Stiri Noi - Stiri din Romania

Stiri Noi - Stiri din Romania


Fotografie din Dobrogea

Posted: 28 Jun 2010 11:02 AM PDT

Scoala de Poetica Fotografica "Francisc Mraz" din Bucuresti verniseaza expozitia "Baroc de Dobrogea - 2008-2010" a cursantilor scolii din ultimele trei generatii. Evenimentul va avea loc pe 30 iunie 2010, ora 19.00, la Muzeul Costumului Popular din...


Cardurile BCR vor putea fi folosite In Republica Moldova, fara comisioane suplimentare

Posted: 28 Jun 2010 11:02 AM PDT

Posesorii de carduri de debit BCR vor putea retrage numerar de la bancomatele BCR din Republica Moldova fara comisioane suplimentare. Singura taxa platita este cea valabila in prezent la retragerea de numerar de la orice bancomat BCR adica 0,2% din...


Wizz Air a anuntat o crestere cu 31% in primele cinci luni din 2010

Posted: 28 Jun 2010 11:02 AM PDT

Wizz Air, cea mai mare companie aeriana low fare - low cost din Romania si din Europa Centrala si de Est a transportat 736.000 de pasageri din si spre Romania in primele 5 luni, cu 31% mai mult decat in aceeasi perioada a anului trecut, cand a...


Valoarea sanctiunilor poate ajunge pina la 5000 de lei

Posted: 28 Jun 2010 11:02 AM PDT

Buzoienii care au obtinut venituri pentru care impozitarea se face la sursa mai au la dispozitie doar trei zile pina cind pot sa depuna formularul 205 "Declaratie informativa privind impozitul retinut pe veniturile cu regim de retinere la sursa, pe...


Mii de bebelusi, in pragul imbolnavirii

Posted: 28 Jun 2010 11:02 AM PDT

Medicii spun ca intirzierea vaccinarii poate duce la aparitia unor epidemiiNumarul copiilor care nu au fost imunizati impotriva unor maladii grave, creste de la o luna la alta. Stocurile de ser, administrate gratuit, au fost epuizate din stocul...


Doi tineri, morti intr-un accident la Focsanei

Posted: 28 Jun 2010 11:02 AM PDT

Drumurile pline de gropi si viteza excesiva au curmat doua vieti ieri dimineata. Doi tineri din Vadu Pasii, baiat si fata, ambii in virsta de 26 de ani, si-au pierdut viata intr-un grav accident de circulatie, produs in localitatea Focsanei. Masina...


Incepe bac-ul

Posted: 28 Jun 2010 11:02 AM PDT

Incepind de astazi, absolventii clasei a XII-a intra in focul probelor scrise din cadrul examenului de Bacalaureat. Prima proba scrisa debuteaza astazi, cu examenul la limba si literatura romana. Miercuri, absolventii de liceu vor sustine cea de-a...


Boscodeala a ramas singurul finantator al Gloriei

Posted: 28 Jun 2010 11:02 AM PDT

Doua ar fi posibilitatile ca jucatorii sa-si primeasca banii. Pe de o parte ca Primaria Buzau, ramasa singura finantatoare a Gloriei, sa aloce miliardele pentru a scapa fotbalul buzoian de rusine. Pe de alta ca FC Gloria sa preia locul de "B" dar...


Fotbalistii Gloriei risca sa nu-si mai primeasca banii din retur

Posted: 28 Jun 2010 11:02 AM PDT

Fotbalistii care au jucat la Gloria in acest sezon se pot alege cu o mare teapa. Aceea de a fi stat la Buzau, dar sa nu-si primeasca banii pe mai multe luni de contract, inclusiv primele din retur! Clubul pentru care au prestat, Gloria SA, e in...


Buzaul poate ramine fara echipa in liga II

Posted: 28 Jun 2010 11:02 AM PDT

Desi dupa autoretrogradarea Bacaului, Gloria si-a pastrat locul in liga II, continuitatea echipei de fotbal a Buzaului in divizia B e incerta. Asta intrucit Gloria SA, posesoarea locului, e aproape de faliment din cauza datoriilor. Ar exista...


Roxana Istrate, aur la Campionatele Balcanice

Posted: 28 Jun 2010 11:02 AM PDT

In aceste zile, la Slatina, se desfasoara cea de-a 18-a editie a Campionatelor Balcanice, la care buzoianca Roxana Istrate a fost convocata in lotul national de junioare. Lot care ieri a obtinut medaliile de aur in proba pe echipe, dupa ce a invins...


R.Ilie: "Obiectivul ramine salvarea de la retrogradare"

Posted: 28 Jun 2010 11:02 AM PDT

Intr-o perioada in care situatia echipei buzoiene de handbal se agrava pe zi ce trecea, toate jucatoarele fiind pe picior de plecare, HCM-ul a primit un ajutor nesperat. Omul de afaceri Viorel Tudose le-a oferit 10.000 euro oficialilor echipei, o...


Viticultorul Breaza a cistigat Cupa Romaniei

Posted: 28 Jun 2010 11:02 AM PDT

Simbata dimineata, pe terenul sintetic din Cring, s-a disputat finala fazei judetene a Cupei Romaniei.Un ultim act in care s-au intilnit doua echipe considerate outsidere la startul competitiei, dar care au impresionat pe parcurs: Viticultorul...


Lovitura de jumatate de miliard

Posted: 28 Jun 2010 11:02 AM PDT

Un barbat de 46 de ani, din Beceni, caruia nu-i prea placea sa munceasca, a plecat prin tara in cautare de bani. Nu a durat mult si, ajuns in Braila, a sustras de la un cetatean, destul de instarit, un portofel in care se afla un card bancar,...


Amenzi cu nemiluita

Posted: 28 Jun 2010 11:02 AM PDT

La finele saptaminii in curs, politisti din Merei si jandarmi din Monteoru, care patrulau pe DJ 205 in dreptul localitatii Izvoru Dulce, au oprit pentru control un autoturism condus de un localnic in virsta de 45 de ani. In timpul verificarii...


Medicamentele vor costa mai mult

Posted: 28 Jun 2010 11:02 AM PDT

Buzoienii vor scoate mai multi bani din buzunare pentru medicamente, incepind de joi, cind se va modifica sistemul de compensare. Prin noua formula de calcul a pretului la produsele farmaceutice compensate, pacientii vor fi obligati sa plateasca mai...


Miscari prin institutii

Posted: 28 Jun 2010 11:02 AM PDT

Pe ici pe colo, pe la virful deconcentratelor, se mai petrece cate o schimbare. Incet, incet, pedelistii isi recapata locurile, iar pesedistii pleaca acasa. Acolo unde P.N.L. a dorit functii de conducere, sau, ma rog, acolo unde s-a putut, s-au pus...


De ce atit de tirziu?

Posted: 28 Jun 2010 11:02 AM PDT

Ieri, la Prinz, premierul a organizat o teleconferinta cu prefectii, carora le-a cerut, intre altele, sa ia la verificat pe beneficiarii "venitului minim garantat" si a celor care primesc indemnizatii pentru handicapati. Mesajul a fost transmis cu...


Ce frumos e la statiune ...

Posted: 28 Jun 2010 11:02 AM PDT

Pe un post TV discret, simbata si in reluare, duminica, s-a emis un reportaj inaltator despre Statiunea Monteoru. Pentru neinitiati, materialul a parut o realizareca oricare alta. Subliminal, insa, toti intervievatii se simteau, la un moment dat,...


Liberalii intra la guvernare?

Posted: 28 Jun 2010 11:02 AM PDT

Viata in Opozitie este extrem de grea pentru politicieni, mai ales ca fondurile de campanie sau de sustinere a imaginii sint, in marea lor majoritate, provenite din bani publici. Liberalii au primit, insa, verde de la conducerea partidului sa faca...


Niciun comentariu: