Stirile din politica

Stirile din politica


Marko: Vom susţine pensionarea femeilor la 63 de ani

Posted: 07 Oct 2010 08:01 AM PDT

Liderul Uniunii spune că aceasta a fost propunerea formaţiunii maghiare.
Citește mai departe...



Ponta, despre nepromulgarea Legii pensiilor: Băsescu a găsit o motivaţie diplomatică şi politică

Posted: 07 Oct 2010 08:03 AM PDT

Preşedintele PSD, Victor Ponta, salută decizia preşedintelui Traian Băsescu de a nu promulga Legea pensiilor şi de a o întoarce în Parlament, invocând vârsta de pensionare a femeilor.
Citește mai departe...



Voiculescu: "Traian Băsescu, de ce ţi-e frică, nu scapi!"

Posted: 07 Oct 2010 08:26 AM PDT

Senatorul PC Dan Voiculescu îi transmite preşedintelui Băsescu că de ce îi este cel mai mult frică, adică de suspendare, nu va scăpa.
Citește mai departe...



Voicu: Decizia lui Băsescu privind Legea pensiilor ar putea fi cauzată de frica de suspendare

Posted: 07 Oct 2010 08:31 AM PDT

Liderul PNL Mihai Voicu spune că decizia preşedintelui privind Legea pensiilor este un exerciţiu de imagine şi că Traian Băsescu susţinea, recent, în Parlament, egalizarea vârstei de pensionare între femei şi bărbaţi, opinând că motivul retrimiterii legii în Parlament ar
Citește mai departe...



De ce a retrimis Băsescu legea pensiilor în Parlament

Posted: 07 Oct 2010 09:15 AM PDT

Preşedintele s-ar fi temut de reacţia UDMR la o eventuală încercare a Opoziţiei de a-l suspenda din funcţie, spun surse politice pentru HotNews.
Citește mai departe...



CTP: Puţin îi pasă lui Băsescu de pensionari. Decizia a fost luată de frica suspendării

Posted: 07 Oct 2010 09:33 AM PDT

Decizia lui Traian Băsescu de a retrimite în Parlament Legea pensiilor este "ridicolă" şi poate lăsa impresia că şeful statului a făcut acest gest de frica suspendării, apreciază jurnalistul Cristian Tudor Popescu, la Realitatea TV.
Citește mai departe...



Mădălin Voicu: Şi eu m-am săturat de ţiganii care fură, dar Ilie are o atitudine xenofobă

Posted: 07 Oct 2010 10:27 AM PDT

Ilie Năstase mărturirea, recent, într-un interviu, că preşedintele Franţei "are dreptate în problema ţiganilor" şi se arăta deranjat de faptul că, în Franţa, a ajuns să umble cu mâna în buzunar de teama hoţilor.
Citește mai departe...



UNPR salută decizia preşedintelui de a retrimite Parlamentului Legea pensiilor

Posted: 07 Oct 2010 10:57 AM PDT

UNPR aminteşte că a iniţiat şi susţinut în Camera Deputaţilor un amendament privind pensionarea femeilor la 63 de ani, şi nu la 65 ani, cum propunea legea trimisă de şeful statului spre reexaminare, şi face un apel la toţi parlamentarii să îl voteze.
Citește mai departe...



Udrea: Gestul preşedintelui privind Legea pensiilor nu este legat de frica de suspendare

Posted: 07 Oct 2010 11:09 AM PDT

Retrimiterea la Parlament a Legii pensiilor nu are nicio legătură cu intenţia Opoziţiei de suspendare din funcţie a preşedintelui Traian Băsescu, spune Elena Udrea.
Citește mai departe...



Mitrea, PSD: Nu mă aşteptam ca Băsescu să nu promulge Legea Pensiilor

Posted: 07 Oct 2010 11:54 AM PDT

Gestul preşedintelui de a întoarce în Parlament Legea pensiilor ridică semne de întrebare în rândul Opoziţiei. "Nu mă aşteptam ca preşedintele Traian Băsescu să nu promulge Legea pensiilor", spune senatorul PSD Miron Mitrea.
Citește mai departe...



Niciun comentariu: