Stiri Noi - Stiri din Romania

Stiri Noi - Stiri din Romania


Regina Silvia a Suediei, ranita in timp ce fugea de paparazzi

Posted: 06 Apr 2011 11:11 AM PDT

Regina Silvia a Suediei s-a ranit la picior si la incheietura mainii, la inceputul acestei saptamani, in timp ce incerca sa fuga de un fotograf angajat de tabloidul suedez Aftonbladet, la New York, a anuntat, miercuri, palatul regal suedez.


Angelina Jolie va adopta inca un copil?

Posted: 06 Apr 2011 11:11 AM PDT

Un nou tatuaj, sub forma unei linii de coordonate ce a fost adaugata sub un tatuaj mai vechi al actritei Angelina Jolie, realimenteaza zvonurile referitoare la intentia artistei americane de a adopta inca un copil.


Incercare de stabilire a unui record mondial la Cluj: o frigaruie de pui lunga de 100 de metri

Posted: 06 Apr 2011 11:11 AM PDT

Douazeci de bloggeri clujeni, condusi de bucatarul Adrian Hadean, vor sa stabileasca, la Zilele municipiului Cluj-Napoca, un record mondial cu cea mai lunga frigaruie de pui, ei incercand sa pregateasca o frigaruie cu o lungime de o suta de metri.


Bryan Ferry, spitalizat la Londra din cauza unei boli grave. Concertul din Bucuresti nu a fost anulat

Posted: 06 Apr 2011 11:11 AM PDT

Bryan Ferry, membru fondator al trupei Roxy Music, care trebuie sa concerteze pentru prima data in Romania pe 1 mai, la Sala Palatului din Capitala, a fost spitalizat in noaptea de marti spre miercuri, din cauza unei afectiuni grave, a carei natura...


TVR este dispus sa dea 1 milion euro pe sezon pentru a achizitiona un pachet cu meciuri din Liga I

Posted: 06 Apr 2011 11:11 AM PDT

TVR este dispus sa ofere un milion de euro pe sezon competitional pentru a achizitiona de la Liga Profesionista de Fotbal (LPF) pachetul 9 de meciuri din Liga I, au declarat pentru MEDIAFAX surse din Televiziunea Publica.


Andi Vasluianu, Ion Sapdaru si Oana Pellea, intr-o ecranizare dupa "Jucatorul" de Dostoievski

Posted: 06 Apr 2011 11:11 AM PDT

Actorii Andi Vasluianu, Ion Sapdaru si Oana Pellea vor juca intr-o ecranizare dupa romanul "Jucatorul", de Feodor Dostoievski, un nou film al lui Szabolcs Hajdu, realizatorul peliculei "Bibliotheque Pascal", cu o numeroasa distributie romaneasca.


CNSAS: Ion Besoiu a colaborat cu Securitatea

Posted: 06 Apr 2011 11:11 AM PDT

Consiliul National pentru Studierea Arhivelor Securitatii (CNSAS) a cerut Curtii de Apel Bucuresti sa constate calitatea de colaborator al fostei Securitati a actorului Ion Besoiu. Surse din CNSAS au declarat ca Directia de investigatie a constatat...


Emil Cioran, supranumit "filosoful disperarii", ar fi implinit varsta de 100 de ani pe 8 aprilie

Posted: 06 Apr 2011 11:11 AM PDT

Descris de editorii AFP drept un "aristocrat al dubiului si un dandy al metafizicii", scriitorul roman Emil Cioran, ale carui opere au fost scrise majoritar in limba franceza, decedat la Paris in 1995, ar fi implinit varsta de 100 de ani pe 8...


CNSAS: Nicolae Breban a fost colaborator al Securitatii

Posted: 06 Apr 2011 11:11 AM PDT

Consiliul National pentru Studierea Arhivelor Securitatii (CNSAS) a cerut Curtii de Apel Bucuresti sa constate calitatea de colaborator al fostei Securitati a scriitorului Nicolae Breban.


Ingmar Bergman si Greta Garbo, intre personalitatile care vor aparea pe noile bancnote suedeze

Posted: 06 Apr 2011 11:11 AM PDT

Regizorul Ingmar Bergman, actrita Greta Garbo, autoarea de literatura pentru copii Astrid Lindgren si cantareata de opera Birgit Nilsson se numara printre personalitatile a caror imagine va aparea pe noile bancnote suedeze care vor fi puse in...


Nicolae Breban, despre decizia CNSAS: Nu am semnat niciodata un angajament cu Securitatea

Posted: 06 Apr 2011 11:11 AM PDT

Scriitorul Nicolae Breban a declarat pentru MEDIAFAX ca nu a semnat niciodata un angajament cu Securitatea, nu a dat nicio informatie scrisa Securitatii, considerand decizia CNSAS drept "o lucratura" a cuiva care vrea sa-i murdareasca numele.


Rebengiuc, despre decizia CNSAS pentru Besoiu: Nu am nicio surprindere in fata acestei descoperiri

Posted: 06 Apr 2011 11:11 AM PDT

Actorul Victor Rebengiuc a declarat, miercuri, pentru MEDIAFAX ca nu il surprinde decizia Consiliului National pentru Studierea Arhivelor Securitatii (CNSAS) potrivit careia Ion Besoiu a colaborat cu fosta Securitate si ca este convins ca si alti...


Muammar Kadhafi ii trimite un mesaj lui Barack Obama

Posted: 06 Apr 2011 11:11 AM PDT

Liderul libian Muammar Kadhafi i-a trimis miercuri un mesaj presedintelui american Barack Obama, dupa retragerea de catre Statele Unite a avioanelor lor de lupta implicate in campania internationala din Libia, a anuntat agentia oficiala Jana.


Asalt final impotriva buncarului presedintelui ivorian Laurent Gbagbo

Posted: 06 Apr 2011 11:11 AM PDT

Fortele presedintelui Costei de Fildes recunoscut de comunitatea internationala, Alassane Ouattara, au lansat miercuri, la Abidjan, asaltul final impotriva buncarului unde s-a retras presedintele in exercitiu, Laurent Gbagbo, dupa esecul unor...


570 de avioane Boeing 737 vor fi inspectate, dupa ce un avion de acest tip a aterizat de urgenta in Arizona cu o gaura in fuzelaj

Posted: 06 Apr 2011 11:11 AM PDT

Constructorul aeronautic american Boeing a recomandat, marti, inspectarea unui numar suplimentar de 570 de avioane de tip 737 si a exonerat compania Southwest Airlines de intretinerea flotei sale, dupa descoperirea unor fisuri la mai multe dintre...


Platoul continental s-a deplasat 24 de metri in zona epicentrului seismului din Japonia

Posted: 06 Apr 2011 11:11 AM PDT

Platoul continental in zona epicentrului cutremurului produs pe 11 martie in largul coastelor de est ale Japoniei s-a deplasat cu 24 de metri, anunta Paza de Coasta japoneza.


Scandal sexual la o prestigioasa academie militara din Australia

Posted: 06 Apr 2011 11:11 AM PDT

O ancheta privind un scandal sexual implicand elevi ai unei prestigioase academii militare australiene a condus miercuri la interventia ministrului Apararii, in contextul in care armata era criticata de mai multe luni pentru consumul de alcool si...


Peste 150 de imigranti au murit sau sunt disparuti in Mediterana dupa scufundarea unei ambarcatiuni

Posted: 06 Apr 2011 11:11 AM PDT

Aproximativ 150 de refugiati provenind din Somalia sau Eritreea au murit sau sunt dati disparuti, iar 50 au fost salvati dupa scufundarea in Marea Mediterana a ambarcatiunii cu care veneau din Libia, anunta autoritatile italiene.


Gaz Metan Medias - FCM Targu Mures, scor 0-0, in Liga I

Posted: 06 Apr 2011 11:11 AM PDT

Formatia Gaz Metan Medias a terminat la egalitate, scor 0-0, jocul disputat, miercuri, pe teren propriu, in compania echipei FCM Targu Mures, contand pentru etapa a XXIV-a a Ligii I.


Pustai: Am dominat meciul, fotbalul este nedrept

Posted: 06 Apr 2011 11:11 AM PDT

Antrenorul Cristi Pustai a declarat, miercuri, ca formatia Gaz Metan Medias a dominat de la un capat la altul meciul cu FC Targu Mures, scor 0-0, insa "uneori fotbalul este nedrept", trasmite corespondentul MEDIAFAX.


Niciun comentariu: