Stiri Noi - PeScurt.ro

Stiri Noi - PeScurt.ro


Gadgeturile lui 2011. Cele mai ciudate inventii tehnologice - VIDEO

Posted: 06 Jan 2011 10:52 AM PST

Daca anul trecut in cadrul Consumer Electronic Show, cel mai mare targ de tehnologie din lume, discutiile erau centrate pe televizoarele 3D, 2011 va fi anul tabletelor.


Cea mai abrupta scadere analizata a retailului din UE

Posted: 06 Jan 2011 10:46 AM PST

Comertul cu amanuntul a crescut, in volum, cu 0,8% in Uniunea Europeana in octombrie 2010 fata de aceeasi luna a anului anterior, iar Romania a inregistrat cea mai abrupta scadere dintre statele membre, de 8,9%, potrivit datelor prezentate de Eurostat.


Numarul de bugetari va ajunge la 900.000 si prin disponibilizari

Posted: 06 Jan 2011 10:46 AM PST

Presedintele Traian Basescu a declarat, miercuri, ca isi mentine ideea ca numarul de bugetari sa scada, in timp, la 900.000 angajati si a precizat ca nu exclude varianta ca aceasta reducere a numarului de salariati sa fie efectuata si prin...


Un nou mariaj de miliarde cu FMI. Vezi ce spune mediul de afaceri

Posted: 06 Jan 2011 10:46 AM PST

Romania se pregateste sa inceapa un nou acord cu Fondul Monetar International si Uniunea Europeana, unul de tip preventiv de data aceasta dupa ce a imprumutat aproape 20 miliarde de euro de la institutiile internationale in mai 2009. Presedintele...


Indicatorul increderii in economia tarii a urcat din nou

Posted: 06 Jan 2011 10:46 AM PST

Indicatorul increderii populatiei si companiilor in economia romaneasca a continuat sa creasca usor in decembrie, in special privind sectorul constructiilor si serviciilor, potrivit unui sondaj lunar al Comisiei Europene (CE).


Retailul isi continua scaderea

Posted: 06 Jan 2011 10:46 AM PST

Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul, cu exceptia celui auto, a scazut in noiembrie 2010, atat ca serie bruta, cat si ca serie ajustata in functie de numarul de zile lucratoare si sezonalitate, cu pana la 3,1% fata de octombrie si cu...


Inspectorii din institutii publice primesc 1% din prejudiciul recuperat

Posted: 06 Jan 2011 10:46 AM PST

Inspectorii din institutii publice, inclusiv primarii, vor incasa lunar un spor de pana la 30% din salariul de incadrare si vor primi un stimulent financiar echivalent cu 1% din valoarea sumei recuperate de la un datornic, daca prejudiciul descoperit...


Cum arata cardul national de sanatate. Vezi aici galerie foto

Posted: 06 Jan 2011 10:46 AM PST

Ministrul Sanatatii, Cseke Attila, a sustinut o conferinta de presa prilejuita de prezentarea bilantului activitatii pe anul 2010 si proiectele pentru anul 2011. Primele carduri vor fi primite de asigurati in al doilea semestru din 2011.


Bilant 2010 pentru Sanatate. Ce urmeaza in 2011?

Posted: 06 Jan 2011 10:46 AM PST

Cseke Attila, ministrul Sanatatii, a facut public bilantul activitatii pentru 2010, an in care sectorul sanitar a beneficiat de o alocare de 3,9% din Produsul Intern Brut (PIB), un nivel similar celor mai sarace state ale lumii.


Pedrazzini îi dă sfaturi de carieră lui Bogdan Stancu: "Du-te la Udinese!"

Posted: 06 Jan 2011 10:45 AM PST

"Stancule, du-te la Udinese"! Este sfatul finului italian al lui Gigi Becali, Massimo Pedrazzini, pentru goalgetter-ul campionatului. Stancu este ofertat de încă două cluburi din Italia: Cesena şi Bari. Italienii au pus ochii pe


Lăcătuş: "Ne mai trebuie un portar şi avem lotul complet. Putem ataca titlul!"

Posted: 06 Jan 2011 10:45 AM PST

Antrenorul Stelei s-a declarat extrem de mulţumit de transferul lui Matei în Ghencea, dar spune că echipa sa mai are nevoie de un portar pentru a avea lotul complet şi a putea ataca titlul în retur. Lotul numeros îi permite lui


Triumful lui Morgenstern » Austriacul cîştigă Turneul celor Patru Trambuline

Posted: 06 Jan 2011 10:45 AM PST

Austriacul Thomas Morgenstern a cîştigat cea de-a 59-a ediţie a Turneului celor Patru Trambuline după ce a terminat pe doi ultima etapă, disputată azi la Bischofshofen şi care a fost cîştigată de Tom Hilde.Cîştigător al


Păunescu a explicat cum a ajuns Gigi Becali să conducă Steaua

Posted: 06 Jan 2011 10:45 AM PST

Preşedintele de onoare al Stelei, Viorel Păunescu, a spus la emisiunea Contraatac, de la GSP TV, care a fost şirul evenimentelor care l-au adus pe Gigi Becali şef în Ghencea


Scene de groază la o coridă de amatori din Columbia!

Posted: 06 Jan 2011 10:45 AM PST

Nu mai puţin de 48 de răniţi a fost bilanţul unei coride de amatori din Columbia, cunoscută drept "Corralejas". Evenimentul durează timp de o săptămînă şi are o tradiţie de peste 150 de ani. În fiecare an mor în medie 20 de


Mihajlovici nu vrea să mai audă de Mutu: "Nici dacă ar fi cel mai bun din lume nu l-aş ...

Posted: 06 Jan 2011 10:45 AM PST

Sinişa Mihajlovici, antrenorul Fiorentinei, a vorbit la finalul partidei cu Bologna despre situaţia jucătorului român, declarînd că Adrian Mutu a avut o atitudine neprofesionistă."Mutu? A avut o atitudine neprofesionistă. Nu a


Ferrari l-a "retrogradat" pe Chris Dyer după ratarea titlului mondial

Posted: 06 Jan 2011 10:45 AM PST

Pat Fry l-a înlocuit pe Chris Dyer în funcţia de şef al echipei tehnice de la Ferrari, după eşecul înregistrat de Fernando Alonso în cursa pentru titlu mondial din 2010.Rolul lui Dyer în cadrul echipei va fi "redefinit", dar el


Dinu Gheorghe: "Grigorie costă 200.000€, poate acceptăm şi un schimb de jucători"

Posted: 06 Jan 2011 10:45 AM PST

Fanatik Show, Digisport Preşedintele Rapidului, Dinu Gheorghe, a declarat că preţul lui Ştefan Grigorie, 29 de ani, este fix, pentru că este riscant pentru formaţia giuleşteană să negocieze cu Dinamo."Dacă Dinamo are bani să-l


Meciul etapei din Serie A este gratuit pe net la Bet365

Posted: 06 Jan 2011 10:45 AM PST

La primul meci pe banca lui Inter, Leonardo va întîlni cea mai în formă echipă din Serie A, Napoli. Derby-ul etapei este programat de la ora 21:45 pe Giuseppe Meazza şi poate fi urmărit gratuit pe net la Bet365. Citeşte în


Gigi Becali e supărat că nimeni nu se mai sperie de Steaua

Posted: 06 Jan 2011 10:45 AM PST

"Nimeni nu o mai ia în seamă pe Steaua! E posibil aşa ceva?!?", se plânge patronul, care visează ca Steaua şi Dinamo din Liga 1 să alerge în cursa pentru titlu la fel ca Barcelona şi Real în Primera. Lui Gigi Becali îi este dor


Antonis Ioannides, fost partener Deloitte, isi dezvolta propria companie de consultanta si in Romania

Posted: 06 Jan 2011 10:32 AM PST

Antonis Ioannides, fost partener al Deloitte pe fuziuni si achizitii, isi va dezvolta propriul business lansat in 2002, compania de consultanta financiara East Coast Financial Services.


Bogdan Belciu devine partener la PwC Romania

Posted: 06 Jan 2011 10:32 AM PST

Fost director in cadrul companiei de consultanta A.T. Kearney Romania, Bogdan Belciu s-a alaturat filialei locale a PricewaterhouseCoopers (PwC).


Speranta Munteanu renunta la PwC pentru un job la KPMG

Posted: 06 Jan 2011 10:32 AM PST

Compania de consultanta KPMG Romania a numit-o pe Speranta Munteanu in functia de Senior Director al Departamentului de Restructurare, cea care vreme de 15 ani a lucrat in cadrul rivalului PricewaterhouseCoopers (PwC).


Agata Jakoncic, country manager MSD: Piata farma locala are un risc ridicat pentru business

Posted: 06 Jan 2011 10:32 AM PST

In noiembrie 2010 s-a implinit un an de la o tranzactie-gigant, cifrata la 41 miliarde de dolari, prin care fuzionau companiile farmaceutice Merck Sharp & Dohme (MSD) si Schering Plough. Ce inseamna aceasta miscare pentru filiala din Romania si cum...


Nuclearelectrica opreste Unitatea 1 pentru mentenanta

Posted: 06 Jan 2011 10:32 AM PST

Nuclearelectrica va opri activitatea Unitatii 1 a centralei de la Cernavoda pe o perioada de 48 de ore, pentru activitati de mentenanta, reactorul urmand sa fie deconectat in noaptea de vineri spre sambata de la sistemul energetic national, anunta...


CEZ a finalizat achizitia firmei TMK Hydroenergy Power

Posted: 06 Jan 2011 10:32 AM PST

CEZ Romania, subsidiara a grupului ceh de utilitati CEZ, a finalizat achizitia firmei TMK Hydroenergy Power, care detine patru microhidrocentrale in zona Caras-Severin si era controlata de combinatul siderurgic TMK-Resita.


Danila Petre si Asociatii mizeaza pe energie verde si agricultura, in 2011

Posted: 06 Jan 2011 10:32 AM PST

Casa de avocatura Danila Petre si Asociatii, clasata pe locul opt, dupa cifra de afaceri, in topul caselor de avocatura din Romania, vizeaza pentru acest an extinderea activitatii de consultanta pe doua noi domenii: energia verde si agricultura, a...


Cum a mers turismul local in penultima luna din an?

Posted: 06 Jan 2011 10:32 AM PST

Sosirile si innoptarile in structurile turistice cu functiuni de cazare au crescut in noiembrie 2010 cu 9%, la 450.000, si, respectiv, cu 2,6%, la 1,17 milioane, fata de aceeasi luna din 2009, in timp ce pe ansamblul primelor 11 luni au inregistrat...


Geoană: "Varianta cea mai optimistă pentru aderarea României la Schengen este toamna ...

Posted: 06 Jan 2011 10:28 AM PST

Preşedintele Senatului, Mircea Geoană, a declarat, joi seară, că varianta cea mai optimistă pentru aderarea României la spaţiul Schengen este toamna lui 2011. Acesta a afirmat că posibila amânare a intrării României în spaţiul Schengen nu este o surpriză, importante în această situaţie fiind condiţiile care vor fi impuse României, informează Mediafax. "Cred că varianta cea mai optimistă, astăzi, este amânarea pentru la toamnă, iar ...


Oficial: Karthikeyan semnează cu HRT pentru 2011

Posted: 06 Jan 2011 10:24 AM PST

Indianul Narain Karthikeyan a anunţat astăzi că va reveni în Formula 1 odată cu sezonul 2011. Acesta a ajuns la o înţelegere cu Hispania Racing Team şi va pilota pentru echipa spaniolă; HRT vor da un comunicat oficial mâine. Pilotul în vârstă de 33 de ani a mai alergat in F1, însă a completat un singur sezon. În 2005 şi-a făcut debutul în culorile Jordan, însă odată cu finalul respetivului sezon nu a mai reuşit să-şi găsească un nou volan. Între 2006 şi 2008 a...


Volksbank are de recuperat 28 mil. euro din insolventa mall-ului Armonia Braila

Posted: 06 Jan 2011 10:17 AM PST

Volksbank Romania are de recuperat circa 28,3 milioane de euro in cazul insoventei centrului comercial Armonia Braila, inchis in vara anului 2009, se arata in raportul Casei de Insolventa Transilvania, administratorul judiciar al proiectului.


BIROU DE COMPANIE: Un sediu futurist intr-o cladire interbelica

Posted: 06 Jan 2011 10:17 AM PST

La ultimul etaj al unei cladiri interbelice din centrul Capitalei isi are sediul compania de cercetare de piata Future Marketing, restul etajelor fiind ocupate de casa de avocatura Bostina si Asociatii, care a cumparat imobilul in urma cu trei ani.


De 4 ori mai multi romani utilizeaza Windows 7 decat Vista

Posted: 06 Jan 2011 10:16 AM PST

Windows 7, sistemul de operare lansat de Microsoft in toamna 2009, era utilizat in ultima zi a anului trecut de 24,4% dintre utilizatorii romani de calculatoare, cifra fiind de peste patru ori mai mare decat cota de 5,82% in cazul Windows Vista, arata...


LinkedIn vrea sa se listeze pe bursa in 2011

Posted: 06 Jan 2011 10:16 AM PST

Reteaua de socializare profesionala LinkedIn, intentioneaza sa se listeze pe bursa in 2011 si deja a ales consultantii financiari, scrie Reuters citand surse familiare companiei. Acestea nu au oferit date despre cifra la care este evaluat site-ul.


Plata online cu cardul, 127,8 mil. euro anul trecut

Posted: 06 Jan 2011 10:16 AM PST

Comertul electronic cu plata online cu cardul a crescut in 2010 cu 38% comparativ cu anul precedent, atingand valoarea de 127,8 milioane de euro.


Apple a lansat un magazin online pentru aplicatii Mac

Posted: 06 Jan 2011 10:16 AM PST

Apple a lansat un magazin online pentru aplicatii destinate computerelor Mac, similar celui pentru aparatele iPhone, transmite Reuters.


Marius Persinaru, promovat vicepresedinte Xerox pentru statele emergente

Posted: 06 Jan 2011 10:16 AM PST

Marius Persinaru (47 de ani), cel care a fost din iulie 2009 vicepresedintele Xerox pentru operatiuni in statele emergente din zona de est a lumii a fost promovat din aceasta luna ca vicepresedinte pentru operatiunile din statele emergente ale...


Anul 2010 in gadgeturi

Posted: 06 Jan 2011 10:16 AM PST

Anul 2010 s-ar putea sa fi fost perceput in diverse moduri de catre cei mai multi dintre noi, insa cu siguranta nu a fost sarac in lansari de noi gadgeturi.


Alcatel Lucent Romania desfiinteaza functia de director general si aduce patru administratori

Posted: 06 Jan 2011 10:16 AM PST

Alcatel-Lucent Romania, filiala locala a unuia dintre cei mai mari producatori de echipamente de telecomunicatii la nivel global, a desfiintat functia de director general unic si presedinte al Consiliului de Administratie al companiei, Raoul Ros fiind...


Clientii Goldman Sachs se bat pe actiunile Facebook

Posted: 06 Jan 2011 10:16 AM PST

Goldman Sachs va inceta sa mai primeasca ordine de cumparare pentru actiunile plasate de Facebook pe piata privata si a anuntat unii investitori ca vor primi doar o mica parte din pachetele solicitate, au declarat pentru Wall Street Journal surse...


Clientii Cosmote pot primi gratuit mesajele de pe Twitter, prin SMS

Posted: 06 Jan 2011 10:16 AM PST

Cosmote Romania, al treilea operator de telefonie mobila pe piata locala, a lansat un serviciu prin care utilizatorii pot primi gratuit notificari de la Twitter, prin SMS.


Microsoft se indeparteaza pentru prima data de Intel

Posted: 06 Jan 2011 10:16 AM PST

Microsoft s-a indepartat pentru prima data semnificativ de alianta traditionala cu Intel, anuntand ca va dezvolta sisteme de operare compatibile si cu platforma ARM, pentru a face fata competitiei pe piata exploziva a gadget-urilor mobile, transmite...


Scene de groază la o coridă de amatori din Columbia!

Posted: 06 Jan 2011 10:16 AM PST

Scene de groază la o coridă de amatori din Columbia!Nu mai puţin de 48 de răniţi a fost bilanţul unei coride de amatori din Columbia, cunoscută drept "Corralejas". Evenimentul durează timp de o săptămînă şi are o tradiţie de peste 150 de ani. În fiecare an mor în medie 20 de participanţi


Păunescu a explicat cum a ajuns Gigi Becali să conducă Steaua

Posted: 06 Jan 2011 10:16 AM PST

Păunescu a explicat cum a ajuns Gigi Becali să conducă SteauaPreşedintele de onoare al Stelei, Viorel Păunescu, a spus la emisiunea Contraatac, de la GSP TV, care a fost şirul evenimentelor care l-au adus pe Gigi Becali şef în Ghencea


Lăcătuş: "Ne mai trebuie un portar şi avem lotul complet. Putem ataca titlul!"

Posted: 06 Jan 2011 10:16 AM PST

Lăcătuş: Antrenorul Stelei s-a declarat extrem de mulţumit de transferul lui Matei în Ghencea, dar spune că echipa sa mai are nevoie de un portar pentru a avea lotul complet şi a putea ataca titlul în retur.


Mihai Stoica despre aducerea lui Dică: "Nu-mi plac repatrierile, dar cred că doar boii sînt consecvenţi" :)

Posted: 06 Jan 2011 10:16 AM PST

Mihai Stoica despre aducerea lui Dică: Nicolae Dică l-a făcut pe MM să îşi încalce principiile. Lui Stoica nu i-au plăcut niciodată repatrierile, dar cu Dică s-a riscat cînd l-a readus la Steaua şi crede că pariul Dică va fi unul de succes. "Doar boii sînt consecvenţi", a glumit managerul din Ghencea.


Munteanu: "Vreau să mă întorc în fotbalul românesc, nu neapărat la Dinamo"

Posted: 06 Jan 2011 10:16 AM PST

Munteanu: "Vreau să mă întorc în fotbalul românesc, nu neapărat la Dinamo"Vlad Munteanu a revenit la Dinamo pentru a juca tenis de picior. Mijlocaşul lui Wolfsburg şi-ar dori să revină în haită, dar de la vară. Deocamdată, mai are contract şase luni cu Wolfsburg şi preferă şă rămînă în Germania şă îşi banii, chiar dacă joacă la echipa a doua


Ienei îi transmite lui Gigi Becali: "Nu-l schimba pe Lăcătuş chiar dacă Steaua pierde titlul!"

Posted: 06 Jan 2011 10:16 AM PST

Ienei îi transmite lui Gigi Becali: "Lăcătuş nu trebuie schimbat chiar dacă Steaua nu ia campionatul", îi transmite Emeric Ienei lui Gigi Becali, care a pus deja ochii pe Olăroiu


Grigoraş despre Matei: "Nu e uşor la 20 de ani să suporţi presiunea celui mai mare brand din România" ;)

Posted: 06 Jan 2011 10:16 AM PST

Grigoraş despre Matei: Antrenorul Pandurilor, Petre Grigoraş, a comentat la emisiunea Contraatac, de la GSP TV, transferul lui Gabriel Matei la Steaua, din vară.


Cursul de schimb, la 4,15 lei/euro in martie?

Posted: 06 Jan 2011 10:16 AM PST

ING Bank Romania estimeaza ca leul se va aprecia in primul trimestru din acest an, cursul de schimb urmand sa coboare pana 4,15 lei pentru un euro. Rata de schimb prognozata de ING pentru finalul acestui an este de 4,2 lei/euro.


Finantele au atras 1,08 mld. lei prin obligatiuni la trei ani

Posted: 06 Jan 2011 10:16 AM PST

Ministerul Finantelor Publice (MFP) a atras prin obligatiuni de stat cu scadenta la trei ani fonduri de 1,08 miliarde de lei, dublu fata de valoarea programata, de 500 milioane lei, la un randament mediu in scadere, de 7,12% pe an.


Niciun comentariu: