Stiri Noi - PeScurt.ro

Stiri Noi - PeScurt.ro


Chevrolet lanseaza 5 modele noi in 2011

Posted: 08 Feb 2010 11:01 AM PST

Chevrolet va lansa in 2011 cinci modele noi in Europa, printre care noua generatie Aveo, o masina de familie si Camaro in versiunile coupe si cabriolet, in timp ce anul acesta noutatea o reprezinta Spark.


Top 3 importatori auto care au facut reexport

Posted: 08 Feb 2010 11:01 AM PST

Importatorii de masini din Romania si-au exportat anul trecut o mare parte din autoturismele aflate pe stoc, in unele cazuri mai mult decat au vandut pe plan local, insa le-au declarat ca fiind vandute pe piata romaneasca pentru a-si umfla cota de...


Top 10 cele mai scumpe masini din lume

Posted: 08 Feb 2010 11:01 AM PST

Pasionatii de masini sport ultra-lux pot cheltui in 2010 pana la sume cu 6 zerouri pentru un bolid exclusivist, existand 8 modele in lume la un asemenea pret, potrivit unui top realizat in luna februarie de publicatia Forbes .


Seria neagra continua: Inca doua modele Toyota ar putea fi rechemate in service

Posted: 08 Feb 2010 11:01 AM PST

Constructorul auto japonez Toyota, ce va rechema in service sute de mii de masini Prius din cauza unor probleme legate de frana, ar putea fi nevoit sa lanseze o operatiune similara si pentru modelele hibride Sai si Lexus HS250h.


Bruxelles-ul a autorizat garantia de stat a Suediei pentru Saab

Posted: 08 Feb 2010 11:01 AM PST

Comisia Europeana a autorizat garantia acordata de statul suedez pentru constructorul auto Saab, necesara obtinerii unui imprumut de 400 milioane euro de la Banca Europeana de Investitii (BEI), potrivit unui comunicat al executivului european, citat de...


Sindicalistii de la Automobile Dacia cer o majorare salariala de 520 de lei

Posted: 08 Feb 2010 11:01 AM PST

Sindicatul Automobile Dacia va redacta, luni, o sesizare catre directorul general al SC Automobile Dacia Renault, cu privire la revendicarile salariale ale angajatilor, dupa ce negocierile privind semnarea contractului colectiv de munca au intrat in...


De ce barbatii slabesc mai usor decat femeile?

Posted: 08 Feb 2010 11:00 AM PST

Cele mai multe femei care urmeaza o dieta cot la cot cu un barbat se plang ca slabesc mai putin decat reprezentatii sexului puternic. In realitate insa, modul in care slabim nu depinde neaparat de sexul pe care il avem, deoarece fiecare persoana este unica in ceea ce priveste capacitatea de a arde calorii. Metabolismul este determinat de multe lucruri, cum ar fi raportul dintre tesutul adipos si masa musculara, obiceiurile alimentare si exercitiile fizice regulate. ...


E-urile, camuflate de producatorii de alimente sub denumiri stiintifice

Posted: 08 Feb 2010 11:00 AM PST

Medicii nutritionisti atrag atentia ca, in ultima vreme, E-urile au inceput sa dispara de pe etichetele produselor alimentare, dar nu si din continutul acestora. Producatorii de alimente au apelat la un mic artificiu. Astfel, mult criticatele E-uri au fost inlocuite cu denumirile chimice corespunzatoare. ...


Statutul social, dictat de dopamina din creier

Posted: 08 Feb 2010 11:00 AM PST

Chimicalele din creier se afla in stransa legatura cu statutul social si sustinerea de care ne bucuram din partea celorlalti, arata un nou studiu. Dupa ce au analizat statutul social al mai multor voluntari si nivelul dopaminei din creier, cercetatorii de la Institutul Psihiatric New York au concluzionat ca cat aceasta substanta este mai prezenta, cu atat avem un statut social mai inalt. ...


Genele ar putea indica ritmul de imbatranire biologica

Posted: 08 Feb 2010 11:00 AM PST

Anumite variatii genetice ar putea sa indice ritmul de imbatranire a organismului uman, potrivit unui studiu britanic, publicat recent in revista Nature Genetics.Autorii acestui studiu - cercetatori la Universitatile Leicester si Kings College London - considera ca descoperirea lor i-ar putea ajuta pe medici sa identifice in avans pacientii care se confrunta cu un riscuri sporite de aparitie a bolilor specifice varstei a treia, potrivit


Spoturile difuzate in cadrul Super Bowl 2010

Posted: 08 Feb 2010 11:00 AM PST

Budweiser, Bud Light, Audi, Coca-Cola, Doritos, Honda, Hyundai, Intel, Motorola, Snickers sau Volkswagen se numara printre brandurile care au avut aparitii in reclamele difuzate in timpul Super Bowl 2010. Lista spoturilor din cadrul editiei 44 a evenimentului ce a


Jack Nicholson îşi face planuri de înmormântare.

Posted: 08 Feb 2010 11:00 AM PST

Celebrul actor, în vârstă acum de 72 de ani, are mai multe idei despre cum să fie înmormântarea lui, anunţă site-ul contactmusic.ro Nicholson se gândeşte ca ceremonia lui de înmormântare să fie cel puţin la fel de interesantă pe cum i-a fost viaţa. "Am o serie de idei. Una dintre ele este să fiu îngropat sub o statuie mare, de cel puţin zece metri. Apoi m-a fascinat ritul indian unde cadavrele sunt sunt mâncate de păsări, dar ...


Donatella Versace: "Nici nu ştiu care este culoarea naturală a părului meu".

Posted: 08 Feb 2010 10:57 AM PST

Donatella Versace a glumit şi a spus că a apelat la atât de multe trucuri încât nici nu îşi mai aminteşte care este culoarea naturală a părului. "Nici nu ştiu cum ar arăta părul meu dacă nu m-aş mai vopsi. Natural, ce înseamnă natural? Eu nu cred în această noţiune", a declarat Donatella într-un interviu pentru revista LOVE.


Sandra Bullock: "Nu voi câştiga Oscarul".

Posted: 08 Feb 2010 10:57 AM PST

Nominalizată la Oscar pentru rolul din The Blind Side, Sandra Bullock este convinsă ca nu va câştiga acest premiu. Totodată ea susţine că ştie şi cine îl va câştiga " În nouă cazuri din zece, ghicesc cine câştigă Oscarul de fiecare dată. Şi deja ştiu cine îl va câştiga. Nu voi spune, dar în noua cazuri din zece am dreptate." a declarat actriţa. Totodată ea s-a arătat încântată să fie nominalizată pentru prima ...


A2 rămâne închisă între Bucureşti şi Drajna, trafic întrerupt pe 12 drumuri naţionale

Posted: 08 Feb 2010 10:54 AM PST

Autostrada A2 rămâne închisă pe segmentul Bucureşti – Drajna, iar circulaţia pe 12 drumuri naţionale din şase judeţe rămâne întreruptă, luni seară, la ora 20.00, informează Centrul Infotrafic al Poliţiei Române.


Gigi rade de fostii batausi de la Steaua: Nesu si Radoi!

Posted: 08 Feb 2010 10:54 AM PST

Pentru Gigi Becali, bataia in fotbal e rupta din Rai! Patronul Stelei rade si acum, cand isi aduce aminte de boxerii din Ghencea - Radoi si Nesu!


Mihai Niţă (PSD): Au existat momente de violenţă fizică şi verbală din partea domnului Pandele

Posted: 08 Feb 2010 10:45 AM PST

Vicepreşedintele PSD Ilfov îl acuză pe primarul din Voluntari, Florentin Pandele, suspendat astăzi din partid, că nu ar fi ţinut deloc cont de opinia organzaţiei sale în luările de cuvânt de la centru. Citește mai departe...


Gadget care iti spune cate calorii arzi in orice moment

Posted: 08 Feb 2010 10:45 AM PST

Pe piata britanica s-a lansat recent un gadget care, purtat la mana in permanenta, iti spune cate calorii se ard in orice moment si cati pasi se fac pe parcursul intregii zile. Ki Fit, care poate fi achizitionat cu 99,99 de lire sterline, inclusiv online, la kiperformance.co.uk, poate fi folosit in tandem cu site-urile specializate de Internet, unde cei care vor sa-si tina sub control kilogramele pot trece tot ce mananca, pentru a afla numarul caloriilor. ...


REZUMAT BURSIER. BVB revine pe plus, SIF-urile câştigă 2%

Posted: 08 Feb 2010 10:45 AM PST

Piaţa de la Bucureşti revine pe creştere în prima şedinţă a săptămânii. SIF-urile au câştigat cel mai mult, aproape 2%, după scăderile de peste 4% de vineri. Piaţa a câştigat 0,1%, pe tranzacţii de două ori mai mici, de 6 milioane de euro.


La multi ani, Radu Valcan!

Posted: 08 Feb 2010 10:44 AM PST

Radu a avut parte de o surpriza de proportii de ziua lui. La implinirea a 33 de ani, colegii au complotat si, in timpul emisiunii, le-au adus, in transmisiune directa din casa in care a crescut Radu, pe mama si bunica acestuia.


Estonia şi Lituania cer explicaţii Franţei pentru vânzarea unei nave de război performante Rusiei

Posted: 08 Feb 2010 10:44 AM PST

Estonia şi Lituania cer explicaţii, după ce Franţa şi-a dat luni acordul pentru vânzarea către Rusia a unei nave din clasa Mistral, care poate transporta până la 900 de persoane, precum şi a unor elicoptere şi tancuri, relatează AFP.


Planul lui Copos pentru Varga! Siman: "Ma suna zilnic sa vada daca l-am dat"

Posted: 08 Feb 2010 10:44 AM PST

Copos il vrea pe Varga si-l suna zilnc pe Siman. Dar nu sa faca vreo oferta. E doar curios daca l-a transferat undeva. Copos a batut palma azi cu Sapunaru - si pana la vara ii va palti salariul de 500 de mii de euro. Asa se lauda!


Ce nebunii mai fac fetele in garaj? Vezi cel mai sexy echipaj de raliu!

Posted: 08 Feb 2010 10:44 AM PST

Ce se mai poate face intr-un garaj in care se tuneaza cele mai tari masini?


Vot de învestitură pentru Cioloş&Co. în Parlamentul European

Posted: 08 Feb 2010 10:32 AM PST

Europarlamentarii europeni sunt chemaţi să voteze marţi noua Comisie Europeană condusă de acelaşi Jose Manuel Barosso. Citește mai departe...


Quintus, mai aproape de Tariceanu decat de Antonescu

Posted: 08 Feb 2010 10:30 AM PST

Presedintele de onoare al PNL, Mircea Ionescu Quintus, se plaseaza in tabara lui Calin Popescu Tariceanu si respinge propunerile de modificare a statutului partidului formulate de oamenii lui Antonescu. Mircea Ionescu Quintus, care conduce si comisia de statut, a prezentat ieri, in cadrul sedintei Biroului Politic Central al PNL, un set de principii care sa ghideze partidul in perioada urmatoare, sustinand mentinerea liniei conservatoare a PNL. ...


Razboiul din PSD – faza "manevre si suspendari"

Posted: 08 Feb 2010 10:30 AM PST

» Lupta pentru sefia PSD a intrat in etapa in care apropiatii lui Mircea Geoana trag sforile astfel incat unele filiale, alese pe spranceana, sa aiba mai multi delegati la congres decat filialele "incomode".» Tactica este sanctionata de cel mai recent contracandidat oficial al lui Geoana, ex-premierul Adrian Nastase. ...


Preda si Macovei au intrat in silentio stampa

Posted: 08 Feb 2010 10:30 AM PST

Cuplul de reformisti de la Bruxelles, Cristian Preda si Monica Macovei, renunta sa mai faca publice propunerile pentru modificarea statutului pe motiv ca si ceilalti le tin la secret. Criticati in mai multe randuri de lideri vechi ai partidului pentru tam-tamul facut in presa pe subiectul nevoii de modernizare a PDL, reformistii de la Bruxelles abandoneaza comunicarea in exterior. ...


Bechtel are nevoie de 300 de milioane de euro pentru a continua lucrarile la autostrada Transilvania

Posted: 08 Feb 2010 10:30 AM PST

Bechtel intentioneaza sa continue lucrarile la autostrada Transilvania in masura in care va fi asigurata finantarea necesara, a declarat pentru HotNews.ro Bogdan Sgarcitu, directorul de comunicare din cadrul companiei americane. Potrivit acestuia, problema principala este bugetul de stat pe 2010 care nu are prevazute sumele necesare continuarii lucrarilor. ...


Rusia doreste sa afle de ce a fost aleasa Romania pentru a gazdui scutul antiracheta

Posted: 08 Feb 2010 10:30 AM PST

Moscova, ingrijorata, vrea sa afle de ce a fost aleasa Romania sa gazduiasca elemente ale scutului american, dar este in continuare interesata sa contribuie la o "evaluare comuna" a amenintarilor impreuna cu Europa si Washington, a declarat trimisul rus la Bruxelles. "Am luat nota de declaratia presedintelui Traian Basescu pe tema gazduirii de elemente ale scutului. ...


Avertizarea de Cod portocaliu a fost ridicata

Posted: 08 Feb 2010 10:30 AM PST

Meteorologii au ridicat avertizarea Cod portocaliu si atentionarea Cod galben, dar atrag atentia ca, in urmatoarele ore, in judetele Tulcea, Constanta, Ialomita si Calarasi va mai ninge si va fi vant, scrie Mediafax. ...


Baconschi a discutat cu ambasadorul Germaniei despre impactul participării României la scut

Posted: 08 Feb 2010 10:30 AM PST

Ministrul de externe Teodor Baconschi l-a primit luni în audienţă pe Andreas von Mettenheim, ambasadorul Germaniei la Bucureşti, cu care a discutat despre Moldova, Ucraina, dar şi despre "impactul regional al cooptării României în programul american al scutului antirachetă".


Lindsay Lohan bătută de ex-actuala iubită Samantha Ronson.

Posted: 08 Feb 2010 10:30 AM PST

Sursa a declarat că Lindsay i s-a confesat spunându-i că manca deseori bătaie de la iubita ei DJ-ul Samantha Ronson. Deşi in mod oficial cele două s-au despărţit ele incă se mai întâlnesc lucru care nu îi pică tocmai bine lui Lindsay."Este aşa de incurcată situaţia. Nu sunt împreună, dar totuşi sunt. Nu credeam să spun asta vreodată dar îmi e milă de Lindsay. E asa pierdută şi singură. Nu are prieteni la care să se ...


VIDEO In care suna mai usor? Razvan comenteaza grupa in 4 limbi straine!

Posted: 08 Feb 2010 10:26 AM PST

Razvan Lucescu se va razboi pentru primul sau turneu final si cu un mare fan al tatalui sau! Antrenorul Bosniei, Safet Susic se stie cu Mircea Lucescu - ambii un fost mari jucatori in anii 70!


Parlamentarii europeni se pronunţă marţi asupra viitorului executiv comunitar

Posted: 08 Feb 2010 10:24 AM PST

Deputaţii europeni se vor pronunţa marţi dimineaţă asupra comisarilor europeni propuşi de Jose Manuel...


Cum ar juca Romania cu Hagi pe banca: "As vrea sa arate ca Spania"

Posted: 08 Feb 2010 10:23 AM PST

Hagi are de ce sa fie interesat de tragere - agentii Becali il vad in toamna pe banca Romaniei in locul lui Razvan! Hagi a facut analiza grupei Romaniei si are deja un model pentru nationala - trebuie sa joace ca Spania!


CNVM: Strainii au redevenit cumparatori neti la bursa anul trecut, dupa ce au iesit din piata in 2008

Posted: 08 Feb 2010 10:22 AM PST

Investitorii straini au redevenit cumparatori neti la bursa anul trecut, aducand in piata 160,3 milioane lei (38,3 milioane euro), dupa ce in 2008 au vandut cu 55,3 milioane lei (15 milioane euro) mai mult decat au achizitionat, potrivit Comisiei Nationale a Valorilor Mobiliare (CNVM), citata de Mediafax Business.


Ubisoft anunţă data de lansare pentru Settlers 7: Paths to a Kingdom

Posted: 08 Feb 2010 10:21 AM PST

Ubisoft România ne-a informat că data europeană de lansare a strategiei real-time Settlers 7: Paths to a Kingdom a fost stabilită pentru 25 martie. De asemenea, ediţia de colecţie va fi disponibilă începând cu aceeaşi dată şi va include următoarele bonusuri: Conţinut in-game: O hartă unică Elemente arhitecturale exclusive care vor permite jucătorilor să-şi personalizeze castelul şi oraşul: 1 poartă, 3 ferestre, 1 balcon, 1 gargui Coloana sonoră a jocului...


VIDEO Dragomir prezinta in premiera METEO! Vezi prognoza pe saptamana viitoare!

Posted: 08 Feb 2010 10:20 AM PST

Meteorologul de serviciu - Mitica Dragomir s-a decis - nu mai amana campionatul, pentru ca din week-end vine primavara. Echipele care se bat la titlu nu sunt de acord - nu vor ca titlul sa se decida in baltoace.


Convertirea lui Dan Puric

Posted: 08 Feb 2010 10:19 AM PST

Un articol interesant şi bine scris. Excelentă opinia lui Andrei Pleşu, undeva pe la mijlocul articolului.


Băsescu a semnat numirile în funcţie pentru 174 de noi magistraţi

Posted: 08 Feb 2010 10:16 AM PST

Preşedintele Traian Băsescu a semnat, luni, decretele de numire în funcţie pentru 174 de noi magistraţi, absolvenţi ai Institutului Naţional al Magistraturii, care au promovat examenul de capacitate organizat în perioada 07 august – 10 decembrie 2009.


Viorel Moldovan: "Returul nu trebuie amânat"

Posted: 08 Feb 2010 10:15 AM PST

După ce luni, în cantonamentul din Antalya, FC Braşov a fost nevoită să-şi anuleze meciul amical cu echipa slovacă Tatran Presov, din cauza vremii nefavorabile, antrenorul Viorel Moldovan a declarat pe site-ul clubului că doreşte ca marţi jucătorii săi să dispute două meciuri de pregătire, cu Tatran Presov, de la ora 11,00, şi cu Medjimurje, de la ora 17,00.


Amicalul Vasluiului a fost anulat

Posted: 08 Feb 2010 10:15 AM PST

Meciul amical de fotbal dintre FC Vaslui şi Dukla Banska Bystrica (Slovacia), programat luni, a fost anulat din cauza vremii nefavorabile din Antalya, unde se află în cantonament cele două echipe.


Raluca Olaru a ajuns pe tabloul principal la Paris

Posted: 08 Feb 2010 10:15 AM PST

Raluca Olaru s-a calificat pe tabloul principal al turneului WTA de la Paris, Franta, la care mai participa Sorana Cirstea si Alexandra Dulgheru.


UTA l-a pierdut pe Dino Eze

Posted: 08 Feb 2010 10:15 AM PST

Fotbalistul s-a întors în Nigeria pentru a-şi rezolva problema vizei expirateIonuţ Popa i-a încredinţat lui Dino Eze banda stînga de la UTA, dar se vede nevoit să cauze altă soluţie. Africanul a fost nevoit


Kaka: "Pubalgia mea nu este cronică! Nu mai am probleme, mă simt foarte bine "

Posted: 08 Feb 2010 10:15 AM PST

Mijlocaşul brazilian Kaka a infirmat azi zvonurile conform cărora pubalgia de care suferă îi va pune probleme pentru tot restul carierei şi va trebui să facă zilnic tratament pentru a juca fără dureri."Nu mai am probleme. Mă


Selecţionerul Luxemburgului: "România are jucători talentaţi, dar nu au fost puşi în ...

Posted: 08 Feb 2010 10:15 AM PST

Selecţionerul Luxemburgului, Guy Hellers, a declarat că reprezentativa României are jucători talentaţi, dar potenţialul acestora nu a fost valorificat la maximum, adăugând că au avut loc multe schimbări în lotul


Ministrul Educatiei doreste incurajarea invatamantului in limbile minoritatilor

Posted: 08 Feb 2010 10:15 AM PST

Ministrul Educatiei, Daniel Funeriu, a declarat, luni, la Sibiu, ca doreste incurajarea invatamantului in limbile materne ale minoritatilor din Romania, declarandu-se un adept al multiculturalismului.


Avertizarea Cod portocaliu şi atenţionarea Cod galben, ridicate, dar va mai ninge în 4 judeţe

Posted: 08 Feb 2010 10:11 AM PST

Meteorologii au ridicat avertizarea Cod portocaliu şi atenţionarea Cod galben, dar atrag atenţia că, în următoarele ore, în judeţele Tulcea, Constanţa, Ialomiţa şi Călăraşi va mai ninge şi va fi vânt.


Pandele: "Vanghelie nu are carte cam cata vacanta am avut eu"

Posted: 08 Feb 2010 10:10 AM PST

Pandele: UPDATE: Este afirmatia primarului din Voluntari, Florentin Pandele, care a fost suspendat pentru un an din PSD. Pandele este convins ca totul i se trage de la conflictul pe care il are cu Marian Vanghelie.


VIDEO Vezi cum ar putea arata echipa Stelei in retur! Cum ti se pare?

Posted: 08 Feb 2010 10:10 AM PST

Stelistii debordeaza de optimism cand vine vorba de lupta din retur. 4 jucatori noi si-ar putea face aparitia in prima echipa. Vezi aici si comenteaza!


Niciun comentariu: