Stiri Noi - PeScurt.ro

Stiri Noi - PeScurt.ro


Ronaldo l-a împins pe Guardiola! Ce crezi că s-ar fi întîmplat dacă îl împingea pe Cîrţu?

Posted: 30 Nov 2010 11:45 AM PST

Ronaldo l-a împins pe Guardiola la un aut de mînă, iar tehnicianul Barcelonei nu a reacţionat. În minutul 31 al meciului Barcelona - Real Madrid a avut loc un moment tensionat. La un aut pentru madrileni, Guardiola a prins


GALERIE FOTO / Vezi primele poze cu Audi A6 2012!

Posted: 30 Nov 2010 11:45 AM PST

Mai multe site-uri de internet au publicat primele poze cu Audi A6 2012, cu o zi înainte de prezentarea imaginilor oficiale. A6 este programat să intre în producţia de serie până la sfârşitul acestui an. Rezultatul final va


GREVĂ în Seria A! Etapa a 16-a e în pericol să nu se joace

Posted: 30 Nov 2010 11:45 AM PST

Fotbaliştii din campionatul Italiei vor intra în grevă în zilele de 11 şi 12 decembrie, după eşecul negocierilor cu patronii din Serie A în vederea unui nou acord privind contractul colectiv de muncă, a anunţat Asociaţia


VIDEO / Viorel Păunescu: "Lăcătuş trebuie lăsat să lucreze singur"

Posted: 30 Nov 2010 11:45 AM PST

Preşedintele de onoare al Stelei, Viorel Păunescu, a vorbit la Contraatac despre sansele pe care le are echipa lui Lăcătuş la titlu după ce roş-albaştrii a terminat turul pe locul şapte. "Trebuie să-i dăm crezare lui Lăcătuş


Mititelu: "Nici un jucător de-al nostru nu are oferte" :X

Posted: 30 Nov 2010 11:45 AM PST

Patronul Universităţii Craiova, Adrian Mititelu, a comentat la Digisport Special problemele financiare ale grupării oltene şi spune că partida cu CFR Cluj va fi mai uşoară decît cea pe care elevii lui Victor Piţurcă au pierdut-o


Petre Grigoraş: "Şi eu am luat bătaie, cînd eram la Oţelul, cu 7-0 şi ne-a aplaudat ...

Posted: 30 Nov 2010 11:45 AM PST

Antrenorul celor de la Pandurii, Petre Grigoraş, a comentat la DigiSport meciul de aseară şi spune că i s-a întîmplat şi lui să fie umilit. "Cred că Barcelona a făcut aseară cel mai bun joc din ultimii 20 de ani ai


Şi Hagi a pierdut cu 0-5 un "El Clasico"! Vezi cind s-a întîmplat asta

Posted: 30 Nov 2010 11:45 AM PST

Gică Hagi a luat parte la opt "El Clasico" în cele 4 sezoane petrecute în Spania, la Real Madrid ('90-'91, '91-'92) şi la Barcelona ('94-'95, '95-'96). Cel mai mare fotbalist român din toate timpurile a obţinut trei victorii (una cu


Sorin Cîrţu: "Nu e normal să ceri jucători noi dacă vii antrenor la o echipă. ...

Posted: 30 Nov 2010 11:45 AM PST

Fostul antrenor al lui CFR Cluj, Sorin Cîrţu, dezvăluie ce strategie ar fi aplicat în perioada de mercato dacă ar fi continuat pe banca feroviarilor şi spune că nu i se par normale modificările masive de lot în cazul


Sergio Ramos a primit doar o etapă de suspendare

Posted: 30 Nov 2010 11:45 AM PST

Fundaşul lui Real Madrid, Sergio Ramos, a scăpat uşor după ce a fost eliminat în meciul pierdut cu rivala Barcelona, 0-5. A fost suspendat doar o etapă. În minutul 89 al partidei acesta l-a lovit intenţionat pe Messi şi


Încă o lovitură pentru Real» Mourinho suspendat o etapă şi amenzi în valoare de 215. ...

Posted: 30 Nov 2010 11:45 AM PST

După ce au fost surclasaţi clar în marele derby cu Barcelona, madrilenii au mai primit o lovitură. UEFA a decis să-l suspende o partidă pe Jose Mourinho, care nu va sta pe bancă în meciul cu Auxerre, şi a aplicat amenzi în


VIDEO / Cosmin Contra: "Aseară am avut impresia că văd un meci pe Play Station"

Posted: 30 Nov 2010 11:45 AM PST

Antrenorul Politehnicii Timişoara, Cosmin Contra, a comentat la Contraatac victoria Barcelonei din derby-ul cu Real Madrid, scor 5-0. "Barcelona e cea mai bună echipă a ultimilor ani. Nu i-au lăsat să joace pe cei de la Madrid.


Gică Popescu: "Fotbaliştii noştri îşi doresc să joace contra Barcelonei, în loc să ...

Posted: 30 Nov 2010 11:45 AM PST

Gică Popescu a comparat la Contraatac, de la GSP TV, campionatul românesc cu echipele mari de afară. "În fotbalul românesc oamenii se mulţumesc cu foarte puţin pentru că visul lor este să joace cu Real Madrid, în loc să


Gică Popescu: "Mourinho a făcut tot ce a depins de el ca să pregătească meciul"

Posted: 30 Nov 2010 11:45 AM PST

Gică Popescu a spus la Contraatac, de la GSP TV, că Mourinho nu putea trimite o echipă mai bună în teren. "Jocul Barcelonei a impresionant. Consistenţă paselor a fost una obişnuită, dar pressingul şi posesia a fost una


Poza anului în rugby! Cum descoperi în meci tatuajul de pe fundul adversarului! :D

Posted: 30 Nov 2010 11:45 AM PST

Aceasta este ultima variantă de a-ţi opri adversarul din drumul spre eseu! Şi poţi găsi un tatuaj chiar neaşteptat. Vezi despre ce e vorba!


Sorin Socol: "Moş Crăciun nu o să poată să-mi aducă ceva mai frumos decît ...

Posted: 30 Nov 2010 11:45 AM PST

Naţionala de rugby o ţine din distracţie în distracţie. "Tricolorii" şi-au sărbătorit căpitanul, pe Sorin Socol, care a împlinit 33 de ani. Rugbistul aşteaptă şi alte cadouri, nu se mulţumeşte cu calificarea la Mondialul


Presa din Turcia anunţă că Elano ar putea fi coleg cu Adrian Mutu!

Posted: 30 Nov 2010 11:45 AM PST

Evoluţiile slabe ale mijlocaşului brazilian în acest sezon la Galatasaray, unde a jucat în şapte meciuri fără a marca, au făcut ca şefii clubului să îl pună pe lista de transferuri.Presa din Turcia scrie despre un interes al


Alin Petrache: "Am primit ecouri plăcute şi de la politicieni pentru succesul pe care ...

Posted: 30 Nov 2010 11:45 AM PST

Calificarea "Stejarilor" la Cupa Mondială a avut ecou şi în afara ţării. Şeful Federaţiei, Alin Petrache, a dezvăluit că a primit felicitări pentru această performanţă inclusiv de la oficialii forului suprem al rugbiului


VIDEO / Adio moştenitori! :D Podolski a exersat o lovitură de karate în Bundesliga!

Posted: 30 Nov 2010 11:45 AM PST

Un super jucător, internaţionalul german al lui FC Koln l-a luat la ţintă pe bosniacul Dzeko (Wolfsburg): high-kick direct în testicule! Şi a luat doar "galben"!


Spadacio rămîne în lotul Rapidului pentru meciul cu Vaslui

Posted: 30 Nov 2010 11:45 AM PST

Spadacio fusese învoit, iniţial, pentru ultimele partide din acest an, cu Vaslui şi Urziceni, dar a fost reţinut în lotul lui Şumudică pentru prima din acestea. Mijlocaşul brazilian trebuia să plece mai devreme în


Becali: "Fotbaliştii noştri cred că ăia de la Barcelona sînt nişte monştri. ...

Posted: 30 Nov 2010 11:45 AM PST

Gigi Becali a spus la GSP TV că fotbaliştii români nu sînt destul de orgolioşi încît să reacţioneze după Barcelona - Real Madrid. "Jucătorii noştri nu se consideră fotbalişti cînd se uită la un Barcelona - Real


VIDEO / Eric: "Nu m-am gîndit să fiu golgeter, vreau să dau gol să ajut echipa"

Posted: 30 Nov 2010 11:45 AM PST

Medieşenii au rămas chiar şi ei surprinşi de parcursul din tur. La jumătatea campionatului Gaz Metan este pe locul cinci, deşi obiectivul este o clasare între primele opt echipe. Brazilianul Eric se gîndeşte deja la retur, cînd


Formula 1: Noi reguli tehnice în 2011

Posted: 30 Nov 2010 11:40 AM PST

În 2011, în Formula 1 va intra în vigoare un nou regulament tehnic pentru Campionatul Mondial. Printre cele mai importante modificări ale regulamentului tehnic din Formula 1, care va funcţiona începând cu ediţia 2011 al Campionatului Mondial, se numără renunţarea la sistemul Citește mai departe...


Cum l-a năşit Radu Moraru pe Băsescu

Posted: 30 Nov 2010 11:26 AM PST

Într-o ediţie specială a emisiunii 100%, de la B1 TV, Radu Moraru, Naşul - pentru cunoscători, a vorbit deschis despre relaţia sa cu preşedintele Traian Băsescu, despre suişurile şi coborâşurile vieţii care i-au unit într-atât încât să devină unul altuia Citește mai departe...


Cum "l-a năşit" Radu Moraru pe Băsescu

Posted: 30 Nov 2010 11:26 AM PST

Într-o ediţie specială a emisiunii 100%, de la B1 TV, Radu Moraru, Naşul - pentru cunoscători, a vorbit deschis despre relaţia sa cu preşedintele Traian Băsescu, despre suişurile şi coborâşurile vieţii care i-au unit într-atât încât să devină unul altuia Citește mai departe...


Real Madrid, de râsul lumii după El Clasico. Vezi cele mai tari bancuri cu "galactici"

Posted: 30 Nov 2010 11:25 AM PST

Real Madrid şi antrenorul Jose Mourinho au ajuns subiecte de bancuri după eşecul usturător înregistrat în faţa marii rivale Barcelona. Citește mai departe...


Heath Ledger va apărea în următorul film Batman!.

Posted: 30 Nov 2010 11:20 AM PST

Heath Ledger ar urma să apară din nou în această producţie, regizorul intenţionând să folosească imagini din filmul anterior, care nu au fost folosite. "Ideea este să folosim fragmente din prima parte a filmului pentru a avea o continuitate a evenimentelor. Trebuie să îi facem ieşirea lui Joker din film", a dezvăluit regizorul Chris Nolan, citat de Antena 1. Folosirea acelor imagini va fi posibilă doar cu acordul rudelor lui Heath, care deţin drepturile ...


Ratinguri TV – luni 29 noiembrie 2010

Posted: 30 Nov 2010 11:15 AM PST

Pe scurt: Chuck & LTM season highs, ↑ pe linie; The Event sub Chuck Broadcast 8:00PM/8:30PM - NBC, “Chuck“: 6.17 mil, 2.0 (de la 4.8m/1.7) ↑ season high (tie) - CW, “90210“: 2.0 mil, 1.0 (de la 1.75m/0.9) ↑ 9:00PM/09:30PM - NBC, “The Event“: 5.8 mil, 1.9 (de la 5.19m/1.7) ↑ - FOX, “Lie to [...]Promo:Vezi ultimele noutati video legate de serialul tau preferat aici


Kristoffer Polaha şi-a încheiat socotelile cu “Life Unexpected”

Posted: 30 Nov 2010 11:15 AM PST

Kristoffer Polaha (Baze) părăseşte poiectul “Life Unexpected” şi se mută la CBS pentru un proiect care va prinde viaţa pe “micile ecrane” în toamna anului 2011. Surse au afirmat că înţelegerea s-a realizat chiar după ce CW a anunţat că nu va mai acorda alte episoade sezonului doi din “Life Unexpected”. Deşi majoritatea dintre noi [...]Promo:Vezi cele mai noi trailere doar aici


Mihai Morar va cânta în duet cu Puya într-un club din Braşov!.

Posted: 30 Nov 2010 11:10 AM PST

Gazda emisiunii "Răi da buni" de la Antena 2 se află în competiţie cu colegul său, Daniel Buzdugan. Rezultatul va fi dat doar în funcţie de preferinţele publicului. Dacă va câştiga, Mihai Morar va cânta cu Puya. Dacă va fi învins de Buzdugan, atunci Daniel va trebui să se pozeze cu publicul din clubul respectiv, scrie Antena 2.


Susan Boyle vrea un duet cu Rihanna.

Posted: 30 Nov 2010 11:08 AM PST

Senzatia muzicii britanice, Susan Boyle, a mai adaugat un artist inedit pe lista celor cu care şi-ar dori o colaborare. Rihanna este preferata lui Susan pentru un duet."Exista anumite genuri de muzică la care te pricepi şi unele la care nu te pricepi. Oare eu mă voi descurca să cânt R&B? Nu am cum să ştiu. Poate aş putea cânta alături de Rihanna", a declarat Susan (foto).Britanica a mărturisit că un alt artist alături de care ar vrea să cânte este Sir Paul ...


Olivier Sanche s-a stins din viata

Posted: 30 Nov 2010 11:00 AM PST

Olivier Sanche, directorul in tot ce priveste datacenter Apple, a incetat din viata joia trecuta in urma unui atac de inima.Sanche, cel din mijloc, era responsabil si de noul Datacenter in Carolina de Nord pe care Apple il va inaugura in curand.http://www.iphoneforum.ro/index.php?act=attach&type=post&id=5912El s-a alaturat echipei Apple in 2009 dupa ce a plecat de la eBay.La vremea respectiva s-a spus despre el ca:"There is no other person I can think of who could better prepare Apple for...


Concurs Marti

Posted: 30 Nov 2010 11:00 AM PST

Am gasit cuvantul cheie Datacenter in articolul http://www.datacenterstocks.com/ si aici http://www.iphoneforum.ro/index.php?showtopic=5517


Cumperi 3 perechi de silicoane, iar a 4-a e gratuită!.

Posted: 30 Nov 2010 10:55 AM PST

Astfel, domnişoarele îşi pot mări bustul iarna asta gratuit! Asta doar dacă au 3 prietene doritoare de sâni siliconaţi. "La un grup de trei persoane care îşi fac o anumită procedură, cea de-a patra persoană are gratuitate pentru zona respectivă şi pentru procedura respectivă", spun chirurgii esteticieni. Clinicile din Timişoara vin cu alte promoţii la fel de interesante. 500 de euro reducere pentru un implant mamar şi pe lângă operaţie, mai oferă ...


Sylvia n-are timp de ziua soţului: "De Sfântul Andrei, cumpărăm plasă pentru ...

Posted: 30 Nov 2010 10:51 AM PST

Chiar dacă astăzi este Sfântul Andrei adică ziua onomastică a soţului ei, Andrei, din trupa Alb Negru, cântăreaţa Sylvia s-a ocupat de treburi casnice, fiind ocupată cu găsirea unor plase pentru geamuri, informează site-ul agentiadepresamondena.com. "Azi, de Sfântul Andrei, suntem prin magazine şi căutăm plasă pentru geamuri. Nu avem timp de sărbătorit pentru că vrem ca până de Crăciun să ne mutăm în casă nouă. Până acum am cumpărat...


Un bust al poetului Adrian Păunescu, dezvelit pe Aleea Scriitorilor din Alba Iulia

Posted: 30 Nov 2010 10:46 AM PST

Un bust de bronz al poetului Adrian Păunescu a fost dezvelit, marţi, pe Alee Scriitorilor din centrul municipiului Alba Iulia, la eveniment fiind prezente câteva sute de persoane, între care şi unii dintre foştii colegi din Cenaclul Flacăra.


Deciziile luate de catre oficialii europeni ar putea face mai mult rau decat bine

Posted: 30 Nov 2010 10:45 AM PST

Deciziile luate peste weekend de catre Ministrii de Finante ai zonei euro nu au avut efectul scontat. In loc sa atenueze


Analiza tehnica EUR - USD, 30 noiembrie 2010 - analiza Bullbrokers Markets

Posted: 30 Nov 2010 10:45 AM PST

Sfarsitul lunii noiembrie aduce noi deprecieri ale monedei europene in fata dolarului american. Desi Irlanda a primit fondurile de salvare a


Ialomiţianu: România nu-şi poate permite reducerea impozitelor în această perioadă

Posted: 30 Nov 2010 10:44 AM PST

Ministrul Finanţelor Publice, Gheorghe Ialomiţianu, a precizat, într-un interviu acordat Realitatea TV, că România nu-şi poate permite reducerea impozitelor în această perioadă, iar creşterile salariale în 2011 depind de evoluţia financiară a României şi de pieţele internaţionale.


Rusia dă asigurări că nu a desfăşurat rachete nucleare lângă graniţele NATO

Posted: 30 Nov 2010 10:39 AM PST

Şeful Statului Major al forţelor armate ruse, generalul Nikolai Makarov, a infirmat marţi informaţiile publicate de cotidianul Wall Street Journal, care sugerau că Rusia a desfăşurat în primăvara acestui an, în apropierea unor state NATO, rachete nucleare cu rază scurtă de acţiune.


Călin Goia (Voltaj): "Am pierdut mulţi bani la Bursă".

Posted: 30 Nov 2010 10:39 AM PST

"Din şcoală cel mai mult mi-a plăcut matematica. M-a ajutat să devin o persoană echilibrată şi calculată. Am făcut investiţii, însă am şi pierdut. Am pierdut la Bursă mulţi bani. Eram într-un iureş de concerte şi nu am avut timp să stau să studiez. Îi sfătuiesc pe cei care joacă la Bursă să fie foarte conştienţi şi să nu lase brokerul să le investească banii", a declarat Călin Goia, la "Dincolo de aparenţe" de la Antena 2, care va fi difuzată ...


Tom Waits va lansa prima sa carte de poezii.

Posted: 30 Nov 2010 10:39 AM PST

Muzicianul american Tom Waits îşi va face debutul ca poet cu un volum care va fi ilustrat cu fotografii realizate de Michael O'Brien - fotoreporter cu 30 de ani de experienţă şi multe premii în palmares, potrivit NewsIn.Volumul este intitulat "Hard Ground", iar fotografii din el au o temă pesimistă: viaţa oamenilor fără adăpost. O'Brien a colaborat cu Waits şi la discul "Glitter And Doom Live", pentru care a realizat fotografia de pe copertă. Prima carte de poezii ...


Conturile de certificate CO2 Holcim România, accesate ilegal. Au fost furate unităţi de 15 mil. euro

Posted: 30 Nov 2010 10:38 AM PST

Holcim România a anunţat, marţi, că la jumătatea lunii noiembrie persoane necunoscute au accesat ilegal conturile de certificate CO2 deţinute de companie la Registrul Naţional al Emisiilor de Gaze cu Efect de Seră, sustrăgând certificate de 15 milioane euro.


Ministerul Sănătăţii a rezolvat problema mamelor: a cumpărat anticoncepţionale de 1,3 milioane

Posted: 30 Nov 2010 10:38 AM PST

În plin scandal al reducerii indemnizaţiilor de naştere, Guvernul Emil Boc investeşte sume de la buget în anticoncepţionale. Afacerea a fost parafată vineri, 30 noiembrie 2010, de către Ministerul Sănătăţii Publice. Suma alocată pentru 250. Citește mai departe...


AFP: Publicarea mesajelor diplomatice, cea mai controversată dintre dezvăluirile făcute de WikiLeaks

Posted: 30 Nov 2010 10:36 AM PST

Publicarea, începând de duminică, a unor note diplomatice americane provenind dintr-un pachet de circa 250.000 de mesaje procurate de WikiLeaks este cea mai controversată dintre dezvăluirile făcute de acest site, creat în 2006, specializat în postarea online de documente secrete.


Iarna şi-a intrat în drepturi în Europa. GALERIE FOTO

Posted: 30 Nov 2010 10:31 AM PST

În Marea Britanie, Germania, Franţa, Polonia, Cehia şi nordul Italiei se înregistrează temperaturi foarte scăzute pentru această perioadă a anului, iar transporturile rutier, aerian şi feroviar sunt îngreunate serios de cantităţile mari de zăpadă căzute în aceste regiuni. Citește mai departe...


Ponta: Fiecare român plăteşte 250 de euro pentru ca Udrea să îl bată pe Blaga

Posted: 30 Nov 2010 10:30 AM PST

Preşedintele PSD, Victor Ponta, a declarat, marţi, într-o conferinţă de presă la Satu Mare, că fiecare român va plăti 250 de euro pentru ca Elena Udrea să îl bată pe Vasile Blaga în competiţia internă din PDL.


BrandTailors semneaza rebrandingul Monsena, companie de produse si servicii in constructii

Posted: 30 Nov 2010 10:30 AM PST

Dupa relansarea site-ului monsena.ro in octombrie 2010, BrandTailors a finalizat rebrandingul companiei Monsena, companie de servicii B2B specializata in furnizarea, proiectarea, procesare si implementarea solutiilor de acoperisuri faltuite si fatade ventilate. Brief-ul inaintat la sfarsitul anului


TFP Advertising semneaza campania „Cu Farmaciile DONA gasesti mai usor drumul spre sanatate!”

Posted: 30 Nov 2010 10:30 AM PST

Campania demarata de TFP Advertising in aceasta toamna isi propune sa aduca in atentia posesorilor de carduri de fidelitate reducerile pe care le ofera Farmaciile DONA, informeaza un comunicat de presa al agentiei. Cu peste un milion de


Ialomiţianu: Impozitarea prostituţiei trebuie decisă cu Biserica, care nu va fi impozitată

Posted: 30 Nov 2010 10:27 AM PST

Legalizarea şi impozitarea prostituţiei ar trebui decisă numai împreună cu Biserica, susţine ministrul Finanţelor Publice, Gheorghe Ialomiţianu, care apreciază totodată că activităţile economice ale Bisericii nu vor fi impozitate, pentru că statul are obligaţia să susţină activităţile culturale.


Bank Leumi România a înregistrat pierderi de 24,8 milioane lei în primele nouă luni

Posted: 30 Nov 2010 10:27 AM PST

Bank Leumi România a avut pierderi de 24,8 milioane lei în primele nouă luni, comparativ cu un profit net de 11,7 milioane lei în acelaşi interval din 2009, arată raportul băncii-mamă.


Niciun comentariu: