Stiri Noi - Stiri din Romania

Stiri Noi - Stiri din Romania


Topul celor mai mari dusmani in lupta cu kilogramele in plus

Posted: 22 May 2011 08:13 AM PDT

Lupta cu kilogramele se poate dovedi de multe ori o adevarata corvoada care se poate intinde pe perioade mai mari de timp, daca organismul nu este bine pregatit pentru dieta. Cu toate acestea, exista cateva modalitati prin care puteti grabi procesul...


Controversa: Creat in eprubeta pentru uzul fratelui sau pe moarte

Posted: 22 May 2011 08:13 AM PDT

Charlie Whitakers, baiatul a carui viata a fost salvata cu ajutorul unui transplant de celule stem recoltate de la fratele sau mai mic, a fost declarat de medici un copil sanatos. Familia Whitakers a starnit o controversa etica in Marea Britanie,...


Carlos Ruiz a reusit un super gol in SUA. VIDEO

Posted: 22 May 2011 08:13 AM PDT

Atacantul echipei Philadelphia Union se poate lauda cu golul sfarsitului de saptamana. Carlos Ruiz / FOTO: philly.sbnation.com Imaginea 1/1 Carlos Ruiz a reusit un super gol in meciul cu Chicago Fire, aducand victoria echipei sale Philadelphia...


Radoi a reusit o performanta incredibila: Al Hilal nu a pierdut niciun meci in campionat!

Posted: 22 May 2011 08:13 AM PDT

Mirel Radoi a reusit o performanta incredibila chiar si pentru campionatul Arabiei Saudite. Mirel Radoi / FOTO: www.alhilal.com Imaginea 1/1 Astfel, Al-Hilal, echipa fostului international roman, a terminat campionatul saudit fara sa cunoasca gustul...


Fanii Universitatii, miting cu scandal impotriva patronului Adrian Mititelu

Posted: 22 May 2011 08:13 AM PDT

Fanii Universitatii Craiova au sustinut duminica un miting de protest impotriva finantatorului Adrian Mititelu. VEZI VIDEO: Fanii Universitatii, miting cu scandal impotriva patronului Adrian Mititelu 2011-05-22 16:32:38Fanii Universitatii, miting...


Ponta nu e fan "Blonda, chiorul si piticul"

Posted: 22 May 2011 08:13 AM PDT

Liderul PSD Victor Ponta spune ca nu-l atrage titlul piesei "Blonda, chiorul si piticul" si ca este satul de prostul gust, desi acesta nu trebuie cenzurat. Spectacolul Blonda, chiorul si piticul s-a jucat sambata / FOTO: RTV Imaginea 1/1 "Nu pot fi...


Noua eruptie a vulcanului Grimsvoetn. Spatiul aerian islandez a fost inchis VEZI VIDEO

Posted: 22 May 2011 08:13 AM PDT

Spatiul aerian islandez a fost inchis temporar, duminica dimineata, din cauza eruptiei vulcanului Grimsvoetn, cel mai activ din tara, care a declansat un imens nor de fum, au anuntat autoritatile aeroportuare (Isavia). Vulcanul Grimsvoetn ameninta...


Noul lider al-Qaida ameninta ca va zdrobi Londra

Posted: 22 May 2011 08:13 AM PDT

Saif al-Adel, care a preluat, aparent, conducerea retelei teroriste al-Qaida dupa moartea lui Osama ben Laden, a amenintat ca va "zdrobi" Londra, relateaza Daily Mail. Saif Al-Adel / FOTO: www.ndtv.com Imaginea 1/1 Al-Adel, in varsta de 51 de ani,...


Inventii romanesti revolutionare, prezentate la sediul Parlamentului European

Posted: 22 May 2011 08:13 AM PDT

20 de inventii romanesti ce ar putea fi revolutionare, printre care o instalatie ce asigura diminuarea consumului de gaz natural cu cel putin 12% fata de alte instalatii si un Hyper CD-ROM capabil sa stocheze 10 Terra Bytes, vor fi prezentate...


Site-urile de socializare, pline de agenti secreti

Posted: 22 May 2011 08:13 AM PDT

Printre baietii cu muschi ce-si etaleaza ultimele tatuaje si printre fetele care, parca, fac defilare pe podiumurile de moda, pe site-urile de socializare si-au facut loc, incet, si personaje, al caror chip este "vopsit". Acestia sunt agenti ai...


Producatori: Alimentele se vor scumpi din cauza conditiilor meteo

Posted: 22 May 2011 08:13 AM PDT

Federatia Nationala a Producatorilor Agricoli din Romania (FNPAR) anunta o majorare a preturilor produsele alimentare, in perioada urmatoare, invocand atat conditiile meteo cat si lipsa unui sprijin pentru acest sector din partea Ministerului...


USL va depune motiune simpla pe tema consumului de etnobotanice

Posted: 22 May 2011 08:13 AM PDT

Consumul de etnobotanice a ajuns si in atentia liderilor opozitiei. Proaspat intors din China, Victor Ponta a anuntat ca va depune o motiune simpla impotriva ministrului de Interne. VEZI VIDEO: Consumul de etnobotanice a ajuns si in atentia lui...


Turcan: "Am fost sacrificata din echipa Boc, trebuia sa mi se spuna"

Posted: 22 May 2011 08:13 AM PDT

Raluca TurcanA a precizat ca a luat decizia de a candida pentru functia de vicepresedinte al PDL dupa ce a avut doua discutii cu presedintele partidului, iar Emil Boc si si-a exprimat dorinta de a face parte din echipa. Raluca Turcan / FOTO:...


Ponta: Singura solutie ca Elena Udrea sa castige Bucurestiul e sa desfiinteze Capitala

Posted: 22 May 2011 08:13 AM PDT

Liderul PSD Victor Ponta spune ca singura solutie ca Elena Udrea sa castige primaria generala a Capialei este sa desfiinteze Bucurestiul sau sa fie numita in functie de presedintele Basescu, aratand ca, indiferent de aparitia a 20 de sectoare sau...


Ponta nu e fan "Blonda, chiorul si piticul"

Posted: 22 May 2011 08:13 AM PDT

Liderul PSD Victor Ponta spune ca nu-l atrage titlul piesei "Blonda, chiorul si piticul" si ca este satul de prostul gust, desi acesta nu trebuie cenzurat. Spectacolul Blonda, chiorul si piticul s-a jucat sambata / FOTO: RTV Imaginea 1/1 "Nu pot fi...


Dan Voiculescu: 20 de parlamentari PDL se pregatesc pentru un alt proiect politic

Posted: 22 May 2011 08:13 AM PDT

Dupa ce Crin Antonescu a anuntat demersuri pentru suspendarea lui Traian Basescu, vicepresedintele Senatului Dan Voiculescu sustine ca, dupa Conventia Nationala a PDL, "tensiunile din interiorul formatiunii au continuat sa creasca si exista semnale...


Catalin Maruta a avut un piton pe umeri - FOTO

Posted: 22 May 2011 08:12 AM PDT

Catalin Maruta, prezentatorul emisiunii "Happy Hour" de la Pro TV, a avut un piton de 30 de kilograme pe umeri, colegii facandu-i astfel o farsa de ziua numelui, sarbatorita sambata, informeaza un comunicat al postului TV.


Cele mai frumoase peisaje de pe Pamant, fotografiate noaptea - GALERIE FOTO

Posted: 22 May 2011 08:12 AM PDT

Fotografiile prezentate la concursul "Best Night-Sky Pictures 2011" surpind cele mai frumoase peisaje care se pot vedea noaptea pe Pamant.


Cannes 2011: O pelicula din Africa de Sud a castigat premiul pentru cel mai bun film gay

Posted: 22 May 2011 08:12 AM PDT

Pelicula sud-africana "Skoonheid" de Oliver Hermanus, realizat in limba afrikaans, a castigat, sambata , Queer Palm - premiul pentru cel mai bun film ce trateaza teme legate de homosexuali, bisexuali sau transsexuali, la Festivalul de la Cannes.


Hollywood Reporter: "La source des femmes" a polarizat publicul. RFI: filmul va castiga un premiu

Posted: 22 May 2011 08:12 AM PDT

Publicatia de specialitate Hollywood Reporter scrie ca filmul "La source des femmes" de Radu Mihaileanu, care a inchis, sambata, competitia de pe Croazeta, a impartit publicul in doua tabere, in timp ce RFI anticipeaza ca filmul va castiga cel putin...


Niciun comentariu: