DW-WORLD.DE Romanian

DW-WORLD.DE Romanian


Atentatul de la Tucson, un produs al climatului politic otrăvit din SUA

Posted: 11 Jan 2011 06:46 AM PST

Atentatul comis asupra deputatei democrate din Congresul american, Gabrielle Giffords, soldat cu rănirea gravă a acesteia şi uciderea a şase persoane, a zguduit Statele Unite.


Fantoma comunismului bântuie Partidul Stângii

Posted: 11 Jan 2011 06:11 AM PST

În Germania se poartă de câteva zile o intensă dezbatere privind comunismul. Dezbaterea a fost provocată de un articol semnat de preşedinta Partidului Stângii, Gesine Loetzsch, apărut în ziarul "Lumea Tânără".


Ziare.com - Editorial: Pentru cine lucreaza Crin Antonescu?

Posted: 11 Jan 2011 06:05 AM PST

Presedintele Partidului National-Liberal, Crin Antonescu, e tentat sa vada in oricine pune la indoiala oportunitatea aliantei liberalilor cu partidul lui Dan Voiculescu un admirator al lui Traian Basescu.


Ziare.com: O afacere in Romania, misiune imposibila?

Posted: 11 Jan 2011 05:55 AM PST

Oamenii de afaceri romani par sa fi ajuns la limita rabdarii, primul care s-a declarat invins de sistemul fiscal din tara fiind seful Interagro, Ioan Niculae.


Controale severe în urma scandalului cu dioxină

Posted: 11 Jan 2011 05:33 AM PST

După scandalul provocat de contaminarea cu dioxină, în Germania, a unor nutreţuri pentru animale, normele de siguranţă valabile pentru producătorii de furaje vor fi înăsprite.


Salonul auto de la Detroit: America şi maşinile germane

Posted: 11 Jan 2011 05:27 AM PST

Americanilor le plac maşinile germane. Producătorii auto germani au înregistrat în 2010 o creştere de 11% a cifrei de afaceri în SUA. Mărcile germane privesc cu optimism târgul auto de la Detroit, cel mai mare din SUA.


România - revoltată în chestiunea Schengen

Posted: 11 Jan 2011 04:16 AM PST

Sub titlul "România este revoltată în chestiunea Schengen", ziarul elveţian Neue Zürcher Zeitung publică o analiză a efectelor întârzierii admiterii în spaţiul de liberă circulaţie asupra puterii de la Bucureşti.


Deputaţii şi judecătorii moldoveni vor fi lipsiţi de imunitate

Posted: 11 Jan 2011 03:57 AM PST

Deputaţii moldoveni renunţă la imunitate şi îi lipsesc de aceasta şi pe judecători. Actuala Constituţie a Republicii Moldova va fi schimbată, iar crimele regimului comunist totalitar vor fi condamnate.


O reformă lipsită de vorbe mari

Posted: 11 Jan 2011 01:54 AM PST

Coalizarea opoziţiei readuce în centrul atenţiei un subiect tehnic, dar de o importanţă covârşitoare în procesul alegerilor.


Copii pierduţi în jungla legislaţiei

Posted: 11 Jan 2011 12:41 AM PST

14 ţări din Uniunea Europeană au fost autorizate să lanseze o cooperare extinsă pentru a facilita procedurile de divorţ în cazul cuplurilor binaţionale, ceea ce constituie o premieră în istoria Uniunii Europene.


Niciun comentariu: