Stiri Noi - PeScurt.ro

Stiri Noi - PeScurt.ro


Stele Michelin ţin iar cu francezii

Posted: 20 Jan 2010 11:15 AM PST

Restaurantul condus de chef-ul Gordon Ramsey în hotelul Claridge (considerat a fo o extensie a Palatului Buckingham) a pierdut una dintre cele trei stele Michelin în ghidul pentru 2010. Al doilea său restaurantlondonez, “Grodon Ramsey at the Royal Hospital Road” şi-a păstrat cele trei stele, în ciuda unui an descris de criticii culinari a fi “turbulent” pentru celebrul maestru bucătar.


Noutati legislative. Monitorul Oficial 20 ianuarie 2010

Posted: 20 Jan 2010 11:15 AM PST

Selectie a actelor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei in data de 20 ianuarie 2010


Smallville – Absolute Justice Promo

Posted: 20 Jan 2010 11:15 AM PST

span id=”more-44492″>


Grey’s Anatomy – 6×12 “I Like You So Much Better When You’re Naked” Promo

Posted: 20 Jan 2010 11:15 AM PST

Cand apare un promo mai bun, anuntati.


One Tree Hill – 7×14 “Family Affair” Sneak Peek

Posted: 20 Jan 2010 11:15 AM PST

One Tree Hill – 7×14 “Family Affair” Promo (Updated)

Posted: 20 Jan 2010 11:15 AM PST

NEW span id=”more-44355″> OLD


The Deep End – Behind The Scenes

Posted: 20 Jan 2010 11:15 AM PST

span id=”more-44482″>


România trimite către Haiti un ajutor umanitar pentru victimele seismului

Posted: 20 Jan 2010 11:11 AM PST

România va trimite către Haiti un ajutor în valoare de aproximativ 50.000 euro, cu titlu de asistenţă umanitară, destinat populaţiei afectate de cutremur, au declarat agenţiei MEDIAFAX surse oficiale.


Pink, tot mai aproape de lansare

Posted: 20 Jan 2010 11:11 AM PST

Compania americană Microsoft ar putea lansa, în mai puţin de o lună, pe lângă sistemul de operare Windows Mobile 7 şi propriul telefon mobil, Microsoft Pink.


Nigeria, în „sferturile” Cupei Africii

Posted: 20 Jan 2010 11:07 AM PST

Naţionala Nigeriei s-a calificat în această seară în sferturile de finală ale Cupei Africii pe Naţiuni la fotbal. „Vulturii" au învins clar, cu 3-0, reprezentativa Mozambicului, în ultima rundă a Grupei C.


Risc de avalanşă de gradul trei la Bâlea Lac

Posted: 20 Jan 2010 11:04 AM PST

Stratul de zăpadă de la Bâlea Lac a ajuns la aproape un metru şi jumătate, meteorologii anunţând că există risc de avalanşă de gradul al treilea, din cinci posibile.


Buga, primul gol in tricoul lui Xanthi

Posted: 20 Jan 2010 11:02 AM PST

Atacantul roman a marcat un gol pentru noua sa trupa, in jocul castigat de aceasta cu 2-0 impotriva lui Olyampiakos Volos, in sferturile Cupei Greciei.


U Craiova a castigat la TAS litigiul cu Stefan Crisan

Posted: 20 Jan 2010 11:02 AM PST

Clubul de fotbal Universitatea Craiova a câştigat la Tribunalul de Arbitraj Sportiv (TAS) de la Lausanne litigiul cu fostul antrenor al formaţiei a doua, Ştefan Crişan, care a ocupat şi funcţia de antrenor cu portarii la echipa mare, a anunţat clubul din Bănie pe site-ul său oficial.


Pandurii a transferat un international bosniac

Posted: 20 Jan 2010 11:02 AM PST

Clubul de fotbal Pandurii Tg Jiu a ajuns la un acord cu mijlocaşul bosniac Stojan Vranjes, de la echipa Borac Banja Luka, informează site-ul oficial al grupării gorjene.


Inter Milano: Muntari s-a accidentat la antrenament

Posted: 20 Jan 2010 11:02 AM PST

Sulley Muntari, mijlocaşul ghanez al echipei italiene de fotbal Inter Milano, s-a accidentat miercuri la un antrenament şi ar putea rata derby-ul programat duminică împotriva marii rivale AC Milan, a anunţat clubul lombard, citat de AFP.


MCM Municipal Targoviste, a doua victorie cu Dunav Ruse

Posted: 20 Jan 2010 11:02 AM PST

Echipa feminină de baschet MCM Municipal Târgovişte a învins formaţia Dunav Econt Ruse, campioana Bulgariei, cu scorul de 70-57 (25-11, 9-16, 17-16, 19-14), miercuri, pe teren propriu, într-un meci amical.


Fabulosul Plusenko e la un pas de aurul european, romanul Kelemen intra in finala

Posted: 20 Jan 2010 11:02 AM PST

Campionul olimpic Evgheni Plusenko a demonstrat azi o adevarata lectie de patinaj, clasandu-se la mai bine de 3 puncte de urmaritorii sai directi.


Sorin Ghionea va juca la Rostov, echipa lui Oleg Protasov

Posted: 20 Jan 2010 11:02 AM PST

Fundasul Stelei s-a transferat la echipa din prima liga rusa, FC Rostov.


Manchester City il doreste pe Adrian Mutu

Posted: 20 Jan 2010 11:02 AM PST

Antrenorul italian al lui Manchester City, Roberto Mancini, spune ca si-l doreste pe Mutu la echipa sa.


FC Vaslui isi ia atacant de mondiale!

Posted: 20 Jan 2010 11:02 AM PST

Carlos Costly, component al nationalei Honduras, echipa calificata la Campionatul Mondial din Africa de Sud, este foarte aproape de a ajunge la FC Vaslui.


BC Teleorman, intarita cu Daniela Bucica de la ICIM Arad

Posted: 20 Jan 2010 11:02 AM PST

Divizionara A de baschet feminin BC Teleorman a transferat de la ICIM Arad, sub formă de împrumut, jucătoarea de 24 de ani Daniela Bucică, o extremă de care echipa din Alexandria are nevoie în partea a doua a sezonului oficial competiţional.


Transmisii de peste 300 de ore de la Jocurile Olimpice, la TVR

Posted: 20 Jan 2010 11:02 AM PST

Televiziunea Publică va transmite, în perioada 12-28 februarie, peste 300 de ore de la Jocurile Olimpice care se desfăşoară la Vancouver, în Canada.


HC Odorhei a invins pe Stiinţa Bacau de doua ori cu acelasi scor

Posted: 20 Jan 2010 11:02 AM PST

Echipa masculină de handbal HC Odorheiu Secuiesc a învins formaţia Ştiinţa Municipal Dedeman Bacău cu acelaşi scor, 39-35, în două meciuri amical jucate pe teren propriu.


Omer ramane suspendat pe 5 ani

Posted: 20 Jan 2010 11:02 AM PST

Tribunalul de Arbitraj al EHF a pastrat neschimbata sanctiunea acordata de Federatia Europeana de Handbal lui Aihan Omer, pentru tentativa de mituire a cuplului de arbitri danezi Gjeding/Hansen la returul barajului pentru CM 2009, contra nationalei Muntenegrului.


Balint: "Sunt bucuros ca revin in R.Moldova, la un post care ma onoreaza!"

Posted: 20 Jan 2010 11:02 AM PST

Fostul internaţional român Gabi Balint este noul antrenor al selecţionatei de fotbal a Republicii Moldova, după ce miercuri a semnat un contract pe aproape 2 ani cu federaţia din ţara vecină.


Guvernul se reuneşte luni pentru a aproba actul normativ necesar implementării Legii unice

Posted: 20 Jan 2010 11:01 AM PST

Guvernul se va reuni în şedinţă extraordinară luni, la ora 18:00, pentru a aproba cadrul normativ necesar implementării Legii unice a salarizării, a anunţat miercuri purtătorul de cuvânt al Executivului, Ioana Muntean.


Directorul VIPmagazin, Rodica Ciorănică, și-a lansat blogul personal

Posted: 20 Jan 2010 11:00 AM PST

Primul lucru pe care îl fac de fiecare dată când pun mâna pe un nou număr al revistei Vip Magazin este să citesc editorialul semnat de Rodica Ciorănică. La începutul acestui an, o dată cu lansarea noului site www.vipmagazin.md, directorul revistei şi-a creat un spaţiu personal pe internet, sau mai popular - un blog, unde „editorialele" vor apărea mai des decât o dată pe lună.


Institutul Oncologic își instalează baterii solare pentru a reduce costurile pentru energia ...

Posted: 20 Jan 2010 11:00 AM PST

Un sistem de panouri solare va fi instalat în această vară la Institutul Oncologic. Suma necesară, cinci milioane de dolari, vine din partea Guvernului Japoniei, bani nerambursabili. Datorită bateriilor solare, spitalul va putea economisi până la 12 la sută din costurile pentru energia electrică. Ministerul economiei spune că acesta ar putea fi primul sistem de panouri solare din Republica Moldova.


Jos pirateria de la n4 și nit! (Stimate CCA, ce faci? Lucrezi sau te faci că lucrezi?)

Posted: 20 Jan 2010 11:00 AM PST

Prolog. Îi sunt dator lui Tudor Darie cu o sticlă de cognac. Azi Vasile Galușca a reușit să îmi amintească despre asta pe Twitter. S-a încins discuția. Mă sună Tudor, dar eram în LIVE și nu am putut vorbi. Credeam că m-a sunat să vedem ce facem cu sticla. Îl sun după LIVE. Sun, vorbim, îmi amintesc de ideea unui prieten de a scrie despre piraterie. Tudor spune că e o idee bună de articol. L-am prevenit că scriu eu, iar dacă scrie el primul îi dau în bot. Iaka scriu! Gata...


(video) Val de probleme au pus stăpânire pe capitală după ultima zăpadă. ...

Posted: 20 Jan 2010 11:00 AM PST

Val de probleme după valul de ninsori care a pus stăpânire pe Capitală, în ultimele zile. Zeci de accidente, maşini care abia merg pe străzi, oameni care ajung cu fracturi la spital, ambulanţe care nu pot ajunge la solicitări, pentru că nu pot merge prin troiene. În tot acest timp, autorităţile spun că pe străzi se lucrează. Maşinile de deszăpezire nu ajung însă decât pe arterele principale, iar materialul antiderapant nu-şi face efectul.Să ieşi cu maşina pe străzile...


Guvernul a aprobat Ordonanţa pentru înfiinţarea infrastructurii pentru informaţii spaţiale

Posted: 20 Jan 2010 10:59 AM PST

Consiliul care va reglementa modalitatea de înfiinţare în România a unei infrastructuri pentru informaţii spaţiale, la iniţiativa Comisiei Europene, va include şi reprezentanţi ai Ministerului Comunicaţiilor şi ai Ministerului Culturii, a decis Guvernul în şedinţa de miercuri.


O fată de 15 ani din Haiti a fost împuşcată aparent de poliţie, după ce a furat nişte fotografii

Posted: 20 Jan 2010 10:52 AM PST

Tânăra a fost omorâtă dintr-un singur foc de armă.


Vancouver îşi deschide porţile| VIDEO

Posted: 20 Jan 2010 10:50 AM PST

Cea de-a 21-a ediţie a Jocurilor Olimpice de Iarnă va debuta în 12 februarie în oraşul canadian Vancouver. Astăzi, organizatorii au prezentat oficial pistele şi patinoarele unde, peste câteva săptămâni, cei peste 5.000 de sportivi calificaţi se vor întrece pentru medalii.


Murgoci, Estinvest: Investitorii se intreaba acum cand vor veni corectiile

Posted: 20 Jan 2010 10:49 AM PST

Bursa de Valori Bucuresti a scazut usor, cu 0,22pe fondul evolutiilor negative din pietele europene, in timp ce cele cinci societatii au contrastat cu restul actiunilor si au castigat aproape 2%.


Prodplast se intoarce la Bursa dupa 16 luni de suspendare cu scaderi de 50%

Posted: 20 Jan 2010 10:49 AM PST

Actiunile producatorului de mase plastice Prodplast Bucuresti (PPL) s-au reintors la tranzactionarea pe piata Bursei de Valori Bucuresti, dupa aproape un an si jumatate de suspendare pentru operatiunea de divizare a companiei, si au inchis sedinta cu o...


Investitorii cer CNVM clarificari in privinta ofertei de preluare a Amonil

Posted: 20 Jan 2010 10:49 AM PST

Asociatia Investitorilor pe Piata de Capital solicita Comisiei Nationale a Valorilor Mobiliare clarificari in privinta stadiului in care se afla oferta publica de preluare obligatorie in cazul Amonil Slobozia (AMO).


Toate actiunile de pe Rasdaq vor putea fi tranzactionate pe piata Deal

Posted: 20 Jan 2010 10:49 AM PST

Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare (CNVM) a decis ca incepand de astazi toti emitenti admisi la tranzactionate pe piata Rasdaq sa poata fi tranzactionati pe piata Deal, potrivit unui comunicat al Bursei de Valori Bucuresti.


Fondul MEI Roemenie en Bulgarije a vandut 1 milion actiuni COMI

Posted: 20 Jan 2010 10:49 AM PST

Fondul de investitii olandez MEI Roemenie en Bulgarije a vandut in cursul sedintei de ieri 1 milion de actiuni ale producatorului de conducte magistrale Condmag Brasov (COMI) pentru suma de 783.500 lei (190.000 euro), potrivit unei raportari remise...


UDMR vrea Tarom

Posted: 20 Jan 2010 10:48 AM PST

UDMR nu mai vrea sefia unui aeroport de stat, dar tanjeste dupa postul de director general al companiei publice de transport aerian. Negocierile cu PDL continua la Bucuresti, iar in tara s-au cam impotmolit. UDMR incearca sa obtina de la partenerii de guvernare sefia Tarom, dar ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, sta pe ganduri, sustin surse din conducerea coalitiei. ...


Atacul la Hrebenciuc – incalzire pentru Geoana

Posted: 20 Jan 2010 10:48 AM PST

» Pe fondul razboiului pentru inlaturarea lui Mircea Geoana de la sefia PSD, deputatii social-democrati incearca propria lovitura: debarcarea lui Viorel Hrebenciuc de la conducerea grupului.» In acelasi timp, apar noi nume de posibili contracandidati ai lui Geoana: deputatul Iulian Iancu si vicepresedintele PSD Constantin Nita. ...


"Mihai Viteazul" ocupa locul III in topul celor mai bune filme istorice

Posted: 20 Jan 2010 10:46 AM PST

Filmul Mihai Viteazul, in regia lui Sergiu Nicolaescu, ocupa locul trei in topul celor mai apreciate productii istorice din toate timpurile, alcatuit de IMDB (Internet Movie Database).


Sportiva Gillian Cooke a ramas in fundul gol la proba de bob la CM

Posted: 20 Jan 2010 10:37 AM PST

Sportiva Gillian Cooke a ramas in fundul gol la proba de bob la CMSportiva Gillian Cooke a ajuns senzatia internetului dupa ce a ramas in fundul gol la Campionatele Mondiale din Elvetia din acest an.


Afacerile din constructii si servicii vor continua sa scada, iar sectorul auto va stagna - studiu

Posted: 20 Jan 2010 10:34 AM PST

Companiile de constructii din Romania, cele chimice si de servicii vor inregistra in 2010 si 2011, pe fondul recesiunii, reduceri ale afacerilor si lichiditatilor, productia de bunuri industriale, sectorul auto si bancile nu vor consemna scaderi, iar in IT este posibila chiar o crestere


Daouda revine în fotbalul românesc, la Astra!

Posted: 20 Jan 2010 10:32 AM PST

Mariko Daouda ar putea juca din nou în România, de data asta pentru Astra Ploieşti. Nicolo Napoli îl va testa zilele viitoare pe fundaşul ivorian în vîrstă de 28 de ani. Daouda a mai jucat în


La amicalul Realului din Albania a picat curentul!

Posted: 20 Jan 2010 10:32 AM PST

Real Madrid joacă în această seară un amical la Tirana, cu formaţia Gramozi Erseka. Spaniolii vor primi 2,5 milioane de euro pentru apariţie. La Tirana scorul este 1-1 la pauză, iar pe stadionul Qemal Stafa a picat curentul iar


FOTO / Giuleştenii s-au bălăcit la piscina lui Copos

Posted: 20 Jan 2010 10:32 AM PST

După ce azi dimineaţă rapidiştii au efectuat un antrenament fizic intens, pe stradă, cei doi antrenori, Nicolae Manea şi Ciprian Panait, au decis că elevii lor au nevoie de o refarece pe cinste. Astfel, în această seară,


Portarul împuşcat în Angola îşi revine

Posted: 20 Jan 2010 10:32 AM PST

Kodjovi Obilale, goalkeeperul togolez rănit în atacul armat din Angola, s-a trezit din comă şi se recuperează bine într-un spital din Johannesburg.Portarul în vîrstă de 25 de ani nimerit de gloanţe în


Buga, la primul gol pentru Skoda Xanthi

Posted: 20 Jan 2010 10:32 AM PST

Fostului mijlocaş ofensiv al Rapidului, Mugurel Buga (32 de ani), îi merge bine în Grecia. "Pele" arată că s-a adaptat deja la greci şi a început să marcheze pentru noua sa echipă.El a marcat un gol pentru Skoda


Zoltan Kelemen pe locul 18 după programul scurt

Posted: 20 Jan 2010 10:32 AM PST

Zoltan Kelemen s-a calificat pentru programul liber în proba masculină a Campionatelor Europene din Estonia. Românul s-a clasat pe poziţia a optsprezecea după programul scurt, cu un punctaj de 59,40. Evgheni Pluşenko, care


Milan şi Inter joacă pe "San Siro" în două zile consecutive

Posted: 20 Jan 2010 10:32 AM PST

Situaţie inedită. Conform programării făcute de Liga italiană, Milan şi Inter vor disputa partidele lor din "sferturile" Cupei pe "San Siro" în două zile la rînd. "Rossonerii" se vor confrunta cu Udinese pe 27 ianuarie, iar trupa


Niciun comentariu: