CineMagia

CineMagia


Duminică la Kinodiseea

Posted: 25 Sep 2010 11:43 AM PDT

Recomandarea Cinemagia: filmul Vulpiţe, atelierul de costume, balul mascat şi spectacol de jonglerii în aer liber


Bill & Ted 3 confirmat, cu Keanu Reeves ataşat proiectului

Posted: 25 Sep 2010 04:23 AM PDT

Producătorii doresc o abordare cât mai surprinzătoare şi mai amuzantă a aventurilor celor doi protagonişti


Avocaţii criminalei pun beţe în roate biopicului cu Hayden Panattiere

Posted: 25 Sep 2010 04:17 AM PDT

Apărătorii criminalei încearcă să oprească producţia, motivând că nu s-a dat încă verdictul final în acest caz


Hit-Girl devine Emily The Strange

Posted: 25 Sep 2010 04:05 AM PDT

Actriţa din Kick-Ass, Chloë Moretz, va da viaţă popularului personaj din benzi desenate


Kate Beckinsale, din nou Selena în Underwold 4

Posted: 25 Sep 2010 03:59 AM PDT

Povestea va continua evenimentele din Underworld: Evolution şi include un personaj nou, fiica Selenei


Niciun comentariu: