Stiri Noi - Eveniment - StiriLocale.ro

Stiri Noi - Eveniment - StiriLocale.ro


Vanghelie, emotii la Washington: si-a ratacit pasaportul cand sa intre la Casa Alba

Posted: 28 Feb 2011 06:44 AM PST

Vicepresedintele PSD, Marian Vanghelie, a marturisit, duminica seara, ca si-a pierdut pasaportul la Washington.


Minerii de la Uricani se reintorc in mina

Posted: 28 Feb 2011 06:16 AM PST

Minerii de la Uricani incep de marti munca. Ortacii vor intra in primul sut de dupa explozia ce a avut loc in urma cu aproape o luna, respectiv 5 februarie, pe galeria principala, in care au murit 5 mineri.


Divort cu scandal in familia Columbeanu: Copilul ramane in custodia lui Irinel

Posted: 28 Feb 2011 05:43 AM PST

Irina Columbeanu ii va fi incredintata tatalui sau, Irinel Columbeanu, pana la finalizarea divortului.


Gripa porcina mai face o victima: Un barbat a murit la Galati

Posted: 28 Feb 2011 05:39 AM PST

Un barbat in varsta de 56 de ani din Galati a murit in spital, duminica, la 11 zile dupa ce fusese diagnosticat cu gripa porcina, acesta fiind primul deces cauzat de virusul gripal de tip nou in judetul Galati in acest an.


Jaf in trafic in comuna Jilava - paguba de 700.000 de lei

Posted: 28 Feb 2011 05:35 AM PST

Trei barbati au fost jefuiti in trafic, luni, de mai multi agresori, in comuna Jilava din judetul Ilfov.


Un microbuz cu 13 calatori la bord a luat foc, la Constanta (Video)

Posted: 28 Feb 2011 04:47 AM PST

Un microbuz la bordul caruia se aflau 13 persoane, printre care si un copil, a luat foc, luni, in Constanta.


Catalin Chelu va fi judecat pe 10 martie

Posted: 28 Feb 2011 04:23 AM PST

Procesul in care omul de afaceri Catalin Chelu este acuzat ca i-ar fi oferit mita chestorului Dan Valentin Fatuloiu va incepe pe 10 martie.


Papan Chilibar, actorul din "Eu cand vreau sa fluier, fluier", suspect de leucemie

Posted: 28 Feb 2011 04:03 AM PST

Actorul-amator Papan Chilibar, cel care s-a facut remarcat in 2010 intr-un rol secundar din filmul "Eu cand vreau sa fluier, fluier", a ajuns la spital, suspect de leucemie.


Un copil de trei ani a murit inghetat dupa ce mama lui l-a abandonat pe camp

Posted: 28 Feb 2011 03:59 AM PST

Un copil de trei ani a murit, duminica noapte, pe un camp inzapezit dintre localitatile Supur si Hurezu Mare, din judetul Satu Mare.


Vadim acuza procurorul care il ancheteaza de "cercetare abuziva"

Posted: 28 Feb 2011 03:47 AM PST

Presedintele PRM C. V. Tudor il acuza pe procurorul Daniela Anton, care il ancheteaza in cazul evacuarii sediului partidului, de cercetare abuziva, afirmand ca aceasta ar fi facut remarci politice la adresa sa in timpul anchetei, o plangere penala impotriva magistratului fiind depusa luni.


Muzeul National de Arta, reabilitat cu 3 milioane de euro

Posted: 28 Feb 2011 03:35 AM PST

Ministerul Culturii si Cultelor a incheiat un contract pentru reabilitarea Muzeului National de Arta al Romaniei, din Bucuresti, in valoare de aproape 3 milioane de euro.


Sergiu Bahaian, trimis in judecata pentru inselaciune de 700.000 euro

Posted: 28 Feb 2011 03:31 AM PST

Procurorii Directiei de Investigare a Infractiunilor de Criminalitate Organizata si Terorism (DIICOT) au dispus trimiterea in judecata a lui Sergiu Bahaian si a altor cinci inculpati pentru savarsirea mai multor infractiuni, printre care constituirea unui grup infractional organizat, inselaciune cu consecinte deosebit de grave, fals in inscrisuri sub semnatura privata si uz de fals.


Ducu Bertzi, despre colaborarea cu Securitatea: Le dadeam cheia de la garsoniera

Posted: 28 Feb 2011 03:19 AM PST

Ducu Bertzi afirma ca nu a facut niciodata politie politica si ca va lupta in instanta, in cazul in care Curtea de Apel Bucuresti va da un verdict de colaborare cu Securitatea ca politie politica, in cazul sau.


Sorin Blejnar: Nu ma gandesc sa ma retrag din functie

Posted: 28 Feb 2011 02:58 AM PST

Presedintele ANAF, Sorin Blejnar, a declarat ca nu se gandeste "sub nicio forma" sa se retraga din functie, atat timp cat a implementat cu succes declaratia unica si a contribuit la combaterea coruptiei, sustinand ca presiunea mediatica asupra sa are conotatii politice.


Judecatoare din dosarul "Zambaccian", schimbata la cererea lui Nastase

Posted: 28 Feb 2011 02:46 AM PST

Magistratii Inaltei Curti de Casatie si Justitie au anuntat luni schimbarea din completul care judeca dosarul "Zambaccian" a judecatorului Ioana Bogdan, fost consilier al sefului DNA, Daniel Morar, judecator contestat de catre presedintele Consiliului National al PSD, Adrian Nastase, pentru participarea la procesele sale.


Cutremur in insula Creta de 5,2 grade pe scara Richter

Posted: 28 Feb 2011 02:38 AM PST

Un cutremur cu magnitudinea de 5,2 grade pe scara Richter a avut loc luni in insula greceasca Creta. Deocamdata nu au fost anuntate pagube sau victime.


Infotrafic: 15 victime, in urma accidentelor din ultimele 24 de ore

Posted: 28 Feb 2011 02:22 AM PST

In ultimele 24 de ore, pe strazile din Romania au avut loc zece accidente rutiere grave care s-au soldat cu 15 victime.


Noi pichete ale sindicalistilor de la Imbunatatiri Funciare, la Ministerului Agricuturii

Posted: 28 Feb 2011 02:14 AM PST

Uniunea Sindicatelor Imbunatatiri Funciare (USIF), membra a CNS "Cartel ALFA", picheteaza pentru a cincea zi sediul Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, intre orele 10.30 - 13.30, protestand, printre altele, fata de intentia de modificare a Codului Muncii.


Dupa cutremurul devastator, orasul Christchurch va fi lovit de o furtuna

Posted: 28 Feb 2011 01:50 AM PST

La mai putin de o saptamana de la cutremurul devastator care a lovit Christchurch, regiunea orasului neo-zeelandez se afla pe traseul unei furtnui violente care va lovi in cursul zilei de luni.


Jandarm gasit impuscat in cap

Posted: 28 Feb 2011 01:29 AM PST

Un jandarm de 30 de ani a fost gasit, luni dimineata, impuscat in cap in locul in care asigura paza unui depozit al Ministerului Administratiei si Internelor din orasul dambovitean Gaesti, a declarat purtatorul de cuvant al Politiei Dambovita, Raluca Trandafir.


Sindicalistii nemultumiti de Codul Muncii protesteaza in toata tara

Posted: 28 Feb 2011 01:16 AM PST

In timp ce Guvernul se reuneste, luni, in sedinta speciala pentru a aproba noul Cod al Muncii, in tara incep mitingurile sindicalistilor.


Niciun comentariu: