Stiri de actualitate

Stiri de actualitate


Sergiu Nicolaescu: Niciodată nu m-am simţit atât de umilit în România

Posted: 06 Apr 2011 10:46 AM PDT

Sergiu Nicolaescu mărturiseşte că niciodată nu s-a simţit mai umilit în propria ţară decât acum.
Citește mai departe...



Boc, Ialomiţianu şi primarul Scripcaru în uniforme naziste, la şedinţa CJ Braşov VIDEO

Posted: 06 Apr 2011 11:02 AM PDT

Un consilier local PNL a adus, miercuri, la şedinţa Consiliului Judeţean (CJ) Braşov, trei figurine din carton, în mărime naturală, purtând uniforme naziste, reprezentându-i pe premierul Emil Boc, pe ministrul de Finanţe, Gheorghe Ialomiţianu, şi pe primarul municipiului, George
Citește mai departe...



Guvernul îşi va asuma răspunderea pe Legea salarizării profesorilor şi pe Codul de dialog social

Posted: 06 Apr 2011 11:05 AM PDT

Executiv îşi va asuma răspunderea pe două proiecte de lege. Este vorba despre proiectul legii privind salarizarea profesorilor şi despre Codul de dialog social, anunţă Realitatea TV.
Citește mai departe...



Irina Shayk îi arată lui Ronaldo cum îi vine rochia de mireasă VEZI FOTO

Posted: 06 Apr 2011 11:07 AM PDT

Fotbaliştilor le este greu să aibă o relaţie, mai ales că tentaţiile sunt mari. Tocmai de aceea iubitele lor fac orice ca să-i ţină lângă ele dacă au pus mâna pe ei.
Citește mai departe...



PDL ar putea încheia un protocol cu partidul lui Sarkozy

Posted: 06 Apr 2011 11:17 AM PDT

Ministrul Teodor Baconschi a declarat, marţi, că i-a propus secretarului general al UMP, partidul de guvernământ din Franţa, un protocol de colaborare cu PDL, ambele formaţiuni făcând parte din aceeaşi familie politică a popularilor europeni.
Citește mai departe...



Pazniciul de la Casa de Ajutor Reciproc din Bucureşti, jefuit de un copil de zece ani VIDEO

Posted: 06 Apr 2011 11:33 AM PDT

Bătrânii au ajuns să fie jefuiţi chiar lângă ghişeele Caselor de Ajutor Reciproc. O parte dintre hoţi sunt copii care mizează probabil pe faptul că vârstinicii nu mai sunt atât de agili.
Citește mai departe...



Patinaj artistic pe echipe, în programul JO de la Soci

Posted: 06 Apr 2011 11:34 AM PDT

Comisia Executivă a CIO a acceptat, miercuri, la Londra, să introducă şase noi probe la JO de la Soci.
Citește mai departe...



Messi şi-a făcut cont pe Facebook

Posted: 06 Apr 2011 11:39 AM PDT

"Bună! Vă urez bun venit tuturor. Vă mulţumesc pentru numeroasele mesaje pe care le-am primit. Sunt foarte mulţumit! De acum înainte vom fi mai aproape prin intermediul Facebook", este primul mesaj postat de Messi pe pagina sa de Facebook.
Citește mai departe...



Munteanu: La Vaslui s-au investit milioane de euro, trebuie să vedem partea bună a lucrurilor

Posted: 06 Apr 2011 11:49 AM PDT

Dorinel Munteanu priveşte jumătatea plină a paharului după remiza cu FC Vaslui, 0-0, din etapa a 24-a a Ligii I.
Citește mai departe...



Ministerul Transporturilor face tuneluri la "promoţie". Vezi aici preţurile

Posted: 06 Apr 2011 11:52 AM PDT

Dacă tot avem cele mai scumpe autostrăzi, Ministerul Transporturilor s-a gândit să echilibreze oarecum situaţia, aşa că va construi cele mai ieftine tuneluri. Cam de zece ori mai ieftine decât în Occident, dar la aceeaşi calitate.
Citește mai departe...



Niciun comentariu: