DW-WORLD.DE Romanian

DW-WORLD.DE Romanian


Mario Vargas Llosa, câştigătorul Nobelului pentru Literatură în 2010

Posted: 07 Oct 2010 06:45 AM PDT

Comitetul de la Stockholm a explicat că Llosa a fost recompensat pentru abilitatea sa de a cartografia structurile de putere şi imaginile recurente ale individului în ipostaze de rezistenţă, revoltă şi înfrângere.


Germania e la ceasul controverselor

Posted: 07 Oct 2010 05:50 AM PDT

O ceartă virulentă îi desparte pe promotorii proiectului mamut de modernizare a gării centrale din Stuttgart, de adversarii de stânga. Se adaugă şi afirmaţia preşedintelui german: Islamul ar face parte din Germania...


Pedeapsa capitală pe cale de dispariţie

Posted: 07 Oct 2010 04:37 AM PDT

În multe părţi ale lumii, infractorii care s-au făcut vinovaţi de crime grave sunt condamnaţi la moarte.


Prezenţa românească la târgul de carte de la Frankfurt

Posted: 07 Oct 2010 03:57 AM PDT

Şi anul acesta România prezintă la cel mai mare salon de carte din lume, într-un stand comun, noi apariţii editoriale româneşti, dar şi germane.


Lumea are nevoie de o nouă monedă

Posted: 07 Oct 2010 03:12 AM PDT

Cele mai mari economii ale lumii mizează pe deprecierea monedelor naţionale. Tactica folosită de China, aspru criticată de Statele Unite şi Uniunea Europeană, este aplicată în prezent de o întreagă serie de state.


Democraţie fără fundament

Posted: 07 Oct 2010 01:47 AM PDT

Majoritatea guvernamentală a modificat regulamentul Camerei Deputaţilor în aşa fel încât grupul aşa numiţilor independenţi să dobândească statutul unui grup reieşit din alegeri.


Politica şi puterea ocultă

Posted: 07 Oct 2010 01:41 AM PDT

Partidele din România nu au fost confruntate niciodată în ultimii douăzeci de ani cu provocarea de a face faţă unor crize de proporţii, cum este actuala criză economică şi financiară.


Una caldă una rece

Posted: 07 Oct 2010 01:31 AM PDT

În cadrul forumului Asia-Uniunea Europeană de la Bruxelles, UE şi Coreea de Sud au semnat un Acord de Liber Schimb istoric.


"Originalul modern" - de 200 de ani

Posted: 07 Oct 2010 01:16 AM PDT

Se împlinesc 200 de ani de la fondarea Universităţii Humboldt, din Berlin, una dintre cele mai renumite instituţii de învăţământ superior din Europa.


Karzai negociază cu talibanii

Posted: 07 Oct 2010 01:07 AM PDT

La nouă ani de la începutul războiului din Afganistan, se pare că părţile implicate doresc o soluţionare pe cale diplomatică a conflictelor încă existente.


Berlinul e invadat de muzica balcanică

Posted: 07 Oct 2010 12:53 AM PDT

În ultimii douăzeci de ani Berlinul s-a transformat într-un paradis al subculturilor alternative. Nume ca DJ Robert Soko sau Miss Platinum au scris o parte din istoria cluburilor berlineze.


Directorul general „Deutsche Welle” în vizită la Chişinău

Posted: 07 Oct 2010 12:52 AM PDT

Directorul general DW, Erik Bettermann, s-a aflat timp de două zile la Chişinău. La o masă rotundă, el a menţionat că a simţit, din partea jurnaliştilor tineri moldoveni, o dorinţă puternică de modernizare a presei.


Războiul condamnărilor la moarte

Posted: 06 Oct 2010 07:03 AM PDT

Cât de legitime sau ilegitime sunt condamnările la moarte şi execuţiile extra-judiciare care au început să abunde în aşa-numitul război anti-terorist?


Niciun comentariu: