CineMagia

CineMagia


Românii mănâncă, se roagă şi iubesc în continuare

Posted: 26 Oct 2010 04:48 AM PDT

Eat Pray Love, campion la box-office pentru a doua săptămână consecutivă


Următorul partener al lui Mark Wahlberg este un... ursuleţ de pluş!

Posted: 26 Oct 2010 03:53 AM PDT

Mark Wahlberg va juca în Ted, o comedie plină de glume obscene regizată de Seth MacFarlane


Coppola face un thriller cu accente horror

Posted: 26 Oct 2010 02:41 AM PDT

Regizorul filmează deja la Twixt Now and Sunrise, cu Val Kilmer, Elle Fanning şi Bruce Dern


Actriţa Valeria Golino face film pe muzică populară românească

Posted: 26 Oct 2010 01:57 AM PDT

Corespondenţă de la Atena: frumoasa Golino este interpreta în L`uomo nero, dar şi debutantă în regie cu o comedie


Ang Lee l-a găsit pe Pi

Posted: 26 Oct 2010 01:56 AM PDT

Primul film 3D al regizorului, ecranizarea Viaţa lui Pi, îl va avea ca protagonist pe Suraj Sharma


Epoca de gheata 3, varianta 3D, pe DVD!

Posted: 26 Oct 2010 01:26 AM PDT

Se vinde împreună cu două perechi de ochelari 3D anabliph.


Multiplex în Baia Mare, cu tehnologia 3D digital, din 5 noiembrie

Posted: 26 Oct 2010 12:40 AM PDT

Cinema City România este operatorul noului cinematograf.


Renee Zellwegger, Matt Dillon şi Jack Black într-o comedie romantică

Posted: 25 Oct 2010 08:59 PM PDT

You Are Here este debutul regizoral al lui Matthew Weiner, creatorul serialului Mad Men


Michael Mann, între mafie şi un război medieval

Posted: 25 Oct 2010 08:58 PM PDT

Regizorul Heat şi Public Enemies are două noi idei de film, însă nu ştie de care să se apuce mai întâi


Robert Downey Jr. iese din Gravity?

Posted: 25 Oct 2010 08:58 PM PDT

Actorul ar putea renunţa la filmul lui Alfonso Cuarón din cauza programului încărcat


Niciun comentariu: