CineMagia

CineMagia


Mel Gibson nu a reuşit să detroneze Avatar-ul din poziţia de lider

Posted: 31 Jan 2010 11:20 AM PST

Avatar-ul lui James Cameron se află pentru al şaptelea weekend consecutiv pe primul loc în box office-ul american


Sam Raimi ar putea regiza The Shadow

Posted: 31 Jan 2010 11:18 AM PST

Eroul principal are puteri supranaturale, poate deveni invizibil şi poate intra în minţile oamenilor


Charlize Theron şi Stuart Townsend s-au despărţit

Posted: 31 Jan 2010 11:11 AM PST

Cei doi s-au cunoscut în 2001, în timpul filmărilor la Trapped şi formau unul dintre cele mai trainice cupluri de la Hollywood


Bill Paxton îl înlocuieşte pe Dennis Quaid în Knockout

Posted: 31 Jan 2010 02:09 AM PST

Din distribuţia filmului, regizat de Steven Soderbergh, vor face parte Channing Tatum, Ewan McGregor şi Antonio Banderas


Lansarea comediei Little Fockers a fost amânată

Posted: 31 Jan 2010 02:06 AM PST

Iniţial, data premierei era în luna iulie a acestui an, dar producătorii s-au răzgândit şi au reprogramat lansarea


Kathryn Bigelow ia premiul breslei regizorilor

Posted: 31 Jan 2010 12:34 AM PST

În ultimii 60 de ani, imensa majoritate a câştigătorilor au luat şi Oscarul!


Interzis la ecranizări după J.D. Salinger

Posted: 30 Jan 2010 10:24 PM PST

Faimosul scriitor nu mai e în viaţă, şi - din păcate - nu sunt şanse ca vreuna din cărţile sale să fie ecranizată


Niciun comentariu: