DW-WORLD.DE Romanian

DW-WORLD.DE Romanian


„Potretul luptătorului la tinereţe” a stîrnit controverse la Berlinală

Posted: 16 Feb 2010 07:12 AM PST

Filmul românesc "Portretul luptătorului la tinereţe" (Regia: Constantin Popescu) a avut prima proiecţie la Berlinală sâmbătă, 12 februarie.


Timpul lui Sharon Stone şi chitara Rolling Stones, vândute la Berlin

Posted: 16 Feb 2010 06:02 AM PST

Program încărcat pentru vedetele aflate la Berlin, în perioada festivalului de film.


Lider taliban, arestat în Pakistan

Posted: 16 Feb 2010 05:48 AM PST

Unul dintre cei mai importanţi lideri ai talibanilor afghani, mullahul Baradar, numărul doi în ierarhia talibanilor şi unul din apropiaţii şefului Al Qaeda, a fost arestat în Pakistan.


Scutul va fi gata, în România, în 2015

Posted: 16 Feb 2010 04:35 AM PST

Moscova a reacţionat într-o notă agresivă la înţelegerea dintre Washington şi Bucureşti cu privire la amplasarea de elemente ale scutului american anti-rachetă pe teritoriul României.


Măştile carnavalului şi feţele realităţii

Posted: 16 Feb 2010 04:23 AM PST

Carnavalul se apropie de sfîrşit, războiul din Afganistan continuă, Grecia stă în pragul falimentului, coaliţia conservator-liberală de la Berlin scîrţîie – sunt cîteva din temele focalizate azi în presa scrisă.


Scandal de proporţii la construcţia metroului din Köln

Posted: 16 Feb 2010 03:49 AM PST

Indolenţă? Superficialitate? Sau chiar înşelăciune? Din şantierele noilor staţii de metrou ale oraşului Köln au fost furate şi vândute la fier vechi materiale de construcţii.


Salvarea vine din "Café 104"

Posted: 16 Feb 2010 01:33 AM PST

Se estimează că, în Germania, trăiesc ilegal cinci sute de mii de străini. Multă vreme posibilitatea acestor oameni de a beneficia de îngrijiri medicale şi ajutor financiar a fost redusă. În 2009, situaţia s-a schimbat.


Austeritate cu sânge şi lacrimi pentru Grecia

Posted: 16 Feb 2010 01:22 AM PST

Miniştrii de Finanţe din zona euro au analizat luni noapte până târziu o soluţie pentru Grecia - şi au ajuns la concluzia că Atena trebuie să cheltuiască mai puţin de la buget şi să atragă mai mult în propria visterie.


Luptă pentru protejarea monedei unice

Posted: 16 Feb 2010 12:41 AM PST

În ce măsură au dreptate euroscepticii care preconizează un viitor sumbru pentru moneda unică europeană, rămâne să decidă timpul. Acum, ţările din zona euro au ca prioritate menţinerea stabilităţii financiare.


Mînă în mînă?

Posted: 16 Feb 2010 12:32 AM PST

Marchează oare noua ofensivă de proporţii din sudul Afganistanului, la care participă, în premieră, şi militari afgani, începutul sfîrşitului talibanilor?


Niciun comentariu: