Stiri Noi - PeScurt.ro

Stiri Noi - PeScurt.ro


Nu aveti timp de mare? Atunci va puteti plimba prin Palatul Parlamentului

Posted: 30 Apr 2010 10:45 AM PDT

Daca nu aveti alte planuri pentru week-end, poate vizitati Palatul Parlamentului. Alesii vor deschide pentru public, in premiera, cateva dintre catacombele cladirii.


Ponta: Boc şi Anastase sunt precum Dăscălescu şi Suzana Gâdea

Posted: 30 Apr 2010 10:44 AM PDT

Preşedintele PSD, Victor Ponta, a declarat, vineri, la Şcoala Politică a TSD de la Geoagiu Băi, într-un comentariu legat de Legea lustraţiei, că premierul Emil Boc şi preşedintele Camerei Deputaţilor, Roberta Anastase, sunt precum Constantin Dăscălescu şi Suzana Gâdea, foşti membri ai CC ai PCR.


Vicepreşedinte PSD Gorj a demisionat şi a fost numit lider interimar al organizaţiei judeţene UNPR

Posted: 30 Apr 2010 10:40 AM PDT

Vicepreşedinte PSD Gorj, Marius Vlaicu, şi-a dat demisia vineri din partid pentru a se înscrie în Uniunea Naţională pentru Progresul României, fiind desemnat preşedinte interimar al organizaţiei judeţene a formaţiunii. Citește mai departe...


Fostul arbitru Ionică Serea a fost suspendat din postul de la Penitenciarul Focşani

Posted: 30 Apr 2010 10:38 AM PDT

Fostul arbitru Ionică Serea, arestat preventiv pentru luare de mită, a fost suspendat, vineri, din postul pe care îl ocupa la Penitenciarul din Focşani.


FMI: Taxa pe valoarea adaugata nu va fi marita

Posted: 30 Apr 2010 10:38 AM PDT

FMI: Taxa pe valoarea adaugata nu va fi maritaPrimele zile de discutii dintre autoritatile de la Bucuresti si reprezentantii FMI par sa aduca o veste buna pentru romani: taxa pe valoarea adaugata nu va fi marita.


Stan si Bran la Politia Rutiera! Si-a amendat colegul fara drept

Posted: 30 Apr 2010 10:33 AM PDT

Stan si Bran la Politia Rutiera! Si-a amendat colegul fara dreptCa orice bancuri, si cele cu politisti sunt inspirate din realitate. De aceasta data, nu va intrebam de cati agenti ar fi nevoie ca sa insurubeze un bec!


Ratinguri US – Joi 29.04.2010

Posted: 30 Apr 2010 10:30 AM PDT

8 p.m. CBS: “Survivor: Heroes vs. Villains” (12.6 milioane, 7.5/13 rating) FOX: “Bones” (9.1 milioane, 5.8/10) ABC: “FlashForward” (5.1 milioane, 3.5/6) NBC: “Community” (4.6 milioane, 2.9/5)/”Parks and Recreation” (4.3 milioane, 2.7/5) The CW: “The Vampire Diaries” (3.4 milioane, 2.1/4) 9 p.m. CBS: “CSI” (13.5 milioane, 8.5/14) ABC: “Grey’s Anatomy” (10.3 milioane, 7.0/11) NBC: “The...


Doctor Who – 5×05 “Flesh and Stone” Promo / Poze Promotionale / Sneak Peeks (Updated)

Posted: 30 Apr 2010 10:30 AM PDT

NEW Sneak Peeks OLD


The Good Wife – 1×20 “Mock” Promo (Updated)

Posted: 30 Apr 2010 10:30 AM PDT

NEW Promo 2 OLD Promo 1


LIVE Liga 1: Astra Ploiesti - CFR Cluj (ora 20.30)

Posted: 30 Apr 2010 10:30 AM PDT

Vezi astazi de la ora 20.30, a 2-a partida din Liga 1, etapa 30: Astra Ploiesti - CFR Cluj.


Vasile Câtea felicită Clubul Sportiv CFR Iaşi!

Posted: 30 Apr 2010 10:30 AM PDT

* Vicepreşedintele FR Box şi conducătorul delegaţiei României la Campionatele Mondiale de tineret de la Baku este fericit şi mulţumit datorită performanţei obţinute de ceferistul Alexandru Marin, care a ajuns în semifinalele categoriei 54 kg


Gloria Bistrita - Pandurii Targu Jiu 1-0 a fost LIVE pe Sport365

Posted: 30 Apr 2010 10:30 AM PDT

Sport365 a transmis in direct uvertura etapei XXX a Ligii I, un derby al retrogradarii intre Gloria Bistrita si Pandurii Targu Jiu.


Peste un miliard de persoane suferă de foame la nivel mondial

Posted: 30 Apr 2010 10:28 AM PDT

Peste un miliard de locuitori ai planetei suferă de foame din cauza crizei economice şi creşterii preţurilor la alimente în ultimii trei ani, a declarat joi directorul general al Organizaţiei ONU pentru Alimentaţie şi Agricultură (FAO), Jacques Diouf.


Patronii restaurantelor din Capitala se pregatesc de 1 Mai

Posted: 30 Apr 2010 10:28 AM PDT

Patronii restaurantelor din Capitala se pregatesc de 1 MaiStati linistiti, ca n-o sa plece chiar toata Romania la Mamaia, Vama Veche, Varna sau Balcic. Mai raman cativa si in orasele pline de asfalt si beton, sau prin colturile cu verdeata din vecinatate.


Peste 5.000 de romani au ales litoralul bulgaresc pentru 1 Mai

Posted: 30 Apr 2010 10:25 AM PDT

Peste 5.000 de romani au ales litoralul bulgaresc pentru 1 MaiPrimavara poate fi ca vara la bulgari. Litoralul vecinilor arata ca in sezonul estival.


Stare de urgenţă în Florida, din cauza platformei de petrol care s-a scufundat.

Posted: 30 Apr 2010 10:23 AM PDT

Decretând starea de urgenţă, Florida poate primi ajutorul administraţiei federale pentru a face faţă unei eventuale catastrofe naturale. Pata de petrol ar putea atinge coastele statului Florida luni. Comitatele afectate de această măsură - Escambia, Santa Rosa, Okaloosa, Walton, Bay şi Gulf - se situează în nord-vestul statului. Pata de petrol provocată de explozia, la 20 aprilie, în Golful Mexic, a unei platforme petroliere, care s-a scufundat două zile mai ...


Lovitură liberă Tremonti. Gloria - Pandurii 1-0

Posted: 30 Apr 2010 10:16 AM PDT

În minutul 90, Tremonti centrează dintr-o lovitură liberă de la 17 metri, însă Albuţ iese şi boxează.


Atractia sexuala dintre parteneri poate dura cel mult doi ani

Posted: 30 Apr 2010 10:15 AM PDT

Atractia sexuala dintre parteneri poate dura cel mult doi aniCercetatorii de la Universitatea din Pisa vin si dau peste cap credinta potrivit careia dragostea adevarata dureaza o vesnicie. Asta pentru ca potrivit lor, atractia sexuala dintre parteneri poate dura cel mult doi ani.


EXCLUSIV: Fetele de la Masini.ro (16)

Posted: 30 Apr 2010 10:15 AM PDT

In EditorialeIa-ma in vacanta cu Tiguan!daca ti se pare promitator, vino pe masini.ro pentru a citi restul


N'Doye: "Borcea vrea locul 2? Noi vrem mai mult! CFR nu e campioană încă"

Posted: 30 Apr 2010 10:14 AM PDT

Mijlocaşul de 32 de ani al "cîinilor" speră la mai mult decît locul doi, anunţat de Cristi Borcea ca un obiectiv realizabil. N'Doye crede că Dinamo poate chiar să-i fure titlul lui CFR Cluj


Spectacole, focuri de artificii şi jocuri de lasere la deschiderea Expo Shanghai - GALERIE FOTO

Posted: 30 Apr 2010 10:14 AM PDT

Oraşul Shanghai a găzduit vineri seară ceremonia de deschidere a celei mai mari expoziţii universale din toate timpurile, cu focuri de artificii pe malurile fluviului Huangpu, jocuri de lasere şi apă în faţa a aproximativ 20 de lideri străini.


A pierdut sarcina din cauza ca n-a fost lasata sa plece de la serviciu

Posted: 30 Apr 2010 10:13 AM PDT

A pierdut sarcina din cauza ca n-a fost lasata sa plece de la serviciuO tanara din Oradea face acuzatii care starnesc fiori. Femeia spune ca a pierdut sarcina pentru ca maistrul nu i-a dat voie sa plece acasa dupa ce s-a plans ca ii este rau.


"Opriti hingheriada"! Iubitorii de animale au protestat in fata Prefecturii

Posted: 30 Apr 2010 10:11 AM PDT

UPDATE: Popoarele care dau cu pietre in caini, stau foarte jos pe scara umanitatii! Asta au strigat, vineri, iubitorii de animale, in fata prefecturii din Bucuresti.


Carmen Moldovan spune că nu se înscrie în UNPR, ci rămâne doar deputat independent

Posted: 30 Apr 2010 10:11 AM PDT

Deputatul Carmen Moldovan a declarat vineri că nu se va înscrie în Uniunea Naţională pentru Progresul României şi că preferă să-şi păstreze statutul de independent. Citește mai departe...


Ştirea Zilei: Roberta şi forcepsul pentru ANI

Posted: 30 Apr 2010 10:10 AM PDT

Cele mai importante evenimente ale zilei sunt dezbătute pe larg în cadrul emisiunii "Ştirea Zilei" alături...Citeste mai mult


Un sfat, o vorba, o incurajare…

Posted: 30 Apr 2010 10:10 AM PDT

Trenurile au plecat arhipline din Gara de Nord spre mare!

Posted: 30 Apr 2010 10:05 AM PDT

Trenurile au plecat arhipline din Gara de Nord spre mare!Pentru ca asa suntem noi, romanii, veseli si nu avem multe probleme pe cap, 1 Mai a venit pentru unii inca de aseara, desi in realitate este abia maine. Trenurile au plecat arhipline din Gara de Nord, asa ca CFR-istii au suplimentat garniturile.


Suspect de putini turisti la Mamaia, in comparatie cu Vama Veche!

Posted: 30 Apr 2010 10:02 AM PDT

Suspect de putini turisti la Mamaia, in comparatie cu Vama Veche!La Mamaia este mult mai liniste decat la Vama Veche. In jurul pranzului au ajuns si primii turisti. Suspect de putini, insa.


Manea: "Dacă nu cîştigăm cu Dinamo, adio Europa League"

Posted: 30 Apr 2010 10:00 AM PDT

Vicepreşedintele Rapidului, Nicolae Manea, a prefaţat la Premium Liga partida pe care elevii lui Andone o vor juca duminică în compania lui Dinamo. Mai mult, oficialul alb-vişiniilor a povestit şi cum i-a confiscat miliţia un video înaintea unui meci cu Dinamo.


Rednic: Am avut oferte de la trei echipe din primele şase clasate, dar nu mai antrenez în România"

Posted: 30 Apr 2010 10:00 AM PDT

Antrenorul Mircea Rednic, spune că nu vrea să mai stea pe banca nici unei echipe din România, deşi are o mulţime de oferte, fiind dezamăgit de comporamentul patronilor din Liga 1.


Mai, luna concertelor in Capitala! AC/DC si Cesaria Evora, cap de lista

Posted: 30 Apr 2010 09:57 AM PDT

Mai, luna concertelor in Capitala! AC/DC si Cesaria Evora, cap de listaAC/DC, Cesaria Evora, John McLaughlin, Jeremy Jay si Joshua Bell! Toti vor fi prezenti in Bucuresti, in luna mai.


Politistii din Miercurea Ciuc vor sa elucideze o disparitie de acum 5 ani

Posted: 30 Apr 2010 09:55 AM PDT

Politistii din Miercurea Ciuc vor sa elucideze o disparitie de acum 5 aniCosmar fara de sfarsit la Miercurea Ciuc! Procurorii se ambitioneaza sa o gaseasca pe Andreea, o copila disparuta in 2005.


Ana Maria Ferenţ: "Dacă este să votăm după talent în ale dansului, eu ţin cu ...

Posted: 30 Apr 2010 09:55 AM PDT

"Dacă este să votăm cazul, normal că aş ţine cu fratele lui Grigore, iar dacă este să votăm după talent în ale dansului, eu ţin cu Antonio şi Andreea Spătaru", a declarat cântăreaţa.


Barack Obama a plâns la înmormântarea unei militante pentru drepturile afro-americanilor. VEZI VIDEO

Posted: 30 Apr 2010 09:50 AM PDT

Preşedintele Statelor Unite, Barack Obama, a plâns, la înmormântarea unei legendare militante pentru drepturile comunităţii afro-americane. Liderul de la Casa Albă nu şi-a putut stăpâni lacrimile, în timpul discursurilor de la ceremonia funerară. Citește mai departe...


<p>Sulfina Barbu: Actionand impreuna putem salva biodiversitatea</p>

Posted: 30 Apr 2010 09:41 AM PDT

Presedintele Comisiei pentru administratie publica, amenajarea teritoriului si echilibru ecologic Sulfina Barbu a participat, miercuri 28 aprilie, la Ziua Europeana a Biodiversitatii. Intalnirea organizata de Consiliul Europei a fost in primul rand un semnal de alarma pentru a atrage atentia asupra nevoii de a proteja biodiversitatea. Iar principala concluzie a acestei intalniri a fost aceea ca numai actionand impreuna, coerent si responsabil putem salva biodiversitatea – o... citiţi mai...


Walesa consideră că Solidaritatea "trădează" pentru că îl susţine pe Kaczynski la prezidenţiale

Posted: 30 Apr 2010 09:41 AM PDT

Liderul istoric al Solidarităţii, Lech Walesa, consideră o trădare faptul că primul sindicat liber din Europa de Est îl sprijină la alegerile prezidenţiale anticipate pe Jaroslaw Kaczynski, fratele preşedintelui decedat, unul dintre fondatorii Solidarităţii, cu care însă Walesa intrase în conflict.


Daniel Niculae: Este posibil să plec de la Auxerre

Posted: 30 Apr 2010 09:38 AM PDT

Atacantul român al echipei AJ Auxerre, Daniel Niculae, a declarat, într-un interviu acordat site-ului sofoot.com, că nu a luat încă o decizie privind viitorul său, menţionând că este posibilă o plecare de la gruparea franceză, cu care are contract până în vara acestui an.


La Braşov se desfăşoară Festivalul „Turnirul Cavalerilor“

Posted: 30 Apr 2010 09:37 AM PDT

Complexul „Cetate" din Braşov este gazda, de vineri şi până duminică, a celei de-a patra ediţii a festivalului medieval „Turnirul Cavalerilor", spectatorii putând urmări demonstraţii de mânuirea armelor, piese de teatru cu subiect medieval, spectacole de cântec şi dans.


O femeie din New York, arestată pentru că a cumpărat droguri în prezenţa copiilor ei.

Posted: 30 Apr 2010 09:37 AM PDT

Potrivit poliţiştilor, tranzacţia a avut loc, marţi noapte, în parcarea unui hotel. Femeia a fost condusă de un dealer într-o altă maşină, în vreme ce fiul său de 12 ani şi o nepoată de 19 ani aşteptau în maşina familiei. Oamenii legii spun că au găsit asupra femeii cocaină, dar şi alte droguri. Acum, ea este acuzată de deţinere de droguri şi punerea în pericol a copiilor. Cei doi copii au fost eliberaţi şi plasaţi în custodia unui ...


Încă un actor din "Eu când vreau să fluier, fluier" a fost arestat.

Posted: 30 Apr 2010 09:35 AM PDT

Celebritatea nu aduce în mod obligatoriu şi noroc. După ce actorul Papan Chilibar a ajuns la închisoare pentru furt, a venit rândul altui protagonist din filmul din "Eu când vreau să fluier, fluier" să fie arestat. Cristian Dragomir, în vârstă de 20 de ani, este din Buzău şi a fost reţinut pentru furturi comise anul trecut, în primăvară. Este vorba despre mai multe lănţisoare de aur, pe care actorul le-a smuls de la gâtul a ...


Gloria Bistriţa - Pandurii Târgu Jiu, scor 1-0, în primul meci al etapei a XXX-a a Ligii I

Posted: 30 Apr 2010 09:34 AM PDT

Formaţia Gloria Bistriţa a câştigat, cu scorul de 1-0 (1-0), partida disputată, sâmbătă, pe teren propriu, în faţa echipei Pandurii Târgu Jiu, în prologul etapei a XXX-a a Ligii I.


Auxerre - Marseille, meciul care decide campioana! Nico: "Asta numiţi voi o finală?"

Posted: 30 Apr 2010 09:33 AM PDT

În această etapă Auxerre şi O.M. joacă finala campionatului Franţei. Dacă Niculae şi coechipierii săi nu se vor impune, trupa de pe Velodrome se va încununa campioană pentru a 9-a oară în istorie şi pentru prima dată după aproape 20 de ani (în ediţia 1991-1992 trupa lui Papin...


Abisul i-a intors privirea Europei - editorial

Posted: 30 Apr 2010 09:30 AM PDT

Nietzsche spunea ca daca privesti pentru un timp in abis, abisul iti intoarce privirea. Europa se uita de ceva timp in


OBI, liderul european in DIY, prezent si in Ploiesti

Posted: 30 Apr 2010 09:30 AM PDT

OBI, principalul retailer de DIY si gradinarit din Europa Centrala si de Est, a inaugurat un nou magazin in Ploiesti, al


Orange - 10.809.000 clienti in Romania la 31 martie 2010

Posted: 30 Apr 2010 09:30 AM PDT

La 31 martie 2010, Orange avea 10.809.000 clienti in Romania, in crestere cu 7% fata de perioada similara a anului precedent.


Forum regional de finantari europene, management de proiect si investitii - 4 iunie 2010, Iasi

Posted: 30 Apr 2010 09:30 AM PDT

Arhipelago organizeaza Conferinta "Fresh&New" Finantare.ro - Forum regional de finantari europene, management de proiect si investitii, in data de 4 iunie


Wizz Air - o noua aeronava Airbus A320 alocata bazei din Budapesta

Posted: 30 Apr 2010 09:30 AM PDT

Wizz Air, cea mai mare companie aeriană low fare - low cost din Romania şi din Europa Centrală şi de Est


Le Terrazze - un nou centru comercial pentru regiunea La Spezia

Posted: 30 Apr 2010 09:30 AM PDT

Sonae Sierra şi ING Real Estate Development au anuntat oficial ca peste 50% din suprafata totala a noului centru comercial “Le


Schneider Electric Romania - in portofoliul de comunicare al Lowe PR

Posted: 30 Apr 2010 09:30 AM PDT

Începand cu 1 aprile 2010, Lowe PR coordonează operaţiunile de comunicare ale companiei in sistem integrat, asigurand intreg spectrul de servicii


Signal Iduna - majorarea capitalului social cu aproape 2 milioane de Euro

Posted: 30 Apr 2010 09:30 AM PDT

Dupa 1 an si jumatate de la lansarea pe piata romaneasca de asigurari, Signal Iduna anunta majorarea capitalului social cu aproape


Niciun comentariu: