Stiri Noi - PeScurt.ro

Stiri Noi - PeScurt.ro


Loterie naţională pentru construirea Catedralei Mântuirii. Cum va strânge Patriarhia 200 de milioane de euro

Posted: 10 Feb 2010 11:31 AM PST

Idee inedită pentru a strânge cele câteva sute de milioane de euro necesare construirii şi împodobirii viitoarei Catedrale a Mântuirii: prin Hotărâre de Guvern, ar putea fi organizată „o loterie naţională", după cum a declarat, ieri, pentru Gândul, Nicolae Noica, responsabil cu acest proiect din partea Adunării Naţionale Bisericeşti.


Artiştii ar putea beneficia de pensii de excelenţă. Boc: „Nu e firesc ca un Florin Piersic,un Radu Beligan să trăiască din 3-5 milioane de lei vechi”

Posted: 10 Feb 2010 11:31 AM PST

Premierul Emil Boc a declarat că va încerca să găsească o soluţie pentru actorii cântăreţii a căror pensie este, în prezent, foarte mică. El a explicat că nu poate să-i excepteze de la noua lege a pensiilor.


Cei 17 care iau de la stat salarii de 2 milioane €. Ionuţ Popescu: „Mie mi-e ruşine de mama”

Posted: 10 Feb 2010 11:31 AM PST

Aproape două milioane de euro. Acesta este bugetul de salariu pentru 2010 al celor 17 angajaţi ai Fondului Proprietatea, instituţie la care statul român este acţionar majoritar şi în conducerea căruia la fiecare schimbare de majoritate politică din România se modifică şi conducerea.


Listarea ar putea avea loc anul acesta

Posted: 10 Feb 2010 11:31 AM PST

Fondul Proprietatea va fi listat la Bursa din Bucureşti (BVB) cel mai probabil anul acesta, fiind posibilă, de asemenea, şi listarea la bursa din Londra, a anunţat miercuri Ionuţ Popescu, directorul general al Fondului.


Şeful FP, de şase ori mai mult ca Băsescu

Posted: 10 Feb 2010 11:31 AM PST

Cu un salariu de 13.000 de euro pe lună, adică 156.000 de euro pe an, fostul preşedinte al Fondului Proprietatea, Daniela Lulache, s-a plasat anul trecut între cei mai bine plătiţi oameni din România, chiar dacă lucra la stat.


Vanghelie - mai sărac cu un supermagazin cumpărat cu 1,5 mil $

Posted: 10 Feb 2010 11:31 AM PST

Primarul sectorului 5, Daniel Marian Vanghelie, a rămas fără magazinul Bucureşti. Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie a decis să restituie imobilul moştenitorilor lui Bucur Bunescu, unul dintre cei mai bogaţi bucureşteni din periada interbelică.


Primăvara ne prinde cu gropi pe 11.000 km de DN: Niciodată nu au fost bani, dar reparaţiile s-au făcut

Posted: 10 Feb 2010 11:31 AM PST

După ce se va topi zăpada, aproape 11.000 km de drumuri naţionale vor necesita reparaţii, în condiţiile unui buget care nu prevede sume importante la acest capitol.


România candidează pentru aderarea la CERN

Posted: 10 Feb 2010 11:31 AM PST

Ministrul Educaţiei, Daniel Funeriu, semnează azi, la Geneva, pentru candidatura României la CERN, una dintre cele mai mari organizaţii de cercetare nucleară, deţinătoare a celui mai mare accelerator de particule din lume.


Impozitarea terenurilor necultivate, insuficientă

Posted: 10 Feb 2010 11:31 AM PST

Federaţia „Agrostar" consideră impozitarea terenurilor necultivate insuficientă pentru reintroducerea acestora în circuitul agricol şi propune includerea acesteia într-un set de măsuri care să stimuleze comasarea suprafeţelor agricole.


Zăpada din Bucureşti – cărată în 142 de „guri de descărcare“

Posted: 10 Feb 2010 11:31 AM PST

Zăpada strânsă de pe străzile Capitalei va fi depusă în nouă locuri speciale şi 142 de guri de descărcare puse la dispoziţie de Apa Nova.


Coplata, acceptată de medicii de familie

Posted: 10 Feb 2010 11:31 AM PST

Asociaţia Medicilor de Familie Bucureşti-Ilfov este de acord cu introducerea coplăţii, pentru că aceasta va elimina solicitările exagerate, dar organizaţiile de pacienţi resping introducerea acestui nou sistem de plăţi, mai ales că nu au certitudinea că banii vor rămâne în sistemul de sănătate.


Ortodocşii şi greco-catolicii, din România, condamnă vrăjitoria

Posted: 10 Feb 2010 11:31 AM PST

„Biserica Ortodoxă condamnă astfel de practici şi îi sfătuieşte pe oameni să nu recurgă la aşa ceva, pentru că se îndepărtează de spiritul credinţei", a declarat, ieri purtătorul de cuvânt al Mitropoliei Clujului, Albei, Crişanei şi Maramureşului, Bogdan Ivanov, întrebat despre ritualul de la Cluj-Napoca al celor cinci vrăjitoare care vor să desfacă blestemul flăcării violete


Distrugerea produselor etnobotanice interzise, numai în laboratoare autorizate

Posted: 10 Feb 2010 11:31 AM PST

Comercianţii trebuie să distrugă produsele etnobotanice interzise de Guvern în termen de zece zile de la data intrării în vigoare a actului normativ aprobat de Executiv, a anunţat ministrul Sănătăţii, Attila Cseke.


Iniţiativă legislativă privind înfiinţarea a 16 regiuni de dezvoltare, aprobată

Posted: 10 Feb 2010 11:31 AM PST

Propunerea legislativă, iniţiată de toţi parlamentarii UDMR, vizând modificarea şi completarea legii privind dezvoltarea regională în România avea termen de adoptare tacită data de 10 februarie.


Câştigul mediu lunar la ROMATSA creşte la 13.721 lei

Posted: 10 Feb 2010 11:31 AM PST

Câştigul mediu lunar al angajaţilor Administraţiei Române a Serviciilor de Trafic Aerian ROMATSA ar putea creşte în 2010 cu 6,3% faţă de anul trecut, de la 12.906 lei la 13.721 lei, potrivit unui proiect de hotărâre de guvern pentru aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli al companiei.


5422 pachete de ţigări tăinuite în podeaua camionului

Posted: 10 Feb 2010 11:30 AM PST

La postul vamal Cahul-Oancea (rutier) la pista "ieşire", a fost efectuat controlul vamal detaliat al unui mijloc de transport cu numere de înmatriculare de Chişinău, condus de un cetăţean al Republicii Moldova. Sub podeaua caroseriei camionului şi a semiremorcii, în spaţiul gol al cârligului de tracţiune a remorcii, au fost depistate ascunzişuri în care erau tăinuite 5422 pachete de ţigări cu timbre de acciz moldoveneşti, tăinuite de controlul vamal, valoarea...


Pasat declară că Voronin îi împiedica pe creştini în anii '80 să meargă la biserică

Posted: 10 Feb 2010 11:30 AM PST

Fostul preşedinte moldovean Vladimir Voronin îi împiedica, în anii '80, pe creştini să meargă la biserică, susţine fostul director al Serviciului de Informaţii şi Securitate (SIS) Valeriu Pasat, relatează PRO TV Chişinău, citat de Mediafax.


Actele oficiale vor putea fi apostilate în termen de 6 ore

Posted: 10 Feb 2010 11:30 AM PST

Cabinetul de miniştri a aprobat astăzi, 10 februarie, proiectul elaborat de Ministerul Justiţiei pentru modificarea Regulamentului privind aplicarea apostilei şi a Nomenclatorului lucrărilor efectuate şi serviciilor prestate, contra plată, de Ministerul Justiţiei.


Fermierii vor primi câte 20 de lei la fiecare hectar de teren pentru lucrările agricole de ...

Posted: 10 Feb 2010 11:30 AM PST

Fermierii vor primi câte 20 de lei la fiecare hectar de teren pentru lucrările agricole de primăvară. Suma este suficientă pentru un litru şi jumătate de motorină, în condiţiile în care anul trecut agricultorii au primit 10 litri, ca ajutor de la Gazprom. Agricultorii au nevoie, în medie, de 28 de litri de motorină pentru a lucra un hectar de pământ.


Dacia, profit in scadere in 2009

Posted: 10 Feb 2010 11:30 AM PST

Automobile Dacia (ADSA) a inregistrat in 2009 un profit de 54,4 milioane euro (230,28 mil. lei), in scadere cu 9,8% fata de 2008, cand a raportat 60,28 milioane euro (222 mil. lei), potrivit datelor neauditate publicate de companie in Monitorul Oficial...


Honda are probleme cu airbag-urile, cheama 437.000 de masini

Posted: 10 Feb 2010 11:30 AM PST

Honda, al doilea mare constructor japonez de automobile, recheama la service 437.763 de masini cu probleme la airbag in America de Nord, potrivit Les Echos .


Noul model Audi A1 ajunge in Romania spre finalul anului

Posted: 10 Feb 2010 11:30 AM PST

Constructorul german de automobile Audi va prezenta la Geneva noul model de clasa mica A1, care este asteptat pe piata romaneasca in ultimul trimestru al anului.


PSA Peugeot Citroen si-a triplat pierderile in 2009

Posted: 10 Feb 2010 11:30 AM PST

Grupul auto francez PSA Peugeot Citroen a anuntat o pierdere neta de 1,16 miliarde euro pentru 2009, de peste trei ori mai mare decat cea din 2008, chiar daca in semestrul al doilea compania si-a limitat pierderile ca urmare a programelor de prime de...


Arval Romania si-a marit flota cu 60% anul trecut

Posted: 10 Feb 2010 11:30 AM PST

Compania de leasing operational Arval Romania, controlata de BNP Paribas, administra 2.750 de masini la sfarsitul anului trecut, cu 60% mai multe decat in 2008 potrivit rezultatelor neauditate ale companiei, a declarat  Arnault Leglaye, managing...


Boubacar Diarra, şi pe lista lui Dinamo? Becali: "Luaţi pe cine vreţi"

Posted: 10 Feb 2010 11:29 AM PST

Actualul procuror general, Valeriu Zubco, are „relații” cu Plahotniuc”, „vestitul ...

Posted: 10 Feb 2010 11:27 AM PST

Valeriu Zubco, actualul procuror general al Republicii Moldova, „are relaţii" cu Vladimir Plahotniuc, „vestitul finanţator al clanului Voronin", scrie redacția română a postului de radio Deutsche Welle în pagina sa electronică. „ Au trecut peste 140 de zile de la preluarea guvernării de către Alianţa pentru Integrare Europeană, dar dezvăluirile promise de democraţi în campania electorală despre abuzurile clanului Voronin – lipsesc (…) Unii lideri ai coaliţiei de la...


Rednic, în locul lui Boloni la Standard?

Posted: 10 Feb 2010 11:24 AM PST

TOP 5 NBA | Watson Earl înscrie de la centrul terenului, în ultima secundă!

Posted: 10 Feb 2010 11:21 AM PST

Boomsport îţi prezintă în fiecare zi, pe lângă rezumatele partidelor din Liga nord-americană de baschet, cele mai tari momente ale zilei, dar şi cei mai buni străini din meciurile din NBA. NBA ALL STAR GAME, IN DIRECT PE BOOM SPORT ONE, INTRE 13 si 15 FEBRUARIE


CFR suferă în atac! "Echipa nu e pregătită pentru retur"

Posted: 10 Feb 2010 11:20 AM PST

CFR Cluj a marcat șapte goluri în amicalele din Antalya, însă atacanții au punctat o singură dată, prin Traore (foto). „Echipa nu e pregătită de retur", este mesajul lui Iuliu Mureşan către Mandorlini. Problema a fost recunoscută chiar şi de jucători. „Nicolae Dică şi Bud...


Premierul Emil Boc propune ca artiştii să beneficieze de pensii de excelenţă

Posted: 10 Feb 2010 11:18 AM PST

Artiştii ar putea beneficia de pensii de excelenţă, iar pentru militarii care pleacă în misiuni speciale s-ar putea institui un pilon de pensii complementar celui public, a declarat miercuri premierul Emil Boc.


Antena 1 schimba formatul si fetele principalului jurnal de stiri

Posted: 10 Feb 2010 11:16 AM PST

Grupul Intact a dezvoltat, impreuna cu producatorul britanic de stiri ITN, un nou concept pentru jurnalul de stiri de la ora 19.00, mutand accentul dinspre senzational inspre “povestea” din spatele evenimentelor. Schimbarea presupune si...


GAV repozitioneaza Yacht Club Regal Roman

Posted: 10 Feb 2010 11:16 AM PST

Agentia de publicitate GAV a realizat rebrandingul Yacht Club Regal Roman, primul proiect dupa ce agentia a devenit partenerul pe creatie al YCRR.


MySpace va introduce reclame audio

Posted: 10 Feb 2010 11:16 AM PST

In incercarea de obtine venituri, serviciul MySpace Music a inceput testarea reclamelor audio pe care utilizatorii le vor auzi daca vor asculta muzica gratuit pe internet, scrie ABC News.


FC Timisoara, amical intrerupt din cauza lipsei... luminii

Posted: 10 Feb 2010 11:15 AM PST

Testul banatenilor cu ucrainenii de la Tavria Simferopol s-a incheiat dupa doar o ora de joc, la scorul de 0-0


Boloni si-a dat demisia de la Standard Liege

Posted: 10 Feb 2010 11:15 AM PST

Antrenorul roman Ladislau Boloni a demisionat de la carma campioanei Belgiei, Standard Liege.


Succese româneşti pe pistele de popice din Germania

Posted: 10 Feb 2010 11:15 AM PST

* IoanaVăidăhăzan a reuşit un nou succes în „1. Bundesliga", acolo unde evoluează la SKC Victoria Bamberg, deţinătoarea trofeului în Liga Campionilor


"U" Mobitelco a pierdut finala CEBL

Posted: 10 Feb 2010 11:15 AM PST

Universitatea Mobitelco Cluj a pierdut cu scorul de 81-78 finala CEBL, in fata cehilor de la Miltra Novy Jicin.


Galerie Foto: Lansare Red Bull RB6

Posted: 10 Feb 2010 11:15 AM PST

Fotografii de la lansarea monopostului Red Bull de specificatie 2010


Sageata a invins pe Gornik Zabrze!

Posted: 10 Feb 2010 11:15 AM PST

In aceasta seara, in nocturna, divizionara secunda, Sageata Stejaru a invins echipa de prima liga, Gornik Zabrze, de 14 ori campioana a Poloniei.


Radu Voina: "Vom avea un meci dificil cu Dinamo!"

Posted: 10 Feb 2010 11:15 AM PST

Antrenorul Oltchimului, Radu Voina, a declarat pentru site-ul eurohandball.com ca partida cu Dinamo Volgograd, din Grupa Principala a Champions League va fi extrem de dificila, intrucat rusoaicele vor veni sa castige in Sala "Traian".


O nouă înfrângere în Antalya: Poli Iaşi – Amkar Perm 1-3 (0-2)

Posted: 10 Feb 2010 11:15 AM PST

* În ultimul meci din cele şase disputate în cantonamentul din Turcia, trupa lui Petre Grigoraş a plecat din nou învinsă de pe terenul de joc, de data aceasta de către o formaţie din prima ligă din Rusia


Zoran Terzici: „Am jucat de la egal la egal cu o super echipa”

Posted: 10 Feb 2010 11:15 AM PST

Tehnicianul formatiei campioane a Romaniei a precizat, la capatul meciului CSU Metal Galati - Fenerbahce Istanbul (scor 0-3), ca echipa sa a avut o prestatie buna.


F1: Jerez, prima zi a unui nou test; timpi si declaratii

Posted: 10 Feb 2010 11:15 AM PST

Astazi a inceput cel de-al doilea test din presezon organizat pe circuitul Jerez de la Frontera; spre deosebire de testul saptamanii trecute, de la Valencia, acum avem trei noi monoposturi in plus - Red Bull RB6, Force India VJM03 si Virgin Racing VR-01.


UDMR a reorganizat tacit Romania

Posted: 10 Feb 2010 11:15 AM PST

Plenul senatului a adoptat tacit o initiativa legislativa a UDMR, care prevede modificarea Legii de organizare a regiunilor de dezvoltare. Din lipsa de cvorum, senatorii nu au putut dezbate acest proiect, ceea ce a dus la aprobarea tacita. PSD a acuzat PDL ca a folosit diverse tertipuri si manevre pentru ca aceasta initiativa sa treaca de Senat, multi democrat-liberali absentand. ...


Orban il tine pe Antonescu in sah

Posted: 10 Feb 2010 11:15 AM PST

Dupa ce Crin Antonescu i-a transmis public ca nu-l mai vrea in echipa, Ludovic Orban a anuntat ca ar putea viza chiar functia de sef al PNL.Sedinta de ieri a comisiei de modificare a statutului PNL s-a desfasurat intr-o atmosfera tensionata. Pe de o parte, presedintele de onoare al PNL, Mircea Ionescu Quintus, a incercat sa medieze conflictul dintre Crin Antonescu si Ludovic Orban, fara a se ajunge insa la o intelegere. ...


Congresul PSD - un Vanghelion?

Posted: 10 Feb 2010 11:15 AM PST

» Butoiul cu pulbere pe care sta PSD zilele acestea ameninta sa sara in aer dupa ce tabara Mircea Geoana a decis si transmis deja in teritoriu numarul de delegati pe care sa-i aiba fiecare filiala.» Hotararea a fost luata fara sa fi fost convocat un Comitet Executiv. Adversarii lui Geoana vorbesc tot mai intens de scindarea PSD. ...


Becali: "Vor război! Le dau interzis pe viaţă!"

Posted: 10 Feb 2010 11:11 AM PST

O sută dintre fanii interzişi de Steaua au dat clubul şi pe Gigi Becali în judecată. Fanii cer instanţei să le permită accesul la stadion şi daune morale de un euro. Patronul din Ghencea le răspunde suporterilor şi spune că aceştia vor avea interzis pe viaţă în Ghencea.


Dan Petrescu: "Nu am fost lăsat să-mi iau rămas bun de la jucătorii Unirii".

Posted: 10 Feb 2010 11:11 AM PST

"Nu voi comenta niciodată nimic de Unirea Urziceni, n-aş vrea să vorbesc de rău pe cineva. Nu mi-am luat rămas-bun de la băieţi pentru că aşa mi s-a spus, că e mai bine să-mi văd de treabă mai ales că au un antrenor nou. În ceea ce-l priveşte pe Bilaşco, mi l-am dorit, e adevărat. Totuşi, nu eu am făcut oferta Unirii Urziceni, ci Kuban Krasnodar. Dacă e bătaie de joc să dai pe un jucător de zece ori cât a costat, atunci nu am ce face. Eu nu mă pricep la ...


Camry, încă un model cu probleme de la Toyota

Posted: 10 Feb 2010 11:08 AM PST

Toyota va chema în service 7.314 de maşini modelul Camry 2010 în SUA, din cauza riscului unei potenţiale defecţiuni la mecanismul de direcţie, ce poate duce la o oprire mai grea a vehiculului, scrie Reuters.


Steaua, cu credinta, dar fara aparare

Posted: 10 Feb 2010 11:01 AM PST

Daca nu are suficienti bani de transferuri, Gigi Becali s-a gandit sa faca totusi o achizitie in Ghencea. Un nou imn. "In loc de inima avem o minge / si o nadejde-n bunul Dumnezeu" – este refrenul care va rasuna din mii de piepturi si va face uitate dedicatiile cu tenta sexuala adresate conducerii clubului sau galeriilor rivale. Astfel nu mai este mult pana cand pe stadion vor rasuna numai psalmi bisericesti, spre multumirea sufleatesca a jucatorilor. ...


Niciun comentariu: