Stiri Noi - Stiri din Romania

Stiri Noi - Stiri din Romania


Rusandu, deja un "mar al discordiei"

Posted: 02 Mar 2011 10:01 AM PST

ARAD - In timp ce portarul este dat transferat la.. FC Arges, Roli Nagy nu poate miza pe patru piese.


Duel cu echipa lui I. Eftimie

Posted: 02 Mar 2011 10:01 AM PST

ARAD - Iata cum priveste antrenorul principal Roli Nagy (FC UTA) ciocnirea de forte cu trupa pregatita de Iordan Eftimie:


Protest la Ministerul Educatiei. Sindicatele ameninta cu declansarea grevei generale

Posted: 02 Mar 2011 07:03 AM PST

Au incep protestele in Educatie. Marti, de la ora 12.30, profesorii s-au adunat in fata Ministerului Educatiei ca sa-si strige nemultumirile. Este prima actiune dintr-un sir de proteste. VEZI VIDEO: Protest la Ministerul Educatiei 2011-03-02...


Alti patru romani bolnavi de gripa au murit. Bilantul deceselor a ajuns la 21

Posted: 02 Mar 2011 07:03 AM PST

Alti patru romani bolnavi de gripa, dintre care trei infectati cu AH1N1, au murit in ultima saptamana, bilantul deceselor din acest sezon gripal, adica din octombrie 2010, ajungand astfel la 21, potrivit datelor facute publice miercuri de Ministerul...


Imagini de groaza intr-un spital. Pacienti pusi cate doi in pat in saloane pline de mucegai VIDEO

Posted: 02 Mar 2011 07:03 AM PST

Imagini de groaza la sectia de neurologie de la Spitalul de Urgenta din Barlad. Saloanele sunt pline de igrasie, firele electrice sunt izolate doar cu hartie, iar pacientii dorm cate doi in pat. Cine nu accepta, trebuie sa isi aduca patul de acasa....


Meciul lui Bute cu Magee se vede in Romania. Vezi cine transmite lupta

Posted: 02 Mar 2011 07:03 AM PST

Romanii vor putea vedea la televizor al saptelea meci in care Lucian Bute isi va apara titlul mondial la supermijlocie, versiunea IBF. Lucian Bute Imaginea 1/1 Postul B1TV a achizitionat drepturile de televizare pentru meciul in care campionul...


Mircea Sandu: Cineva trebuie sa-i traga de mustati pe oamenii politici

Posted: 02 Mar 2011 07:03 AM PST

Lucrarile la National Arena sunt in pericol sa nu fie finalizate la timp. In consecinta, mai multe actiuni ale nationalei de fotbal a Romaniei sunt puse sub semnul intrebarii, la fel si organizarea de catre Bucuresti a finalei Europa League, in...


1 Martie: iubitului Danei Rogoz i se pare prea scumpa brosa de 40 de lei

Posted: 02 Mar 2011 07:03 AM PST

Aflata la targul de martisoare hand made de la Muzeul Taranului Roman, iubitul nu a lasat-o pe Dana Rogoz sa-si cumpere brosa pe langa s-a invartit de mai multe ori. Iubitul, regizorul radu Dragomir, nu a lasat-o pe Abramburica sa cheltuiasca 40 de...


Macel in Libia: Fortele lui Gaddafi au lansat atacuri aeriene in doua orase controlate de opozitie

Posted: 02 Mar 2011 07:03 AM PST

Potrivit Sky News, fortele loiale lui Kadhafi au preluat controlul asupra unei instalatii petroliere din apropierea orasului Ajdabiya, situat in estul tarii. Martorii declara ca doua avioane de vanatoare au bombardat estul orasului, situat la 800 de...


Cotabita va purta pe scena un costum special ca sa nu mai transpire

Posted: 02 Mar 2011 07:03 AM PST

Solistul Gabriel Cotabita va scapa de efectele pe care le are asupra sa transpiratia. Problema interpretului, aceea de a se simti mereu pe scena ca intr-o sauna, a fost rezolvata de designerul Alexandru Ciucu printr-un costum special, anunta...


Euro a atins astazi cea mai scazuta cotatie fata de leu din ultimele 8 luni

Posted: 02 Mar 2011 07:03 AM PST

Moneda euro a ajuns la un nou minim. Euro a atins astazi cea mai scazuta cotatie fata de leu din ultimele 8 luni. BNR, a afisat miercuri un curs de 4, 2051 lei pentru un euro. Moneda europeana a mai avut aceasta cotatie in iunie 2010. Euro a atins...


Nicolae Gavrila, retinut pentru mita, este sarac lipit. VEZI DECLARATIE

Posted: 02 Mar 2011 07:03 AM PST

Consilierul superior in cadrul Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Nicolae Adrian Gavrila, a fost retinut, miercuri, de procurorii nationali anticoruptie, pentru ca in decurs de patru ani a pretins mita de 1.800.000 de euro. anaf Imaginea 1/1...


Litrul de benzina si motorina ar putea ajunge la 10 lei

Posted: 02 Mar 2011 07:03 AM PST

Analistii economici spunA estimeaza ca daca barilul de petrol atinge valoarea de 200 de dolari, atunci litrul de benzina si motorina ar putea ajunge la 10-15 lei. Preturile carburantilor au urcat din nou / FOTO: cotidianul.ro Imaginea 1/1 "Nimeni nu...


Premiera la Iasi: Doi patroni, retinuti pentru ca vindeau etnobotanice

Posted: 02 Mar 2011 07:03 AM PST

Doi frati din Iasi au fost retinuti in urma raziilor efectuate luni la magazinele de etnobotanice. Potrivit procurorilor DIICOT, Ioan Gabriel (28 de ani) si George Bogdan (21 de ani) Istrate au vandut prin intermediul firmei pe care o detin droguri...


Primarul Sectorului 6, Cristian Poteras, a fost trimis in judecata de DNA

Posted: 02 Mar 2011 07:03 AM PST

Cristian Poteras, primarul Sectorului 6 al Capitalei, a fost trimis in judecata de DNA pentru abuz in serviciu. Acuzatiile se refera la retrocedari ilegale de terenuri, prejudiciul adus fiind de 58 de milioane de euro. Cristian Poteras, primarul...


Blejnar i-a dat in judecata pe senatorul Valer Marian si pe fosta sefa de la Vama Prahova

Posted: 02 Mar 2011 07:03 AM PST

SefuL ANAF a anuntat ca i-a trimis in judecata pe Valer Marian - senator PSD, Diana Severin - fost director coordonator al Directiei judetene pentru Accize si Operatiuni Vamale Prahova si Vasile Lincu, presedinte al Sindicatului Politistilor si...


Mihai Necolaiciuc poate fi extradat in Romania

Posted: 02 Mar 2011 07:03 AM PST

Justitia americana a dat aviz pozitiv pentru extradarea fostului sef al CFR Mihai Necolaiciuc in Romania. Necolaiciuc poate face insa recurs. Decizia instantei americane a venit ca urmare a cererilor de extradare transmite autoritatilor din SUA in...


BREAKING NEWS: Mita de 1,8 milioane de euro la ANAF: Un inalt functionar a fost retinut de DNA

Posted: 02 Mar 2011 07:03 AM PST

Un nou scandal de coruptie legat de conducerea vamilor si agentiei nationale de administrare fiscala. Un inalt functionar ANAF din Bucuresti a fost retinut de procurorii anticoruptie pentru trafic de influenta. El este acuzat ca ar fi cerut aproape...


Om de afaceri italian: Un sef mare de la vama mi-a cerut bani

Posted: 02 Mar 2011 07:03 AM PST

Antonello Celestini, omul de afaceri care a facut denuntul la DNA in cazul Adrian Gavrila, a declarat la Realitatea TV ca Viorel Comanita, fost adjunct al directorului general al Vamii din cadrul ANAF si actualmente sef interimar la Autoritatea...


Premiera la Iasi: Doi patroni, retinuti pentru ca vindeau etnobotanice

Posted: 02 Mar 2011 07:03 AM PST

Doi frati din Iasi au fost retinuti in urma raziilor efectuate luni la magazinele de etnobotanice. Potrivit procurorilor DIICOT, Ioan Gabriel (28 de ani) si George Bogdan (21 de ani) Istrate au vandut prin intermediul firmei pe care o detin droguri...


Niciun comentariu: