Stiri Noi - PeScurt.ro

Stiri Noi - PeScurt.ro


Skins – 4×08 “Everyone”

Posted: 19 Mar 2010 11:15 AM PDT

Da-i o nota: Pentru comentarii.


Satu Mare, la un pas de un rezultat mare contra lui UCM! Victorie contestată!

Posted: 19 Mar 2010 11:11 AM PDT

CSM Satu Mare a fost la un pas de un rezultat mare în faţa vicecampioanei UCM Reşiţa, doar şansa şi arbitrii salvând echipa lui Aihan Omer de la înfrângere. Deşi păreau mari favoriţi, reşiţenii au suferit mult la Satu Mare, fiind conduşi chiar şi la patru goluri de o echipă care...


VIDEO Războinicul care-i lipseşte Stelei? Rădoi, "turbat" în Al Hilal - Al Ittihad

Posted: 19 Mar 2010 11:08 AM PDT

Al Hilal a pierdut derby-ul Arabiei Saudite cu Al Ittihad, scor 1-2, iar înfrângerea în faţa rivalei de moarte a fost cu greu digerată de Rădoi şi colegii săi. Fostul căpitan al Stelei şi-a ieşit din minţi cu aproximativ 10 minute înainte de finalul partidei şi a sfârşit prin a...


Voicu i-a cerut lui Mihai Călinescu să dea dispoziţie ca Locic să nu fie pus sub învinuire

Posted: 19 Mar 2010 11:05 AM PDT

Senatorul PSD Cătălin Voicu i-a cerut lui Mihai Călinescu, în calitate de inspector general adjunct al IGPR, să dea dispoziţie ca Marius Locic să nu fie pus sub învinuire, iar cercetările să se încheie cu propunere de netrimitere în judecată, se arată în referatul trimis de DNA Senatului.


370 km/h! Tunerul de casă al lui Mercedes, Brabus, a creat un avion de şosea!

Posted: 19 Mar 2010 11:00 AM PDT

Brabus E SV 12R bi-turbo face suta în numai 3,7 secunde. Nu există limuzină mai rapidă în lume! Are nu mai puţin de 800 de cai putere! Roţile punţii spate beneficiază de artificii aerodinamice cu rădăcini în Formula 1!


Time: Alan Greenspan, pe locul 3 în topul vinovaţilor pentru criza financiară globală (VIDEO)

Posted: 19 Mar 2010 10:59 AM PDT

Alan Greenspan, fostul şef al Federal Reserve, până recent ferventul apărător a libertăţii pieţelor financiare şi al intervenţiei minime a statului, începe să se îndepărteze de convingerile anterioare. Greenspan declară acum că autorităţile de reglementare ar trebui să impună cerinţe minime de capital şi să oblige băncile să îşi scrie un fel de testament în caz că dau faliment.


CSU Sibiu a câştigat derby-ul Transilvaniei, cu "U" Mobitelco Cluj

Posted: 19 Mar 2010 10:59 AM PDT

Echipa "U" Mobitelco Cluj, liderul Diviziei A la baschet masculin, a fost învinsă, vineri, în deplasare, de formaţia CSU Sibiu, scor 73-70 (42-27), în derbiul Transilvaniei, contând pentru etapa a XXVII-a. Sibienii au început extrem de montaţi partida de pe teren propriu, conducând...


Becali: "Dacă Adrian Cristea nu vrea să spună numele celui care l-a contactat, ...

Posted: 19 Mar 2010 10:58 AM PDT

"Borcea s-a luat de Ţălnar, nu trebuia să se ia de Dinu, că îi face rău lui Dinamo. Adrian Cristea nu vrea să spună numele celui care l-a contactat, înseamnă că a inventat el totul. Borcea ia asupra lui totul ca să facă bine lui Dinam să nu fie Cristea acum chemat pe la Parchet sau Dinu, sau Ţălnar. E minciuna lui Cristea, ca să pară el corect, iar Borcea a luat totul asupra lui. Cine riscă aşa ceva? E de puşcărie asta, e retrogradare şi puşcărie şi cu asta...


Radu Mazăre susţine că discuţia dintre fratele său şi Cătălin Voicu a avut loc "într-o cârciumă"

Posted: 19 Mar 2010 10:51 AM PDT

Primarul municipiului Constanţa, Radu Mazăre, susţine că discuţia dintre fratele său, Alexandru Mazăre, şi senatorul PSD Cătălin Voicu a avut loc "într-o cârciumă".


Papusa Elena Udrea costa 30 lei

Posted: 19 Mar 2010 10:45 AM PDT

Blonda, cu parul prins la spate si cu o suvita rebela ce odihnea un trandafir portocaliu, cu ie si...


Jennifer Aniston apeleaza la un donator de sperma

Posted: 19 Mar 2010 10:45 AM PDT

In noul sau film, "The Switch", actrita se decide sa isi intemeieze singura o familie. Ea joaca...


Retrospectiva zilei pe FilmBlog.ro – 19 martie

Posted: 19 Mar 2010 10:45 AM PDT

(22:15) Taxi Driver (1976) (22:06) Trailer – Eat, Pray, Love (2010) Promo:Vezi cele mai noi trailere doar aici


Laporta, acuzat că fură bani de la FC Barcelona

Posted: 19 Mar 2010 10:45 AM PDT

Preşedintele Barcelonei, Joan Laporta, a fost dat în judecată un un impresar, Bayran Tutumlu.   Acesta a intermediat parteneriatul încheiat între clubul catalan şi Bunyodkor, grupare din Uzbekistan unde evoluează şi Rivaldo. În


Gigi Becali: "Cred că Adrian Cristea a inventat totul ca să pară el corect"

Posted: 19 Mar 2010 10:45 AM PDT

Patronul Stelei, Gigi Becali, crede că Adrian Cristea a minţit atunci cînd a spus că a fost contactat de cineva din partea Stelei pentru a trînti meciul cu formaţia din Ghencea. "Borcea s-a luat de Ţălnar, nu trebuia să se ia de


FOTO / Antrenament cu cîntec la Dinamo: "Adrian Cristea e Maradona!" şi ...

Posted: 19 Mar 2010 10:45 AM PDT

Încă euforici după victoria cu Steaua, cîţiva fani ai lui Dinamo au venit azi la antrenamentul ce s-a disputat pe terenul Victoria. În număr de opt, suporterii s-au făcut auziţi mai ceva ca o galerie, cîntînd melodii dedicate


Cît stă pe tuşă, Beckham ar putea proiecta o fetiţă!

Posted: 19 Mar 2010 10:45 AM PDT

Victoria Beckham îl consolează pe David, care nu va juca la turneul final din Africa de Sud. Prin intermediul tabloidelor britanice, Posh Spice îi promite că nu se va plictisi fără fotbal pe perioada recuperării de pe urma


Alex Ferguson îl vrea suspendat pe Gerrard

Posted: 19 Mar 2010 10:45 AM PDT

Alex Ferguson doreşte să scape de Steven Gerrard la marele duel dintre Manchester United şi FC Liverpool.    Cum? Managerul "diavolilor" cere suspendarea căpitanului "cormoranilor" pentru comportament violent. Scoţianul se referă


VIDEO / INFERNO 2010! Cel mai spectaculos concurs de freeride din Romania la Bîlea!

Posted: 19 Mar 2010 10:45 AM PDT

În ciuda pericolului de avalanşă grad 4, startul s-a dat la cabana Bîlea Lac şi s-a coborît vijelios, pe un traseu de 4,5 kilometri, pînă la Bîlea Cascadă! Cei 4 cîştigători de la fiecare categorie vor participa pe 27 martie


Lecţia de eleganţă

Posted: 19 Mar 2010 10:45 AM PDT

Scriu acum ce-aş fi dorit să scriu imediat după returul de Champions League dintre Chelsea şi Inter, însă am amînat din pricina derby-ului Dinamo-Steaua. Marţi, după 2-1 la Milano, actuala echipă a lui Mourinho a învins-o şi la ea acasă pe fosta-i echipă, cu 1-0, portughezul realizînd astfel cea dintîi calificare cu nerazzurrii în "sferturile" [...]


Bursele europene au închis incert şedinţa de vineri, pe seama temerilor legate de situaţia Greciei

Posted: 19 Mar 2010 10:43 AM PDT

Principalii indici bursieri ai marilor pieţe de capital din Europa au închis şedinţa de vineri fără o direcţie clară, pe seama incertitudinii legate de situaţia financiară a Greciei, care a atras şi deprecierea monedei unice europene.


Voicu: Unim DNA cu DIICOT, îl aducem pe Miclescu de la pensie; Al. Mazăre: Şi nu ne ia iar pe noi?

Posted: 19 Mar 2010 10:43 AM PDT

Senatorul PSD Cătălin Voicu îi dezvăluie colegului său Alexandru Mazăre, într-o discuţie înregistrată de procurorii DNA şi redată în referatul prin care aceştia au cerut aviz pentru arestarea lui Voicu, despre planurile sale de schimbare a sistemului judiciar: reformarea SRI şi unirea DIICOT cu DNA.


Ministrul Muncii: Mamele cu doi copii pot iesi mai devreme la pensie numai daca isi ingrijesc copiii cel putin pana la varsta de 10 ani

Posted: 19 Mar 2010 10:40 AM PDT

Femeile care au nascut cel putin doi copii vor avea dreptul la reducerea varstei de pensionare numai in cazul in care isi ingrijesc copiii cel putin pana la varsta de 10 ani, a declarat vineri ministrul Muncii, Mihai Seitan, in urma discutiilor purtate cu premierul Emil Boc si sindicatele.


Tall are oboseala în sânge: "Aşa i-a ieşit la analize!":)

Posted: 19 Mar 2010 10:39 AM PDT

După ce a făcut praf derby-ul cu Dinamo, Gigi Becali se pare că s-a lăsat momentan de antrenorat şi l-a lăsat pe Stoichiţă să-şi facă de cap. Astfel, cu 48 de ore înainte de meciul cu Gaz Metan, patronul Stelei susţine că nu este la curent cu situaţia lotului. Totuşi, Becali...


Azi de la 20.30 "Dansez pentru tine" e LIVE pe www.protv.ro!

Posted: 19 Mar 2010 10:36 AM PDT

Azi de la 20.30 In aceasta seara, de la 20.30, la Pro Tv si LIVE pe www.protv.ro, Stefan Banica si Iulia Vantur dau startul celui de-al noualea sezon al emisiunii Dansez pentru tine.


Evgheni Pluşenko nu va participa la Campionatul Mondial de patinaj artistic.

Posted: 19 Mar 2010 10:32 AM PDT

"Evgheni a făcut câteva teste medicale, joi, iar medicii specialişti i-au recomandat să urmeze un tratament şi să se abţină de la orice activitate fizică, timp de două săptămâni", a declarat preşedintele federaţiei ruse de patinaj artistic. Locul lui Pluşenko va fi luat de Serghei Voronov. Competiţia de la Torino va avea loc între 22 şi 28 martie.


Patriciu vrea să-şi facă o corporaţie media internaţională

Posted: 19 Mar 2010 10:29 AM PDT

Omul de afaceri Dinu Patriciu a declarat, vineri, pentru Mediafax, că intenţionează să dezvolte o corporaţie media care să cuprindă investiţiile sale internaţionale în acest domeniu, precizând că poartă discuţii în acest sens cu Peter Imre, fost director la Philip Morris, dar şi cu "mulţi alţii".


Persoanele cu handicap irecuperabil ar putea fi scutite de prezenţa anuală la comisia de evaluare

Posted: 19 Mar 2010 10:26 AM PDT

Senatorul PDL Şerban Rădulescu a anunţat, vineri, că a iniţiat modificarea unei legi astfel încât persoanele care suferă de un handicap fizic irecuperabil să nu mai fie obligate să se prezinte, anual, la comisia specială de evaluare.


Ţânţarul modificat genetic, care inoculează un vaccin atunci când înţeapă, a fost creat de japonezi

Posted: 19 Mar 2010 10:25 AM PDT

Ţânţarul modificat genetic, care atunci când înţeapă inoculează omului un vaccin, a fost realizat de cercetătorii japonezi care cred că "vaccinatorii zburători" ar putea fi folosiţi ca o nouă modalitate de a combate malaria, informează The Telegraph.


Becali are propria versiune în cazul "Mită înainte de derby"

Posted: 19 Mar 2010 10:25 AM PDT

Scandalul "Mită înainte de derby" nu s-a încheiat. În ziua meciului Dinamo-Steaua Cornel Dinu a dezvăluit că mijlocaşul Adrian Cristea a fost contactat de o persoană apropiată de anturajul roş-albaştrilor, care i-ar fi oferit 100.000 de euro pentru a 'trânti' meciul. Borcea a luat...


Time: Alan Greenspan, pe locul 3 în topul vinovaţilor pentru criza financiară globală

Posted: 19 Mar 2010 10:24 AM PDT

Alan Greenspan, fostul şef al Federal Reserve, până recent ferventul apărător a libertăţii pieţelor financiare şi al intervenţiei minime a statului, începe să se îndepărteze de convingerile anterioare. Greenspan declară acum că autorităţile de reglementare ar trebui să impună cerinţe minime de capital şi să oblige băncile să îşi scrie un fel de testament în caz că dau faliment.


Lăzăroiu: Crearea noului partid de centru-stânga e numai în avantajul PSD,fiindcă va avea competiţie

Posted: 19 Mar 2010 10:20 AM PDT

Consilierul prezidenţial Sebastian Lăzăroiu consideră că înfiinţarea noului partid de centru-stânga al parlamentarilor independenţi este în avantajul PSD şi că indiferent de soarta acestei noi formaţiuni, PSD va ieşi întărit, având parte de competiţie pe zona de stânga pe care o reprezintă.


Bonusuri de 7,7 milioane de lei la Transgaz

Posted: 19 Mar 2010 10:20 AM PDT

Transgaz vrea să dea acționarilor un dividend de 13,02 lei pe acțiune


Recunoaşteţi personajul din imagine? Contactaţi-ne aici!.

Posted: 19 Mar 2010 10:16 AM PDT

Cine poate să recunoască personajul din imagine este rugat să ne contacteze la numărul de telefon 0741 226 226 sau să ne scrie pe adresa pont@cancan.ro.


KFC va mai deschide cel puţin 3-4 unităţi fast-food în 2010

Posted: 19 Mar 2010 10:15 AM PDT

US Food Network, operatorul reţelei Kentucky Fried Chicken (KFC) în România, va mai deschide în acest an cel puţin trei-patru restaurante fast-food, a declarat directorul de marketing al companiei, Carmen Lupuleţ pentru Săptămâna Financiară. Anul trecut compania a deschis cinci restaurante (trei în Bucureşti şi către unul la Sibiu şi Timişoara)...


O intensă viaţă personală

Posted: 19 Mar 2010 10:15 AM PDT

În totală contradicţie cu afirmaţia lui Nichita Stănescu: „poetul, ca şi soldatul, nu are viaţă personală”, la Angela Ma­rinescu („Probleme personale”, Editura Cartea româneas­că), poezia este exclusiv o problemă personală, iar viaţa poeziei pul­sează numai odată cu inima poe­tului care palpită pentru el însuşi. Poezia Angelei Marinescu este confesivă şi egocentrică, scrisă la persoana în­tâi.


Citeşte!

Posted: 19 Mar 2010 10:15 AM PDT

Cine măsoară lumea În colecţia Raftul Denisei a Editurii Humanitas a fost publicată versiunea româ­neas­că a romanului „Mă­su­rarea lumii” de Daniel Kehl­mann, traducere de Corina Bernic. La 35 de ani, scrii­to­rul german Daniel Kehl­mann are o bogată colecţie de premii literare prestigi­oa­se, iar romanele sale se vând în milioane de exemplare. În „Măsurarea lu­mii”, Berlinul anului 1828,...


Balanţa Sibiu intenţionează să se transfere la Sibex

Posted: 19 Mar 2010 10:15 AM PDT

Conducerea producătorului de aparate de măsură a greutăţii Balanţa Sibiu (simbol BALT) propune acţionarilor transferul acţiunilor de pe piaţa Rasdaq la Bursa de la Sibiu (Sibex). Pe ordinea de zi a Adunării Generale a Acţionarilor – convocată pentru 27 martie - mai apare şi propunerea de a solicita acordul acestora pentru contractarea unor credite în limita a 20 milioane de euro.


La medic. Cu bani sau cu programare?

Posted: 19 Mar 2010 10:14 AM PDT

  A spune ca sistemul de sanatate publica din Romania este in criza a devenit din pacate un lucru banal. Afirmatia corespunde unei realitati evidente cu care ne-am obisnuit, pe care incepem sa o acceptam si in care invatam sa ne descurcam. Problemele structurale ale acestui sistem le cunoastem cu totii, le vedem sau le auzim [...]


Voicu către Căşuneanu: Vă asigur că acest transcript nu va fi primit de Băsescu

Posted: 19 Mar 2010 10:13 AM PDT

Interceptările din dosarul senatorului PSD Cătălin Voicu arată că demnitarul părea conştient că telefonul îi este ascultat, astfel că, într-o convorbire cu omul de afaceri Costel Căşuneanu, îl asigură pe acesta că transcriptul dialogului nu va ajunge la preşedintele Băsescu.


Franţa fierbe în aşteptarea primului duel din Ligă 100% francez!

Posted: 19 Mar 2010 10:12 AM PDT

Bordeaux şi Lyon au fost ocrotite la tragerea la sorţi de astăzi. Ambele echipe au evitat Barcelona, echipa "sperietoare" a Europa, dar şi adversare mult mai bine cotate, ca Bayern, Arsenal, Inter sau Manchester United. Va fi doar a treia confruntare 100% franceză în istoria...


Lăzăroiu despre situaţia de la Senat: Un demers ciudat,strategia puterii nu putea să aducă nimic bun

Posted: 19 Mar 2010 10:11 AM PDT

Consilierul prezidenţial Sebastian Lăzăroiu a calificat demersul de revocare a lui Mircea Geoană de la Senat drept "ciudat" şi a afirmat că strategia proiectată de majoritatea guvernamentală nu putea să aducă nimic bun, nici măcar ca exerciţiu de imagine.


Lăzăroiu, despre revocarea lui Geoană de la Senat: Mi s-a părut de la început un demers ciudat

Posted: 19 Mar 2010 10:08 AM PDT

Consilierul prezidenţial Sebastian Lăzăroiu a declarat, vineri, la realitatea.net, că demersul senatorilor PDL de a-l revoca din funcţie pe Mircea Geoană i s-a părut de la început ciudat şi a arătat că această acţiune era imposibilă pentru că Opoziţia are majoritate în Biroul Permanent al Senatului.


<p>Sarbatoare dedicata apei in Delta</p>

Posted: 19 Mar 2010 10:07 AM PDT

Tulcenii vor celebra pe 22 martie Ziua Mondiala a Apei. Administratia Rezervatiei Biosferei Delta Dunarii (ARBDD) impreuna cu Primaria municipiului Tulcea organizeaza actiuni de constientizare a necesitatii protejarii apei. Programul de activitati va marca insemnatatea evenimentelor de mediu, va cuprinde prezentari pregatite de elevi si va include o vizita de cunoastere a modului de functionare, a proceselor si tehnologiilor de tratare a apei. Actiuni similare se vor desfasura si in...


Zăvoranca: „Deţin adevărul, jur pe memoria tatălui meu".

Posted: 19 Mar 2010 10:04 AM PDT

Oana Zăvoranu a intrat în legatură directă la emsiunea moderată de Mădălin Ionescu şi a făcut din nou nişte declaraţii pline de patimă. Mai mult ţipând Oana a afirmat că deţine adevărul suprem în acest scandal monstru. „Nimeni nu a putut vreodată să contrazică ceea ce am spus eu. Toţi fac doar presupuneri şi au bănuieli. Adevărul îl deţin eu! Ştiu exact de ce a murit domnul Zăvoranu. Jur pe memoria tatălui meu, tot ceea ce am ...


Lăzăroiu: Revizuirea Constituţiei s-ar putea produce în 2012, dar există şi tentaţia amânării

Posted: 19 Mar 2010 10:03 AM PDT

Consilierul prezidenţial Sebastian Lăzăroiu a declarat vineri la Realitatea FM că "realist vorbind", revizuirea Constituţiei se va produce în 2012, dar a adăugat că există tentaţia unor partide de a împinge acest termen după 2012, ca să mai prindă încă un mandat cu 470 de parlamentari.


Lăzăroiu: Voicu era ministru de Interne acum dacă Geoană ieşea preşedinte

Posted: 19 Mar 2010 10:01 AM PDT

Consilierul prezidenţial Sebastian Lăzăroiu a declarat, vineri, la realitatea.net, că stenogramele în cazul senatorului Cătălin Voicu arată cam ce s-ar fi întâmplat dacă acesta ajungea ministru de Interne, apreciind că Voicu ar fi putut ocupa acel post dacă Mircea Geoană ar fi câştigat alegerile.


Femeile nu pot gestiona o ţară în criză, apreciază premierul ucrainean

Posted: 19 Mar 2010 10:01 AM PDT

Noul premier ucrainean, Mikola Azarov, a declarat, vineri, că implementarea reformelor pe timp de criză...


Jucătorii din turism se aşteaptă la revenirea pieţei în acest an

Posted: 19 Mar 2010 10:01 AM PDT

Numărul agenţiilor de turism ar putea creşte în 2010, în ciuda scăderilor înregistrate de cele aproximativ 1.500 de firme active pe piaţă. În acest an, jucătorii prezenţi la Târgul de Turism de la Palatul Parlamentului se aşteaptă la o revenire a turismului. În opinia lor, Turcia rămâne şi în acest sezon destinaţia preferată a românilor.


Ştefan Bănică a primit noul BMW seria 7 în valoare de peste 100.000 de euro.

Posted: 19 Mar 2010 10:01 AM PDT

Prezentatorul celui de-al nouălea sezon al emisiunii "Dansez pentru tine" se poate lăuda cu o bijuterie pe patru roţi primită de curând de la firma BMW. Astfel, Ştefan Bănică va prinde viteză spre platourile din Buftea la volanul noi sale limuzine, pe care din păcate nu o protejează prea mult. Artistul a fost fotografiat de paparazzii CANCAN în timp ce alerga pe o linie de tramvai, nepăsându-i de roţile bolidului care puteau fi afectate circulând ...


Moţi: "La Galaţi va fi un meci poate mai greu decît cel cu Steaua"

Posted: 19 Mar 2010 10:00 AM PDT

Moţi: Oţelul a băgat spaima în dinamovişti. "Va fi mai greu decît cu Steaua", spun oamenii lui Ţălnar, care se duc la Galaţi fără cinci oameni de bază.


Niciun comentariu: