Stiri Noi - PeScurt.ro

Stiri Noi - PeScurt.ro


Vin banii de la FMI: + 2,45 mld. euro la datorie

Posted: 21 Feb 2010 11:02 AM PST

Boardul executiv al FMI a finalizat a doua si a treia evaluare a Romaniei in cadrul acordului de finantare externa, in urma carora institutia pune la dispozitie a treia si a patra transa din imprumut, in valoare de 2,45 miliarde euro (2,18 miliarde...


Perioada grea pentru finantarea Romaniei a trecut

Posted: 21 Feb 2010 11:02 AM PST

Perioada grea pentru finantarea Romaniei a trecut odata cu acordarea de catre FMI a transelor III si IV, iar efectele pozitive ale deciziei boardului Fondului se vor vedea saptamanile viitoare, cand va avea loc emisiunea de eurobonduri a MFP, a...


Copiii ar putea primi alocatie in functie de leafa parintilor

Posted: 21 Feb 2010 11:02 AM PST

Ministrul Muncii, Mihai Seitan, a declarat ca alocatiile pentru copii nu vor mai fi acordate nediscriminat, ci in functie de veniturile parintilor. In conformitate cu plafoanele privind veniturile pe familie ce vor fi restabilite, este posibil ca numai...


Tanasescu: Romania va iesi din recesiune in T1

Posted: 21 Feb 2010 11:02 AM PST

Reprezentantul Romaniei la Fondul Monetar International (FMI), Mihai Tanasescu, a declarat pentru The Money Channel ca Romania va iesi din recesiune in primul trimestru al acestui an, in special ca urmare a revenirii industriei, dar este nevoie de...


Fostul director al Smithfield Romania, secretar de stat la Mediu

Posted: 21 Feb 2010 11:02 AM PST

Premierul Emil Boc l-a numit pe fostul director al Smithfield Romania, Mircea Ioan Cotosman, secretar de stat la Ministerul Mediului si Padurilor, potrivit deciziei publicate in Monitorul Oficial, arata NewsIn.


Cum arata portofoliul de finantari acordate Romaniei de BM

Posted: 21 Feb 2010 11:02 AM PST

Portofoliul curent finantat de Banca Mondiala in Romania este format din 13 imprumuturi active, de 1,13 miliarde dolari, potrivit datelor prezentate de reprezentantii Ministerului de Finante cu o echipa a Bancii Mondiale, conduse de directorul de tara...


Ce spun investitorii americani din Romania despre implementarea proiectelor de tip PPP

Posted: 21 Feb 2010 11:02 AM PST

Actualul cadru de implementare este insuficient pentru motivarea si atragerea unor investitii semnificative prin intermediul proiectelor de tip parteneriat public-privat (PPP)., in opinia Camerei de Comert Americana in Romania (AmCham Romania).


ING a imbunatatit prognoza de crestere economica a Romaniei, la 1,9%

Posted: 21 Feb 2010 11:02 AM PST

Romania ar putea avea o crestere economica de 1,9% in 2010, sustin analistii ING, care si-au imbunatatit prognoza anterioara ce viza un avans cu 1,6% al economiei romanesti, pe fondul redresarii mai rapide a economiei globale, odata cu revenirea...


Ce vrea comisarul Ciolos de la agricultura romaneasca

Posted: 21 Feb 2010 11:02 AM PST

Comisarul european Dacian Ciolos a transmis Ministerului Agriculturii o scrisoare in care cere finalizarea masurilor de remediere a deficientelor din Sistemul Integrat de Administrare si Control (IACS), prin care se acorda se acorda subventiile...


Salariile din invatamant au scazut in medie cu 300 de lei de 2009

Posted: 21 Feb 2010 11:02 AM PST

Salariile cadrelor didactice pe luna ianuarie au scazut, in medie, cu 200-300 de lei fata de cele de anul trecut, motiv pentru care multi angajati din invatamant au depus contestatii la conducerea scolilor, urmand ca acestea sa fie solutionate in...


Legea parteneriatului public-privat, o varianta imbunatatita a legii concesiunilor?

Posted: 21 Feb 2010 11:02 AM PST

Premierul Emil Boc propune ca viitoarea lege a parteneriatului public - privat sa fie intocmita prin modificarea Legii concesiunilor care reglementeaza, in prezent, realizarea parteneriatelor public-private, transmite NewsIn.


Videanu si Nuclearelectrica - Discutii despre energia nucleara cu presedintele Frantei

Posted: 21 Feb 2010 11:02 AM PST

Ministrul roman al economiei, Adriean Videanu, impreuna cu o delegatie a companiei Nuclearelectrica, ce administreaza centrala nucleara de la Cernavoda , se vor intalni in Franta cu presedintele Nicolas Sarkozy, intre 8 si 10 martie.


Finantarea Culturii din impozitele pe jocurile de noroc

Posted: 21 Feb 2010 11:02 AM PST

Kelemen Hunor, ministrul Culturii, a declarat ca va insista ca prevederea prin care impozitele pe jocurile de noroc sa contribuie la finantarea Culturii, care a functionat pana in 2009, sa fie reintrodusa in perioada urmatoare.


Romania, actionar la Nabucco, analizeaza si participarea la South Stream

Posted: 21 Feb 2010 11:02 AM PST

Autoritatile romane au specificat in repetate randuri ca proiectul energetic paneuropean prioritar pentru Romania ramane gazoductul Nabucco, dar ca totusi vor acorda atentie tuturor planurilor ce prezinta interes in zona, inclusiv conductei South...


Ministerul Muncii da 0,37 mil. euro pe programe de combatere a saraciei

Posted: 21 Feb 2010 11:02 AM PST

Ministerul Muncii a lansat proiectul Anul european pentru combaterea saraciei si excluziunii sociale, cofinantat in proportie de 50% de Comisia Europeana.


Perspective mai pesimiste privind economia Romaniei

Posted: 21 Feb 2010 11:02 AM PST

Asteptarile analistilor cu privire la economia Romaniei s-au inrautatit cu 42,1 puncte la 22,3 puncte in februarie, potrivit unui studiu efectuat de Centrul pentru Cercetari Economice Europene (ZEW).


O delegatie a CE vine in martie sa discute despre reactoarele 3 si 4

Posted: 21 Feb 2010 11:02 AM PST

O delegatie a Comisiei Europene (CE) va sosi la sfarsitul lunii martie in Romania, pentru discutii privind viitoarele reactoare 3 si 4 pe care tara noastra urmeaza sa le construiasca la Cernavoda, a declarat directorul general al Nuclearelectrica,...


Podul Vidin-Calafat ar trebui sa intre in functiune la sfarsitul lui 2011

Posted: 21 Feb 2010 11:02 AM PST

Construirea celui de al doilea pod de peste Dunare ar trebui sa se incheie pana in iunie 2011 si sa intre in functiune la sfarsitul lui 2011, a declarat in Parlament ministrul bulgar al transporturilor, relateaza Sofia News Agency.


Agrostar acuza MADR de incompetenta privind ajutoarele de stat

Posted: 21 Feb 2010 11:02 AM PST

Federatia Nationala a Sindicatelor din Agricultura, Alimentatie, Tutun, Domenii si Servicii Conexe Agrostar acuza de incompetenta functionarii Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale (MADR) care au intocmit lista cu ajutoarele de stat si cere...


Modalitate originala de atragere a vizitatorilor la stand: oportunitatea de a te urca intr-un bolid de curse

Posted: 21 Feb 2010 11:02 AM PST

Powerwave Technologies a fost unul din cei 1300 de expozanți care a găsit o metodă ingenioasă de a atrage atenția asupra standului amenajat în pavilionul 8 de la MWC (Mobile World Congress) de anul acesta din Barcelona. Pe lângă cele șase comunicate de presă trimise înainte și pe parcursul celor 4 zile ale evenimentului, producătorul [...]


Patriciu pregateste terenul pentru noi investitii imobiliare

Posted: 21 Feb 2010 11:01 AM PST

Fondul german Rutley European Property Limited, controlat de omul de afaceri Dinu Patriciu prin intermediul companiei Black Sea Global Properties Limited (BSGP), isi va schimba politica de investitii, astfel incat sa permita noi tranzactii imobiliare...


Schimbare la varful Asociatiei Romane de Facility Management

Posted: 21 Feb 2010 11:01 AM PST

Cristian Vasiliu, managing partner al firmei de consultanta Nexidian International, este noul director executiv al Asociatiei Romane de Facility Management (ROFMA).


Chevrolet Spark, de la 2940 Euro cu TVA inclus!

Posted: 21 Feb 2010 11:01 AM PST

Programul Rabla 2010 (cunoscut si sub numele de Programul de stimulare a innoirii parcului auto national) duce la oferte absolut demente din partea importatorilor si producatorilor auto. Asta in conditiile in care piata s-a prabusit pur si simplu in ianuarie cu peste 90% fata de luna ianuarie a anului trecut! Majoritatea ofera contravaloarea a inca trei bonuri tip 'Rabla', astfel incat reducerile totale ajung si la circa 7600 de euro! Astfel, Chevrolet ofera masini incepand cu 2940 de euro cu...


Un roman suspectat de implicare intr-un caz de crima comandata, arestat in SUA

Posted: 21 Feb 2010 11:01 AM PST

Un roman care locuieste in localitatea Sultan, din statul american Washington, a fost arestat, fiind suspectat de implicare intr-un caz de crima comandata, transmite site-ul HeraldNet, citat de Mediafax.Florentin Georgel Minescu, in varsta de 42 de ani, este cercetat in arest pentru instigare la omor. ...


Peste 300 de gospodarii din Teleorman sunt afectate de inundatii

Posted: 21 Feb 2010 11:01 AM PST

Unsprezece localitati din nordul judetului Teleorman au fost afectate de inundatii, duminica, in urma cresterii debitelor raurilor si paraurilor din zona, transmite corespondentul NewsIn.Este vorba despre orasul Videle si satele care compun comunele Ciolanesti, Tatarastii de Jos, Dobrotesti, Merisani, Beuca si Vartoapele. ...


Ministrul de Interne a convocat membrii Comitetului National pentru Situatii de Urgenta

Posted: 21 Feb 2010 11:01 AM PST

Ministrul Vasile Blaga, a convocat duminica, incepand cu ora 20.30, membrii Comitetului National pentru Situatii de Urgenta, ca urmare a situatiilor inregistrate in ultimele doua zile in tara din cauza topirii zapezii si alunecarilor de teren, au declarat, pentru NewsIn, oficiali ai MAI. ...


MS asteapta de la Institutul "Cantacuzino" solutiile pentru reluarea productiei de ...

Posted: 21 Feb 2010 11:01 AM PST

Ministerul Sanatatii (MS) asteapta, luni, de la conducerea Institutului "Cantacuzino" planul de masuri care sa permita obtinerea autorizatiei de fabricatie si reluarea productiei de vaccinuri, document care trebuie sa fie agreat de catre Agentia Nationala a Medicamentului, transmite Mediafax. ...


Politistii mehedinteni au tras 24 de focuri de arma pentru a prinde un traficant de droguri

Posted: 21 Feb 2010 11:01 AM PST

Un barbat din Drobeta Turnu Severin care se ocupa cu traficul de droguri pe relatia Franta - Spania - Romania a fost retinut de politistii mehedinteni, care au fost nevoiti sa traga 24 de focuri de arma pentru a-l putea prinde pe traficant, transmite NewsIn. ...


Cristina Varzaru: "Astazi am jucat prost!"

Posted: 21 Feb 2010 11:01 AM PST

Extrema dreapta a Viborgului a recunoscut dupa meci faptul ca echipa sa a evoluat slab in aceasta seara si crede ca eliminarea sa nu a fost una corecta.


Cristina Neagu: "Avem un parcurs perfect pana acum!"

Posted: 21 Feb 2010 11:01 AM PST

Iata ce a declarat una dintre cele mai bune jucatoare ale meciului Oltchim - Viborg 27-26.


Rezultate din campionatul Spaniei

Posted: 21 Feb 2010 11:01 AM PST

Tenerife, umilita la Bilbao


Succesul filmului "Eu cand vreau sa fluier, fluier", in presa internationala

Posted: 21 Feb 2010 11:01 AM PST

Pelicula "Eu cand vreau sa fluier, fluier", regizata de Forin Serban, distinsa cu doua premii la Festivalul International de Film de la Berlin, a intrat in atentia presei internationale, care lauda realismul filmului si prestatia actorilor.


Brandurile BRD si Banca Transilvania valoreaza cumulat aproape 600 mil. dolari

Posted: 21 Feb 2010 11:01 AM PST

BRD si Banca Transilvania sunt cele mai valoroase branduri bancare din Romania, cu o valoare cumulata de 796 milioane de dolari, arata cel mai recent raport publicat de Brand Finance, un studiu al revistei britanie „The Banker”.


Cum il asteapta piata de media din Moldova pe S.O. Vantu

Posted: 21 Feb 2010 11:01 AM PST

La inceputul lui martie, Chisinaul asteapta lansarea postului Publika TV, prima investitie a lui Sorin Ovidiu Vantu pe piata media din Republica Moldova. Proiectul are proportii impresionante: peste 100 de angajati, salarii peste media pietei,...


Facebook va folosi PayPal pentru platile online

Posted: 21 Feb 2010 11:01 AM PST

Cea mai mare retea sociala, Facebook, si cel mai popular sistem de plati online, PayPal, au anuntat o colaborare in domeniul tranzactiilor online pentru a simplifica strategiile companiilor de publicitate si ale dezvoltatorilor de aplicatii, scrie...


Cautarile in timp real salta traficul Twitter

Posted: 21 Feb 2010 11:01 AM PST

Traficul site-ului de micro-blogging Twitter a crescut cu 9% de cand Google a inceput sa integreze mesajele postate in indexul sau de cautari, scrie The Telegraph .


S-au răsturnat cu maşina în pârâu! Două persoane au murit pe loc!.

Posted: 21 Feb 2010 10:53 AM PST

Accidentul s-a podus pe DN65, în zona Piteşti-Slatina. "Este o zonă cu probleme. Astăzi am avut radar pe DN65 şi au fost date 40 de amenzi şi au fost ridicate două permise de conducere. Probabil că au încetinit, după ce a fost semnalizat de alţi participanţi la trafic, şi apoi a accelerat. A pierdut controlul volanului într-o curbă la stânga, a pătruns pe contrasens şi s-a izbit de glisierele de la un pod, după care s-a răsturnat pe pavilion în ...


Adrian Mititelu: „Craiova se va inscrie ca parte vatamata in cazul Gheorghe Constantin”

Posted: 21 Feb 2010 10:47 AM PST

Patronul Craiovei, Adrian Mititelu, a declarat pentru DigiSport, ca echipa sa trebuia sa joace cu un om in plus si sa primeasca un penalty la duelul dintre Moti si Florin Costea.


Calificate in semifinalele Ligii Campionilor! Oltchim - Viborg 27-26!

Posted: 21 Feb 2010 10:47 AM PST

Campioana Romaniei este ca si calificata in semifinalele Champions League la handbal feminin dupa ce a invins-o pe Viborg!


"Bijuteria" lui Florin serban – un "Urs de Argint"

Posted: 21 Feb 2010 10:46 AM PST

» "Eu cand vreau sa fluier, fluier", debutul in lungmetraj al lui Florin serban, a obtinut doua premii importante la Festivalul de Film de la Berlin: "Ursul de Argint" – Marele Premiu al Juriului si Premiul "Alfred Bauer" pentru noi perspective in cinematografie.» Presa internationala lauda performanta tanarului regizor roman. ...


Afrime, te vrea China!

Posted: 21 Feb 2010 10:46 AM PST

O iluzio-terapie in "dresi fresh". O baghetarie care-ti scurtcircuiteaza dorintele si apasa pe show-ul din tine. Pe cabaretul tasat in muschii existentei de zi cu zi.Radu Afrim este singurul regizor roman care stie sa creeze show cu doua taisuri. Care cupleaza glamour-ul exploziv, penele, fulgii si body-ul auriu cu angoase cu scoarta tare. ...


Deci, ce va face până la urmă PSD, pentru parlamentul unicameral şi reducerea numărului de parlamentari ?

Posted: 21 Feb 2010 10:46 AM PST

Cum toate reflectoarele sunt acum pe PSD voi face şi eu câteva observaţii referitoare la principalul partid de Opoziţie, în lumina congresului de ieri. Observ că toată lumea este concentrată pe evoluţie relaţiei dintre PSD şi PDL. Este corect. Mi se pare un pas înainte spre o clarificare necesară a realităţii politice: o confruntare raţională între [...]


Becali despre penalty-ul neacordat Craiovei: "Asta e cea mai mare hoţie a tuturor timpurilor"

Posted: 21 Feb 2010 10:45 AM PST

Becali despre penalty-ul neacordat Craiovei: Patronul Stelei, Gigi Becali, l-a desfiinţat pe arbitrul Augustus Constantin pentru neacordarea unei lovituri de la 11 metri pentru Universitatea Craiova în meciul cu Dinamo. Mai mult, Becali a spus că va trimite această fază la UEFA pentru a-i convinge pe oficialii forului european că e nevoie de arbitri străini.


Mulţescu: "Portarul nostru nu putea să joace mingea, era lovit cu bulgări"

Posted: 21 Feb 2010 10:45 AM PST

Mulţescu: Antrenorul Ceahlăului, Gigi Mulţescu, a explicat la gspTV motivele pentru care a intrat pe teren în timpul partidei cu Steaua.


Becali a vrut să evacueze peluza sud chiar înainte de meci

Posted: 21 Feb 2010 10:45 AM PST

Becali a vrut să evacueze peluza sud chiar înainte de meciFanii au aruncat cu bulgări în jucătorii Ceahlăului ieşiţi la încălzire. Pentru că stewarzii şi jandarmii au decis să-i lase în tribune, patronul i-a avertizat prin staţie, apoi a vrut să meargă singur să-i dea afară.


Oltchim - Viborg 27 -26. Vâlcencele aproape calificate în semifinalele Ligii Campionilor!.

Posted: 21 Feb 2010 10:45 AM PST

Victorie imensă pentru campioana României la handbal în faţa deţinătoarei en-titre a Ligii Campionilor, Viborg. Oltchim a reuşit a treia victorie consceutivă în grupăi în faţa danezelor şi în mod normal nu mai poate rata calificarea în semifinalele celei mai titrate competiţii din handbalul feminin la nivelul echipelor de club!


Dinamo - U Craiova, 2-1 la pauză. Oltenii au avut un penalty clar la 1-0!.

Posted: 21 Feb 2010 10:43 AM PST

Dinamo a reuşit să deschidă repede scorul prin Boştină la o fază lucrată de Marius Niculae. Meciul a luat foc în minutul 13, când Craiova a avut un penalty clar la o intervenţie a lui Moţi asupra lui Florin Costea. Arbitrul partidei, Augustus Constantin, extrem de contestat de olteni înaintea jocului, nu a acordat lovitura de la 11 metri şi nici eliminarea ce se impunea la fundaşul dinamovist. După proteste îndelungi, directorul sportiv al ...


FOTO O sticlă de vin din oase de tigru costă 600. ...

Posted: 21 Feb 2010 10:27 AM PST

Ca nişte scheleţi, plini de bube şi crescuţi în condiţii mizerabile, 1.500 de animale îşi aşteaptă sfârşitul, spre deliciul consumatorilor unui vin extrem de rar. Valoarea oaselor lor este una imensă. 250 de grame de oase de tigru sunt vândute cu 250.000 de lire sterline, informează Daily Mail. Mai mult, o sticlă de vin produsă din astfel de oase costă 185 de lire sterline, iar varianta de colecţie ajunge la 600 de lire.


Vezi aici prognoza meteo pe trei zile

Posted: 21 Feb 2010 10:23 AM PST

Luni, vremea va fi in general frumoasa. Incepand cu orele serii in regiunile vestice si sud-vestice, va ploua pe arii restranse, iar la munte va ninge.


Oficialii germani neaga existenta planului de salvare a Greciei cu 25 miliarde de euro

Posted: 21 Feb 2010 10:22 AM PST

Ministerul de Finante german a anuntat ca nu are pregatit niciun program pentru salvarea deficitului bugetar al Greciei, negand informatiile aparute intr-o publicatie germana conform carora guvernele din zona euro ar putea oferi o sustinere financiara de pana la 25 miliarde euro, informeaza Bloomberg.


Niciun comentariu: