şomaj. ArcelorMittal Galaţi îşi trimite angajaţii în concediu forţat

Posted: 17 Mar 2010 10:23 AM PDT

Aproape 700 de salariaţi ai ArcelorMittal Galaţi ar putea intra în martie, prin rotaţie, în concediu...


Mutu a revenit la Florenţa şi s-a antrenat alături de coechipieri

Posted: 17 Mar 2010 10:22 AM PDT

Atacantul român Adrian Mutu, care a petrecut câteva zile în România, a revenit la Florenţa şi s-a antrenat, miercuri, alături de coechiperii săi de la echipa AC Fiorentina, informează site-ul fiorentina.it.


FOTO Uite cum l-a pârlit în cuşcă!.

Posted: 17 Mar 2010 10:21 AM PDT

În momentul incidentului, femeia era beată şi le declarase război tuturor rudelor sale. Dornică să le arate celor din jur de ce este în stare la nervi, Katey a dat foc căsuţei în care stătea Bunny şi a făcut tot ce i-a stat în putinţă pentru a-şi împiedica familia să salveze nefericitul animal. Într-un final, iepuraşul a fost scos din cuşcă, numai că acesta a rămas atât de marcat de incendiu încât începe să ...


Publicitatea online, in revenire anul acesta

Posted: 17 Mar 2010 10:18 AM PDT

Bogdan Prajisteanu, directorul general al agentiei Mediaedge: cia (MEC). Crede ca publicitatea online va stagna sau, intr-o nota ceva mai optimista, va creste cu 10% fata de anul trecut, in ciuda faptului ca piata de media isi va continua declinul si in 2010.


Condescu: Ciobotariu a demisionat, Cârţu este noul antrenor al echipei Pandurii

Posted: 17 Mar 2010 10:18 AM PDT

Preşedintele clubului Pandurii, Marin Condescu, a anunţat, miercuri, după remiza din meciul cu Ceahlăul Piatra Neamţ, scor 0-0, că tehnicianul Liviu Ciobotariu a demisionat, iar noul antrenor al echipei gorjene este Sorin Cârţu.


Cameron îl vrea înapoi pe Justin!.

Posted: 17 Mar 2010 10:17 AM PDT

De fapt, mai corect spus, blonda doreşte să i-l sufle pe cântăreţ actualei lui partenere de viaţă, actriţa Jessica Biel. "Cameron nu l-a uitat pe Justin şi şi-ar dori să fie din nou împreună. Pentru asta, nu va ezita să se folosească de toate farmecele din dotare, doar pentru a-i aminti lui Justin de ce s-a îndrăgostit de ea cu ani în urmă", a povestit recent o sursă din apropierea actriţei, care este este hotărâtă să încerce marea cu ...


Parlamentarii vor un buget mai mare pentru sistemul judecătoresc

Posted: 17 Mar 2010 10:15 AM PDT

Un buget mai mare pentru sistemul judecătoresc este prevăzut într-o hotărâre a Parlamentului, care va fi dezbătută mâine în plen. În prezent, finanţarea pentru instanţe este de 0,75% din bugetul de stat, adică de 120 de milioane de lei, iar preşedintele comisiei juridice a Parlamentului, Ion Pleşca, propune majorarea cotei la un procent, adică până la 160 de milioane.


Republica Moldova a devenit azi membru cu drepturi depline în cadrul Comunităţii Energetice

Posted: 17 Mar 2010 10:15 AM PDT

Republica Moldova a devenit membru cu drepturi depline în cadrul Comunităţii Energetice, protocolul fiind semnat, astăzi 17 martie, la Viena, în urma vizitei interprinse de viceprim-ministrul, ministrul Economiei Valeriu Lazăr şi Preşedintele în Exerciţiu al Comunităţii Energetice (CE), Fatmir Besimi.


Guvernatorul BNM: Alegerile anticipate vor duce la micşorarea creditelor acordate companiilor

Posted: 17 Mar 2010 10:15 AM PDT

Alegerile anticipate vor duce la micşorarea creditelor acordate companiilor, spun bancherii. De aceeaşi părere este şi guvernatorul Băncii Naţionale a Moldovei, Dorin Drăguţanu. Drept exemplu, guvernatorul BNM dă situaţia din anul trecut, când volumul împrumuturilor s-a redus cu trei miliarde de lei faţă de 2008.


Bacteriile de pe mâini vor putea fi folosite pentru identificarea medico-legală a oamenilor, ...

Posted: 17 Mar 2010 10:15 AM PDT

Bacteriile de pe mâini vor putea fi folosite pentru identificarea medico-legală a oamenilor, la fel ca ADN-ul. Potrivit savanţilor, chiar şi cei care au o educaţie riguroasă în privinţa igienei personale, au microbi pe mâini.


HAOS la judecătoria Râșcani din capitală! "Semnături false, procese verbale lipsă, ...

Posted: 17 Mar 2010 10:15 AM PDT

Încălcările sunt la modă în judecătoria sectorului Râșcani. Cel puțin așa susține Olga Onofrei, persoană care a fost implicată într-un proces de judecată, care a durat mai mulți ani. Potrivit ei, judecătoria respectivă, în persoana judecătorului Lilia Lupașco, a menținut pe rol un dosar în care pe cererea de chemare în judecată figurau semnături false, expertizate de Asociația Națională a Experților Judiciari, dar și a permis nimicirea proceselor verbale și...


Despre Gabi Balint și gropi

Posted: 17 Mar 2010 10:15 AM PDT

Oamenii, în general, au tendința de a-și critica propria țara. Spun că la ei se trăiește prost, sunt nemulțumiți de calitatea serviciilor, de prețuri, de climă, de toate. Această caracteristică derivă din faptul că oamenii își iubesc țara, că întotdeauna vor ca la ei să fie mai bine, că îi doare atunci când văd că la ei acasă lucrurile nu merg așa cum ar trebui.


Svetlana Popa şi-a anunţat, astăzi, demisia din conducerea PCRM: „Partidul se tranformă ...

Posted: 17 Mar 2010 10:15 AM PDT

"Eu nu mai suport jocurile de culise conduse de Mark Tkaciuk, care este principalul vinovat pentru declinul partidului, de aceea am decis să-mi dau demisia din funcţia de membru al executivului politic al Partidului Comuniştilor". Declaraţia a fost făcută pentru UNIMEDIA de către deputatul comunist, Svetlana Popa, azi, 17 martie.Svetlana Popa s-a arătat nemulţimită că nici până astăzi în partid nu au avut loc discuţii asupra motivelor pierderii alegerilor, nu a fost elaborat şi...


ULTIMA ORA: Dinamo - Steaua

Posted: 17 Mar 2010 10:15 AM PDT

Ultimele stiri inaintea startului derbyului Romaniei, transmise in direct de pe stadionul din Soseaua Stefan cel Mare de corespondentul Sport365.


Dinamo - Steaua | Formatiile de start

Posted: 17 Mar 2010 10:15 AM PDT

Vezi aici cu ce jucatori vor incepe Talnar si Stoichita partida din Stefan cel Mare!


Greva la Galati: CSU Metal Galati - Penicilina Iasi 0-3

Posted: 17 Mar 2010 10:15 AM PDT

La partida de astazi, contra Penicilinei Iasi, care a inceput la ora 16.00, CSU Metal Galati a evoluat cu echipa de cadete!!!


Gloria, la a patra victorie consecutiva! Bistrita - Craiova 2-1

Posted: 17 Mar 2010 10:15 AM PDT

Gloria Bistrita a invins pe Universitatea Craiova, cu 2-1, intr-o partida din etapa a 22-a a Ligii I, dupa ce a revenit de la 0-1.


LIVE Liga 1: Gaz Metan Medias - CFR Cluj

Posted: 17 Mar 2010 10:15 AM PDT

Urmareste LIVETEXT pe Sport365 partida dintre Gaz Metan Medias si liderul Ligii I, CFR Cluj.


Liga I: Gloria Bistrita - Universitatea Craiova 2-1 a fost LIVE pe Sport365

Posted: 17 Mar 2010 10:15 AM PDT

Urmareste live text pe Sport365, de la ora 16:30, disputa dintre Gloria Bistrita si Universitatea Craiova, din etapa a 22-a a Ligii I.


BVB încheie şedinţa cu o apreciere de 1,92%

Posted: 17 Mar 2010 10:15 AM PDT

Bursa de la Bucureşti încheie pe roşu şedinţa de tranzacţionare de miercuri. Indicele BET a înregistrat...


Blocaj la Senat: de aproape doua saptamani nu s-a votat nicio lege

Posted: 17 Mar 2010 10:14 AM PDT

Blocaj la Senat: de aproape doua saptamani nu s-a votat nicio legeUPDATE:Alesii nu mai au timp de legi. Au fost ocupati cu lupta pentru revocarea lui Mircea Geoana din functia de presedinte, in timp ce peste 130 de acte normative asteapta sa fie discutate.


INCREDIBIL! O femeie a fost încurajată de copii să se sinucidă!.

Posted: 17 Mar 2010 10:14 AM PDT

Timp de câteva minute, fata s-a gândit dacă să se sinucidă sau să coboare de pe acoperişul blocului din Sussex. Potrivit martorilor, un grup de câţiva copii cu vârste cuprinse între 12 şi 14 ani, care se aflau la baza clădirii au încurajat-o pe tânără să se arunce în gol, în loc să o liniştească. Fata a fost salvată la timp de poliţişti, care au trasnportat-o la un spital din apropiere pentru a i se face o expertiză ...


Profesoara care a pălmuit un profesor va fi dată afară din învăţământ!.

Posted: 17 Mar 2010 10:13 AM PDT

"A fost o anchetă disciplinară la nivelul instituţiei de învăţământ, conform legii, iar rezultatul acesteia a fost supus dezbaterii Consiliului Profesoral din Sânpaul. A fost de acord şi directoarea din localitatea Gheorghe Doja, unde profesoara e titulară, pentru că trebuia şi avizul acesteia, urmarea e excluderea din învăţământ", a spus inspectorul şcolar general Dumitru Matei, pentru Mediafax. Acesta spune că decizia a fost luată nu numai ...


Europa trebuie devină partenerul Rusiei în domeniul energetic

Posted: 17 Mar 2010 10:12 AM PDT

Europa trebuie să construiască un parteneriat puternic cu Rusia în domeniul energiei, prin schimb de...


Guvernul dă undă verde ajutorului pentru Moldova

Posted: 17 Mar 2010 10:09 AM PDT

Guvernul a aprobat memorandumul privind acordarea pentru Republica Moldova a ajutorului financiar nerambursabil de 100 milioane euro, fondurile urmând să fie alocate pentru finanţarea proiectelor legate de infrastructura de transport şi unităţile de învăţământ, a anunţat premierul Emil Boc.


Craiova a pierdut la Bistriţa.

Posted: 17 Mar 2010 10:09 AM PDT

Oltenii au deschis scorul în minutul 3, prin Florin Costea, dar gazdele au întors rezultatul prin Moraes, minutul 35, dintr-un penalty acordat foarte uşor de arbitrul Teodor Crăciunescu, şi Hora (69). Pe finalul partidei, portarul bistriţenilor, Albuţ, a fost eliminat. În celălalt meci care s-a încheiat deja astăzi, Pandurii Târgu Jiu a terminat la egalitate, scor 0-0, pe propriul teren cu Ceahlăul.


De la 1 iulie, toti romanii vor fi obligati sa isi asigure casele

Posted: 17 Mar 2010 10:08 AM PDT

De la 1 iulie, toti romanii vor fi obligati sa isi asigure caseleUPDATE: Asigurarile obligatorii a locuintelor vor intra in vietile noastre, cel mai probabil, de la 1 iulie. Aceasta este data avansata de companiile inscrise in program. Iar aceia care nu vor incheia politele vor fi buni de plata.


EIU: Romania ar putea fi nevoita sa adopte noi masuri de austeritate, care ar prelungi recesiunea

Posted: 17 Mar 2010 10:06 AM PDT

Economist Intelligence Unit (EIU) considera ca exista riscul ca Romania sa fie nevoita sa adopte noi masuri de austeritate, care ar putea prelungi recesiunea, insa a mentinut estimarea privind cresterea economica din acest an la 1%, informeaza Mediafax Business.


Ponta: Nu mă mai tem de nimic după ce l-am convins pe Sârbu să îmi dea fiica de nevastă

Posted: 17 Mar 2010 10:06 AM PDT

Preşedintele PSD, Victor Ponta, a declarat, miercuri, la Timişoara, că nu se mai teme de nimic după ce l-a convins pe Ilie Sârbu să îi dea fiica de nevastă şi că nu are nici o teamă să se "bată" cu Traian Băsescu, afirmând că la Cotroceni merge de fiecare dată cu o cravată violetă.


Deflaţia din Japonia ameninţă procesul de recuperare economică

Posted: 17 Mar 2010 10:04 AM PDT

Banca centrală a Japoniei a dublat facilitatea de împrumuturi acordate băncilor până la 222 de miliarde de dolari. În acest fel, autorităţile speră să rezolve problema deflaţiei, care ameninţă recuperarea economică.


Zeci de mii de bulgari îşi cumpără permisul de conducere cu 150 de euro

Posted: 17 Mar 2010 10:03 AM PDT

Peste 20.000 de bulgari îşi obţin permisul de conducere ilegal în fiecare an, în schimbul a 300 de leva (150 de euro). Aceasta este una din principalele cauze ale accidentelor rutiere soldate anual cu peste 1.000 de morţi, a precizat ministrul bulgar al Transporturilor, Aleksandr Ţvetkov, citat de "Sofia Echo".


Legea cu facilităţi pentru tinerii care înfiinţează firme, amânată de Guvern pentru îmbunătăţiri

Posted: 17 Mar 2010 10:02 AM PDT

Proiectul de lege prin care tinerii în vârstă de până la 35 ani care înfiinţează o microîntreprindere vor beneficia de anumite facilităţi a fost discutat de Guvern, în şedinţa de miercuri, urmând însă să fie reanalizat după ce va fi îmbunătăţit faţă de forma actuală, a declarat premierul Emil Boc.


Constructorii care nu respecta termenele, pusi pe o lista neagra

Posted: 17 Mar 2010 10:02 AM PDT

Compania Nationala de Investitii (CNI) va publica o "lista neagra" cu constructorii care nu respecta standardele de calitate sau termenele de derulare a contractelor, i-a anuntat miercuri Ana Maria Topoliceanu, directorul general al CNI, pe constructorii care lucreza cu fonduri de la institutie.


Intervenţie Hora. Gloria Bistriţa - Universitatea Craiova 2-1

Posted: 17 Mar 2010 10:00 AM PDT

Intervenţie Hora. Gloria Bistriţa - Universitatea Craiova 2-1În minutul 87, Hora are o primă intervenţie reuşită pe postul de portar la un balon înalt trimis în careul său.


Gol Hora. Gloria Bistriţa - Universitatea Craiova 2-1

Posted: 17 Mar 2010 10:00 AM PDT

Gol Hora. Gloria Bistriţa - Universitatea Craiova 2-1Bistriţenii s-au desprins te tabela de marcaj. Ciprian Petre i-a pasat lui Hora, care l-a învins pe Silviu Lung jr. cu un şut din interiorul careului


Ratare Ciprian Petre. Gloria Bistriţa - Universitatea Craiova 1-1

Posted: 17 Mar 2010 10:00 AM PDT

Ratare Ciprian Petre. Gloria Bistriţa - Universitatea Craiova 1-1Ciprian Petre profită de o greşeală a lui Găman, recuperează mingea şi şutează din interiorul careului, pe lîngă poarta craiovenilor


Gol Moraes din penalty! Gloria Bistriţa - Universitatea Craiova 1-1.

Posted: 17 Mar 2010 10:00 AM PDT

Gol Moraes din penalty! Gloria Bistriţa - Universitatea Craiova 1-1.Gloria a egalat după ce Moraes a transformat un penalty obţinut tot de el, la un fault al lui Dina


Gol Florin Costea. Gloria Bistriţa - Universitatea Craiova 0-1

Posted: 17 Mar 2010 10:00 AM PDT

Gol Florin Costea. Gloria Bistriţa - Universitatea Craiova 0-1Craiovenii au deschis scorul în minutul 3, după o superbă acţiune de Contraatac. Mihai Costea i-a pasat fratelui său, iar Florin a marcat cu un şut în diagonală de la marginea careului


Dinu: "Cristea a spus că a fost contactat de cineva din anturajul Stelei pentru a încerca să deturneze acest meci"

Posted: 17 Mar 2010 10:00 AM PDT

Dinu: Administratorul delegat al lui Dinamo, Cornel Dinu, a vorbit la Premium Liga despre tentativa de blat de la derby-ul Dinamo-Steaua.


Zăvoranca a plâns în direct: "Mama e vinovată de moartea taţilor mei".

Posted: 17 Mar 2010 09:59 AM PDT

Nesfârşitul scandal cu mama ei şi-a pus amprenta asupra Oanei Zăvoranu. Sătulă de "minciunile" Marioarei Zăvoranu, vedeta tv a izbucnit în lacrimi în emisiunea "Acces direct" de astăzi şi a acuzat-o pe mama sa de moartea bărbaţilor cu care a fost căsătorită."Nu mai suport să o aud pe acestă individă cum minte cu neruşinare. O să renunţ la buna creştere şi o să vă spun cine este cu adevărat această femeie. Ea este vinovată de moartea taţilor mei. ...


Niciun comentariu: